Stránka 33 z 43

Re: Meranie vykonu auta - Hlasovanie

Napsal: 02.07.2009 15:16
od killerhammer
trafil si misoo
ani by som si ten narast vykonu nevsimol :mrgreen:

Re: Meranie vykonu auta - Hlasovanie

Napsal: 02.07.2009 15:49
od zirafak
killerhammer píše:ja som v tomto dost principialny :idea:
teda cipovanie ma uz nezaujima :wink:
este nad tym bluefin stage 1 by sa dalo uvazovat :idea:
ale najskorej, ak budem xciet silnejsie auto, znovu zvolim silnejsi zaklad :D
mas pred sebou dlhu cestu...silnejsi zaklad od toho,co teraz jazdis je Fabia RS :mrgreen:

Re: Meranie vykonu auta - Hlasovanie

Napsal: 02.07.2009 15:51
od killerhammer
:twisted:

Re: Meranie vykonu auta - Hlasovanie

Napsal: 02.07.2009 19:58
od misoka
zirafak píše:
killerhammer píše:ja som v tomto dost principialny :idea:
teda cipovanie ma uz nezaujima :wink:
este nad tym bluefin stage 1 by sa dalo uvazovat :idea:
ale najskorej, ak budem xciet silnejsie auto, znovu zvolim silnejsi zaklad :D
mas pred sebou dlhu cestu...silnejsi zaklad od toho,co teraz jazdis je Fabia RS :mrgreen:
Fabia RS TDI :D

Re: Meranie vykonu auta - Hlasovanie

Napsal: 02.07.2009 23:48
od Jozef
Pred casom tu bola debata o stratovom vykone. Vrta mi v hlave, preco pri dvoch meraniach hned za sebou mi namerali najprv 25,9 kW a hned potom 20,9 kW, co je podla mna dost velky rozdiel. A ako sa to vlastne urcuje, pretoze 25,9 kW je pri 3250 ot/min a 20,9 kW je pri 3050 ot/min. Poradite ?
1.meranie.JPG
2.meranie.jpg
Ak pri tom prvom merani pozriem stratovy vykon tiez pri otackach 3050 ot/min, tiez mi tam vychadza str. vykon 21 kW ... ???

Re: Meranie vykonu auta - Hlasovanie

Napsal: 03.07.2009 07:59
od killerhammer
o tom stratovom vykone som raz niekde cital odborny clanok. uz to nenajdem
ten clanok sa tykal teorie merania na brzde a prave tento stratovy vykon tam rozoberali, ze vela odbornikov sa nevie zhodnut ci sa meria dobre alebo zle. on sa totiz nemeria ale rata
inac to meranie na brzde by som fakt neprecenoval :idea:
ratal by som tam nepresnost do 10% vo vsetkych parametroch (aj ked oni udavaju na stranke nepresnost do 2% 8)).
teda pri 100 kW aute je to 90 - 110 kW :mrgreen:

Re: Meranie vykonu auta - Hlasovanie

Napsal: 03.07.2009 08:17
od tchifla
to jozef: Podla toho, co nam hovoril p Madro na zaciatku, tak stratovy vykon sa zacne merat hned po tom, ako sa dosiahnu maximalne otacky - v podstate vyradia rychlost/vypnu spojku a nechaju volne dobehnut.
Podla mna to suvisi s odporom a stratami, ktory motoru kladie prevodovka,diferencial,loziska atd... skratka vsetko co je pohanane motorom.
Podla mna pri jednom merani dava system vacsi odpor ako pri druhom - mohlo by to suvisiet aj napr. s teplotou oleja v prevodovke, pripadne moze mat urcitu neprosnost brzda -tazko povedat... :idea:

Re: Meranie vykonu auta - Hlasovanie

Napsal: 03.07.2009 08:36
od vcedula
moze to ovplyvnit aj cas, kedy vytlaci spojku a necha kolesa dotoct.

Re: Meranie vykonu auta - Hlasovanie

Napsal: 03.07.2009 09:36
od killerhammer
bee to napisal krasne jednou vetou, nieco v tomto zmysle:
auto som daval merat 6x, ani raz som nemal rovnake vysledky :!: :mrgreen:
takze asi tak :D

Re: Meranie vykonu auta - Hlasovanie

Napsal: 03.07.2009 09:38
od misoo
mne merali vzdy 2x a nikdy som nemal velky rozdiel. neratal som to presne, ale 10% to zdaleka nebolo ! mozno ani 2%, ale rozhodne blizsie k 2% ako k 10% :idea:

Re: Meranie vykonu auta - Hlasovanie

Napsal: 03.07.2009 10:30
od killerhammer
sak niekto mal a niekto nie.
hovorim, ze to meranie je uplne hore dole ako sa tomu pristroju zmysli :mrgreen:
ja som mal rozdiel v dvoch po sebe iducich meraniach 88 kW a 93.1 kW co je (ak beriem 85 kW podla TP ako nominal) +3.5% resp +9.5% k dobru voci TP. a hlavne rozdiel medzi dvomi po sebe iducimi meraniami je 6% !!! :mrgreen:

podla mna ale tych 10% je v pohode. znamena to len, ze sa nema zmysel hadat o par kW, ak ma niekto viacej a druhy menej. to ste si sami potom overili na ceste ked ste testovali (pod)meranu 1.8 tdci a (nad)meranu 1.6 ti-vct, ak sa dobre pamatam ? :wink:

ked ale uz davas vykon hore cipom povedzme o 20,30 a viacej kW, tak potom brzda by ti uz urcite mala namerat rozdiel
a o tom to je podla mna. overit si, ci ten chip pomohol vykonu a krutiaku
ak tam budes mat do 10% navysenie pred cipom a po cipe, tak ten cip mozes rovno vratit naspat :idea: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Re: Meranie vykonu auta - Hlasovanie

Napsal: 03.07.2009 15:37
od Ondro
KH: mas recht. Prave meranie u Madra odhalilo zle chipovanie a Kois musel potom robit na novo - samozrejme zadara. Po jeho kvazi oprave sa to konecne krasne prejavilo. meranie bolo samozrejme u Madra ako pred tym.

Re: Meranie vykonu auta - Hlasovanie

Napsal: 03.07.2009 21:56
od Jozef
KH: tych +/- 10% to si myslim aj celkom prehnal. Tych +/- 2% to by som este bral.
Ved ostatne parametre (max. vykon, t. mom., ...) su v podstate rovnake. Zmena mozno mohla byt zohriatim, mozno tou spojkou .... Neviem.
PS: a mozno, ze ked sa konecne roztocil motor po prvy krat po dvoch rokoch zivota na maximum, ze sa v nom nieco pohlo a precistilo sa to :mrgreen: (zartujem :wink: )

Re: Meranie vykonu auta - Hlasovanie

Napsal: 03.07.2009 21:57
od misoo
Jozef píše:PS: a mozno, ze ked sa konecne roztocil motor po prvy krat po dvoch rokoch zivota na maximum, ze sa v nom nieco pohlo a precistilo sa to :mrgreen: (zartujem :wink: )
no vidis Jozo, este pojdes par krat na brzdu a tych 150k tam das !! :twisted: :wink:

Re: Meranie vykonu auta - Hlasovanie

Napsal: 03.07.2009 23:07
od Jozef
Hej, zeby to bolo tak lahke :lol: :?: :lol:
A Ty si tam bol uz kolko krat :wink: :?: