Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu

Motor, převodovka ...
Moderátor:ZaQik
Odpovědět
Uživatelský avatar
jarous350
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 670
Registrován: 22.11.2008 17:15
Bydliště: Pardubice, (Liberec)
Kontaktovat uživatele:

Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu

Příspěvek od jarous350 » 30.01.2015 23:05

U FF1 cukani zpusobovaly spatne kabely. Po jejich vymene (500Kc cela sada v Elitu) pohoda. Ve tme, kdyz se nastartovalo a rozprasovacem nastrikala voda na kabely, tak bylo videt probijeni. Je to rok 99, takze uz ta izolace mela nejlepsi roky za sebou.

U FF2 mi prolinala chladici kapalina pres mrazovou zatku, takze svicky utopene. Opet stejny efekt, zapalovaci impuls projde na kostru (motor) a svicka nezapali. Tzn. mrazove zatky vymeneny (100Kc) a je klid.

Vymenou svicek se nic nezkazi, ale za sebe musim rict, ze se mi krome Brisku na Jawe 350 nikdy nestalo, ze by svicka nepalila tak, aby se to projevilo vyrazne na chodu motoru. Samozrejme menim preventivne cca v danych intervalech.
Focus I Combi, 1.6 74kW, 2002 Obrázek
Focus II FL Combi, 1.8 92kW, 2009, LPG Obrázek

Uživatelský avatar
miki21
Test driver
Test driver
Příspěvky: 13459
Registrován: 01.04.2009 18:21
Bydliště: Třinec

Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu

Příspěvek od miki21 » 31.01.2015 19:29

Z(M)ETEC je na svíčky háklivý už od dob escortu. :cooler:
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.

Uživatelský avatar
vitr73
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3916
Registrován: 25.02.2011 20:33
Bydliště: Železný Brod
Kontaktovat uživatele:

Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu

Příspěvek od vitr73 » 31.01.2015 19:38

:D :D ..to jsou jen pomluvy :D :D :D
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...

Uživatelský avatar
miki21
Test driver
Test driver
Příspěvky: 13459
Registrován: 01.04.2009 18:21
Bydliště: Třinec

Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu

Příspěvek od miki21 » 31.01.2015 19:58

Jo a pak blbá svíčka s ušetřenýma pár korunama odjebe cívku za několik stovek... i to už jsem zažil. :wink:
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.

Uživatelský avatar
Cimi
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1073
Registrován: 23.03.2013 11:15
Bydliště: Křemže/Plzeň

Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu

Příspěvek od Cimi » 31.01.2015 22:02

co se svíček týče tak mám pocit že alternativní NGK PTR5A-13 jsou lepší než original FOMOCO, vnitřní elektroda u NGK je do hrotu kdežto FOMOCO ma plochu. řešil to někdo?
Ford Focus ST225 2.5T Duratec 166kW r.v. 2007
Ford Focus mk1 turnier 1.6 16v Zetec-S 81kW, r.v. 06/2004 ST170 paket
ex: Ford Escort mk4 1.6 CVH XR3 77kW 1990
Obrázek

Uživatelský avatar
jarous350
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 670
Registrován: 22.11.2008 17:15
Bydliště: Pardubice, (Liberec)
Kontaktovat uživatele:

Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu

Příspěvek od jarous350 » 31.01.2015 22:42

V cem by mel byt tvar do hrotu lepsi nez plocha? Leda tak horsi, hrot se bude rychleji opalovat nez plocha. Kdyz jsem vyse psal, ze se svickama standardne problem nebyva, tak jsem predpokladal, ze se tam ale davaji svicky, ktere tam maji byt.
Focus I Combi, 1.6 74kW, 2002 Obrázek
Focus II FL Combi, 1.8 92kW, 2009, LPG Obrázek

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13524
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu

Příspěvek od stano. » 31.01.2015 23:27

NGK PTR5A-13 je to iste ako Fomoco AYFS-22PP - platinovky. Tie sa davali do 1.8 a 2.0 od vyroby. Tie maju hrot.
Ploche su AYFS-22CB, ktore isli do 1.4 a 1.6. A pred nedavnom ich Ford zacal katagolizovat aj pre 1.8 a 2.0.

Uživatelský avatar
Cimi
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1073
Registrován: 23.03.2013 11:15
Bydliště: Křemže/Plzeň

Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu

Příspěvek od Cimi » 01.02.2015 00:44

a ja ty NGK mam v 1.6 a přijde mi že to stím líp jede
Ford Focus ST225 2.5T Duratec 166kW r.v. 2007
Ford Focus mk1 turnier 1.6 16v Zetec-S 81kW, r.v. 06/2004 ST170 paket
ex: Ford Escort mk4 1.6 CVH XR3 77kW 1990
Obrázek

Uživatelský avatar
mouse
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3033
Registrován: 18.03.2011 14:37
Bydliště: Praha 5
Kontaktovat uživatele:

Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu

Příspěvek od mouse » 01.02.2015 11:45

tak já mám taky NGK PTR5A-13, ale musel jsem je dát ven, protože mi to s nima škubalo a odtrh mám správnej , dal jsem zpět motorcrafty ( mám ještě platinky )
a mám klid
s těma NGK to nechápu, že to tak škube :nixw:
Obrázek
Ford Grand C-Max 1.6 TI-VCT 92kw rv.2012 GRANDÍK
Obrázek

Uživatelský avatar
enjoy
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5329
Registrován: 05.02.2013 18:38
Bydliště: Praha

Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu

Příspěvek od enjoy » 01.02.2015 11:48

Už u Escorta byla známá věc, že tam nefunguje nic než Motorcraft.
Jinak beru NGK jako top svíčky vůbec, ale ve Fordu prostě nefunguje nic jiného :mrgreen:
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13524
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu

Příspěvek od stano. » 01.02.2015 13:51

mouse: NGK sviecky su oblubenym artiklom na cinske kopie. Tak ze ci si tam nemal take. NGK som este nepocul, ze by nefungovali...
http://www.tdipower.sk/2013/06/28/vyrob ... h-sviecok/

Uživatelský avatar
vitr73
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3916
Registrován: 25.02.2011 20:33
Bydliště: Železný Brod
Kontaktovat uživatele:

Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu

Příspěvek od vitr73 » 01.02.2015 14:09

ale funguje...sam jsem ti zazracny iridiovky kvuli skubani vyhodil a jsou tam obyc NGK...uplne obyc....a uz hromadu tisic km a jdou bez skubnuti....za 90 korun svicka....a ty iridiovky jsem koupil tenkrat naposled....drahe jako prase a funkcnost minimalni...
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...

Uživatelský avatar
Cimi
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1073
Registrován: 23.03.2013 11:15
Bydliště: Křemže/Plzeň

Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu

Příspěvek od Cimi » 01.02.2015 14:12

nědělaj NGK už taky nějaké platinové? PTR5A-13? Jinak trošku odbočím od tématu ale nevíte v čem jsou lepší svíčky s elektrodou V-line?
Ford Focus ST225 2.5T Duratec 166kW r.v. 2007
Ford Focus mk1 turnier 1.6 16v Zetec-S 81kW, r.v. 06/2004 ST170 paket
ex: Ford Escort mk4 1.6 CVH XR3 77kW 1990
Obrázek

Uživatelský avatar
mouse
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3033
Registrován: 18.03.2011 14:37
Bydliště: Praha 5
Kontaktovat uživatele:

Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu

Příspěvek od mouse » 01.02.2015 17:27

stano.: tak to vypadá, že to bude můj případ :dih: :wallbash:
Obrázek
Ford Grand C-Max 1.6 TI-VCT 92kw rv.2012 GRANDÍK
Obrázek

Uživatelský avatar
miki21
Test driver
Test driver
Příspěvky: 13459
Registrován: 01.04.2009 18:21
Bydliště: Třinec

Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu

Příspěvek od miki21 » 01.02.2015 20:00

Tak ta druhá sada, co jsi mi sehnal není čína, protože funguje :cooler:
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.

Odpovědět

Zpět na „Motor“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů