Stránka 35 z 41

Re: Problém s otáčkami

Napsal: 14.12.2015 21:42
od stano.
Poprosim presnejsiu identifikaciu hadiciek, o ktorych pises.

Re: Problém s otáčkami

Napsal: 15.12.2015 09:15
od vitr73
..to bude podtlak do regulatoru tlaku paliva...si myslim

Re: Problém s otáčkami

Napsal: 15.12.2015 10:41
od petulak
jedna slabá, je taky od selenoidu výparů. :)

Re: Problém s otáčkami

Napsal: 15.12.2015 12:19
od vitr73
jj..ale to v aute nemam ze? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Re: Problém s otáčkami

Napsal: 15.12.2015 14:00
od petulak
tak,tak----už dávno. :mrgreen: :mrgreen:
ani, tu silnou. :D :D

Re: Problém s otáčkami

Napsal: 15.12.2015 19:40
od onedrisek
viem iba to ako som napisal tenka kratka hadicka dlzky priblizne 10cm a hruba ako ceruzka.

skusim este zistit

Re: Problém s otáčkami

Napsal: 15.12.2015 19:44
od stano.
Rozmyslam, kde na 1.6 je 10cm hadica tenka ako ceruzka. Neviem. Bud hrubsie, alebo tensie, alebo kratsie.
Zisti, zvedavy som, ktora to moze robit.

Re: Problém s otáčkami

Napsal: 15.12.2015 21:14
od lucky.jack
Tipuji odvětrání motoru.

Re: Problém s otáčkami

Napsal: 15.12.2015 21:49
od stano.
Ta hadica je podstatne hrubsia.

Re: Problém s otáčkami

Napsal: 28.02.2016 23:08
od wankell4
Zdravim, mam FF 1,8 16V, r.v. 99 a mam taky mensi problem.
Auto som kupil v decembri 2014. Auto nestartovalo tak som hned vymenil volnobezny ventil a vsetko bolo ok. Otacky sa po vyradeni drzali na tretej ciarke na otackomeri (stvrta je hodnota 1 - 1000 otacok). A to vzdy. Bolo jedno ci som isiel alebo stal, prip. spomaloval. Vzdy pekne drzali na tejto hodnote a nekolisali. Niekedy na jesen som si vsimol, ze otacky po vyradeni spadnu na tu hodnotu ako vzdy, ale hned sa zvysia medzi 3 a 4 ciarku. A tam sa to aj trosku hybalo + pridal sa hrubsi chod motora a nejaky slabsi tah. Myslel som si, ze je to volnobeznym ventilom - nebol to original, tak som ho nedavno vymenil. Po vymene otacky padali tesne nad 3 ciarku. Chvilu sa drzali aj na 3 ciarke tak ako to bolo na zaciatku ked som povodny ventil do auta namontoval a ked vsetko bolo ok. Teraz som odpojil baterku a znova to ostava medzi 3 a 4 ciarkou a pulzuje medzi nimi. Hrubsi chod ostal tiez. Otacky padnu na tu tretiu ciarku az po uplnom zastaveni. Nie pri hodnote pod nejakych 7km/hod. ako som kdesi cital. Neviete mi niekto poradit cim to moze byt, prip. co moze zvysovat otacky na volnobehu? ony po vyradeni niekedy spadnu na tretiu ciarku, ale hned sa o pol dielika zvysia a tam uz ostanu az pokial auto uplne nezastavi. Po uplnom zastaveni znova klesnu a uz ostanu na tretej ciarke. No niekedy sa po vyradeni zastavia medzi 3 a 4 ciarkou. Cim by to mohlo byt sposobene? Este dodam, ze volnobez. ventil je novy, PCV ventil bol nedavno meneny aj hadicka k nemu. filter vzduchovy je tiez novy. TPS som meral nemal ziadne hluche miesta. Maf som cistil asi pred pol rokom tak neviem ci by sa znova tak rychlo zaspinil. Ale pozriem nanho este. Skuste mi prosim poradit. A s tymi ciarkami som to napisal ako debil. Len pre to, aby sa to dalo nejako aspon priblizne vysvetlit. Snad sa mi to podarilo. Dakujem.

Re: Problém s otáčkami

Napsal: 29.02.2016 10:26
od petulak
nevím, co teda řešíš. 8O ony po vyradeni niekedy spadnu na tretiu ciarku, ale hned sa o pol dielika zvysia a tam uz ostanu az pokial auto uplne nezastavi. Po uplnom zastaveni znova klesnu : :arrow:
máš, to, jak to má bejt.

Re: Problém s otáčkami

Napsal: 03.03.2016 10:30
od Amarask
Taky bych to tvoje neřešil, když ti to hapruje o tak málo...nedávno jsem to zkoušel u sebe na dálničních klesáních (i když teda vyřazování a jízdě na neutrál nefandím) a tak 4 z 5ti pokusů otáčky spadly na 800 a poté začaly stoupat až na 1500, kde se tak nějak držely...a 1 z 5 ti otáčky spadly na 800 a zůstaly tam...obojí při cca 140km/h. Když auto stojí, tak drží 800 ukázkově, tak nevím...

Re: Problém s otáčkami

Napsal: 03.03.2016 10:40
od vitr73
to je vlastnost tohohle rizeni otacek pri zavrene klapce....kdyz tak nejak zapomeli dat zpetnou odezvu řj ze kdyz da povel otevrit volnobezny ventil tak aby to podle pevne mapy mnelo 900 otacek jestli je to potom opravdu ma...a ne 1500 ot a i klidne vice....to řj prokazatelne nijak neresi jestli doslo k tomu co provedla... :bebng:

Re: Problém s otáčkami

Napsal: 10.04.2016 11:17
od Permabond
Nechci zakládat nové téma, tak to dám sem, mam focuse z roku 99 1.6 16V zmetec-s, najeto nevím kolik, protože nějakou dobu nefungoval tachoš, ale teď je tam 170tis takže to má tak 200...
Koupil jsem ho před týdnem za pár kaček, všechno hraje, jen se mi zdá, že to má velmi nizký volnoběh, podle diag i hide menu to točí jen nějakých 750ot/min a motor je celý utřepaný, děje se to jen po zahřátí pochopitelně. Jinak startuje na drc a jede taky celkem slušně, jen trošku pocukával při přechodu z volnoběhu do vyšších otáček a jenom v záběru, pomohla výměna svíček, zatím jen oblíbenými briskami, časem koupím zase fomoco, teď je běh motoru plynulý v celém otáčkovém spektru. Dočetl jsem se tu, že na volnoběžáku je pod ucpávkou štelovací šroubek právě k něčemu takovému určen, pomůže to?

Re: Problém s otáčkami

Napsal: 10.04.2016 11:52
od petulak
pomůže.