Materialy su OK. Ale dizajn prednej casti je kastastrofa a zosivana palubovka bola asi vynajdena v Tata Motors v Indii, ked vyrabali auta z bambusu.
Zadna cast ujde, az na ten dopredu pretiahnuty spic zadneho svetla.
Nasiel som este toto video:
http://www.youtube.com/watch?v=DjmyTw0J ... re=related
Kde sa Jim Hughes, Focus Chief Engineer rozpliva nad kvalitami noveho Focusu.
Ako typicky American hovori o nadhernej prednej casti, ktora je sportova, atleticka a svalnata (muscle). Dalej spomina EPAS, co je asi elektricke riadenie namiesto hydraulickeho.
Potom hovori, ze zakaznici budu milovat 2.0ecoboost s dvojspojkou, lebo je vykonny a ekonomicky. No mozno v Amerike
A najhorsie je, ze to preberie Microsoft Sync z americkych Fordov. Ked uz Microsoft dokormidloval v smartfonoch, tak sa este drzi vo Fiate a Forde (a v navigaciach ala Mio). Keby tam ale dali Android, to by bola ina kava
Pre Europu si viem predstavit krajsi a konzervativnejsi model s 1.2T, 6st prevodovkou a bez Syncu. Focus I bol tiez "globalny" model a kdezto Golf je aj po tych rokoch stale dizajnovo v poriadku, vacsina zaujemcov o Focus I konci pri pohlade na palubovku.
K Syncu len tolko, ze odhliadnuc, ze ho vyraba svetovy monopol, tak podobna technologia je aj vo Fiate, ale niekde som zachytil, ze to dost casto vytuhava a musi sa to restartovat. Po problemoch Toyoty s drive-by-wire mam k tomu nedoveru. Dufam, ze v riadiacej jednotke sa M$ nevrtal.