Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
- jarous350
- Pokročilý
- Příspěvky: 670
- Registrován: 22.11.2008 17:15
- Bydliště: Pardubice, (Liberec)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
U FF1 cukani zpusobovaly spatne kabely. Po jejich vymene (500Kc cela sada v Elitu) pohoda. Ve tme, kdyz se nastartovalo a rozprasovacem nastrikala voda na kabely, tak bylo videt probijeni. Je to rok 99, takze uz ta izolace mela nejlepsi roky za sebou.
U FF2 mi prolinala chladici kapalina pres mrazovou zatku, takze svicky utopene. Opet stejny efekt, zapalovaci impuls projde na kostru (motor) a svicka nezapali. Tzn. mrazove zatky vymeneny (100Kc) a je klid.
Vymenou svicek se nic nezkazi, ale za sebe musim rict, ze se mi krome Brisku na Jawe 350 nikdy nestalo, ze by svicka nepalila tak, aby se to projevilo vyrazne na chodu motoru. Samozrejme menim preventivne cca v danych intervalech.
U FF2 mi prolinala chladici kapalina pres mrazovou zatku, takze svicky utopene. Opet stejny efekt, zapalovaci impuls projde na kostru (motor) a svicka nezapali. Tzn. mrazove zatky vymeneny (100Kc) a je klid.
Vymenou svicek se nic nezkazi, ale za sebe musim rict, ze se mi krome Brisku na Jawe 350 nikdy nestalo, ze by svicka nepalila tak, aby se to projevilo vyrazne na chodu motoru. Samozrejme menim preventivne cca v danych intervalech.
- miki21
- Test driver
- Příspěvky: 13459
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
Z(M)ETEC je na svíčky háklivý už od dob escortu. 

Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
- vitr73
- Test driver
- Příspěvky: 3916
- Registrován: 25.02.2011 20:33
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu





Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
- miki21
- Test driver
- Příspěvky: 13459
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
Jo a pak blbá svíčka s ušetřenýma pár korunama odjebe cívku za několik stovek... i to už jsem zažil. 

Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
- Cimi
- Zkušený
- Příspěvky: 1073
- Registrován: 23.03.2013 11:15
- Bydliště: Křemže/Plzeň
Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
co se svíček týče tak mám pocit že alternativní NGK PTR5A-13 jsou lepší než original FOMOCO, vnitřní elektroda u NGK je do hrotu kdežto FOMOCO ma plochu. řešil to někdo?
Ford Focus ST225 2.5T Duratec 166kW r.v. 2007
Ford Focus mk1 turnier 1.6 16v Zetec-S 81kW, r.v. 06/2004 ST170 paket
ex: Ford Escort mk4 1.6 CVH XR3 77kW 1990

Ford Focus mk1 turnier 1.6 16v Zetec-S 81kW, r.v. 06/2004 ST170 paket
ex: Ford Escort mk4 1.6 CVH XR3 77kW 1990

- jarous350
- Pokročilý
- Příspěvky: 670
- Registrován: 22.11.2008 17:15
- Bydliště: Pardubice, (Liberec)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
V cem by mel byt tvar do hrotu lepsi nez plocha? Leda tak horsi, hrot se bude rychleji opalovat nez plocha. Kdyz jsem vyse psal, ze se svickama standardne problem nebyva, tak jsem predpokladal, ze se tam ale davaji svicky, ktere tam maji byt.
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13524
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
NGK PTR5A-13 je to iste ako Fomoco AYFS-22PP - platinovky. Tie sa davali do 1.8 a 2.0 od vyroby. Tie maju hrot.
Ploche su AYFS-22CB, ktore isli do 1.4 a 1.6. A pred nedavnom ich Ford zacal katagolizovat aj pre 1.8 a 2.0.
Ploche su AYFS-22CB, ktore isli do 1.4 a 1.6. A pred nedavnom ich Ford zacal katagolizovat aj pre 1.8 a 2.0.
- Cimi
- Zkušený
- Příspěvky: 1073
- Registrován: 23.03.2013 11:15
- Bydliště: Křemže/Plzeň
Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
a ja ty NGK mam v 1.6 a přijde mi že to stím líp jede
Ford Focus ST225 2.5T Duratec 166kW r.v. 2007
Ford Focus mk1 turnier 1.6 16v Zetec-S 81kW, r.v. 06/2004 ST170 paket
ex: Ford Escort mk4 1.6 CVH XR3 77kW 1990

Ford Focus mk1 turnier 1.6 16v Zetec-S 81kW, r.v. 06/2004 ST170 paket
ex: Ford Escort mk4 1.6 CVH XR3 77kW 1990

- mouse
- Test driver
- Příspěvky: 3033
- Registrován: 18.03.2011 14:37
- Bydliště: Praha 5
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
tak já mám taky NGK PTR5A-13, ale musel jsem je dát ven, protože mi to s nima škubalo a odtrh mám správnej , dal jsem zpět motorcrafty ( mám ještě platinky )
a mám klid
s těma NGK to nechápu, že to tak škube
a mám klid
s těma NGK to nechápu, že to tak škube

- enjoy
- Test driver
- Příspěvky: 5329
- Registrován: 05.02.2013 18:38
- Bydliště: Praha
Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
Už u Escorta byla známá věc, že tam nefunguje nic než Motorcraft.
Jinak beru NGK jako top svíčky vůbec, ale ve Fordu prostě nefunguje nic jiného
Jinak beru NGK jako top svíčky vůbec, ale ve Fordu prostě nefunguje nic jiného

Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13524
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
mouse: NGK sviecky su oblubenym artiklom na cinske kopie. Tak ze ci si tam nemal take. NGK som este nepocul, ze by nefungovali...
http://www.tdipower.sk/2013/06/28/vyrob ... h-sviecok/
http://www.tdipower.sk/2013/06/28/vyrob ... h-sviecok/
- vitr73
- Test driver
- Příspěvky: 3916
- Registrován: 25.02.2011 20:33
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
ale funguje...sam jsem ti zazracny iridiovky kvuli skubani vyhodil a jsou tam obyc NGK...uplne obyc....a uz hromadu tisic km a jdou bez skubnuti....za 90 korun svicka....a ty iridiovky jsem koupil tenkrat naposled....drahe jako prase a funkcnost minimalni...
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
- Cimi
- Zkušený
- Příspěvky: 1073
- Registrován: 23.03.2013 11:15
- Bydliště: Křemže/Plzeň
Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
nědělaj NGK už taky nějaké platinové? PTR5A-13? Jinak trošku odbočím od tématu ale nevíte v čem jsou lepší svíčky s elektrodou V-line?
Ford Focus ST225 2.5T Duratec 166kW r.v. 2007
Ford Focus mk1 turnier 1.6 16v Zetec-S 81kW, r.v. 06/2004 ST170 paket
ex: Ford Escort mk4 1.6 CVH XR3 77kW 1990

Ford Focus mk1 turnier 1.6 16v Zetec-S 81kW, r.v. 06/2004 ST170 paket
ex: Ford Escort mk4 1.6 CVH XR3 77kW 1990

- mouse
- Test driver
- Příspěvky: 3033
- Registrován: 18.03.2011 14:37
- Bydliště: Praha 5
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
stano.: tak to vypadá, že to bude můj případ



- miki21
- Test driver
- Příspěvky: 13459
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
Tak ta druhá sada, co jsi mi sehnal není čína, protože funguje 

Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů