Stránka 31 z 48
Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
Napsal: 02.01.2015 19:55
od phofy
vitr73 píše:a jak poznavate nad otevrenou kapotou kterej nejde?
Na fabii se mi to padařilo vyčíst přes ELM327, třeba to bude tady podobný

Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
Napsal: 02.01.2015 19:55
od Karel2
vitr73 píše:a jak poznavate nad otevrenou kapotou kterej nejde? sluchem? no nevim....ja to zkousim vzdy vytazenim kabelu...budto ze svicky a nebo na inducce(to je jednodussi)...
No me to stalo 600 bez dph.

Protoze jsem linej rozchodit kabel a diagnostiku na notebooku.

Jinak jsem pak pouzil tvou metodu, ale problem je ze to nevynechava porad.
Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
Napsal: 02.01.2015 20:04
od vitr73
a z ceho by se to diagnostika mnela dozvedet kterej to je valec? ..kdyz neni na kazde svicce inducka a to 3 dratova co dava řj informace jestli pali..teda aspon jsem nevidel na focusu(starem) ze by mnel 4 inducky...na seatu i fabii jsem to videl a resil...ale u tohohle...?? ..joo na novejch autech to tak je...
Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
Napsal: 02.01.2015 20:06
od 321910336
mě ELM vyhodilo chybový kód pro konkrétní válec
Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
Napsal: 02.01.2015 20:09
od Karel2
No vypsala to IDS, presne "Detekovano vynechavani zapalu valce 3."

Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
Napsal: 03.01.2015 11:41
od Karel2
Tak mam jeden poznatek, pokud je motor studeny, tak to nedela, po zahrati je to opet tu. Takze na svicce se mozna teplem zmeni tep.izol. ci elektricke vlastnosti?

Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
Napsal: 03.01.2015 16:37
od Andymaniac
Tohle co popisujes kdysi na fichtlu delala zapalovaci civka. Jak se ohrala, zrejme se prokouslo vinuti na sekundaru a hazelo to slabou jiskru. Pak to tim padem cukalo a hlavne pri plnem plynu.
Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
Napsal: 03.01.2015 18:54
od petulak
docela,by mě zajímali, tvé zkušenosti, s "fichtlem"?
já, měl první-"21" v 1967.

když, tak SZ.
Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
Napsal: 06.01.2015 16:04
od Karel2
Andymaniac píše:Tohle co popisujes kdysi na fichtlu delala zapalovaci civka. Jak se ohrala, zrejme se prokouslo vinuti na sekundaru a hazelo to slabou jiskru. Pak to tim padem cukalo a hlavne pri plnem plynu.
Asi to bylo timhle, zahratim se zmenily elektroizolacni vlastnosti. Pokud byl motor studenej(do 10-15km) tak pohoda, pak cukani.
Civku mel skladem jedinej ford v mem dosahu a to FordF67 v Nov.Jicine a dost si tahle firma u me opravila reputaci. Oproti jeji pobocce v Prerove. Takze za me ma ve vsech ohledech.
Jen me prekvapilo ze neznaji kryt od VOLVA.
Pocit, kdyz clovek da plnej kotel a auto jede jak ma, je k nezaplaceni.

Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
Napsal: 26.01.2015 16:59
od Karel2
Tak jsem opet v prd....

3 tydny klid a dnes opet. Pokracuju vymenou kabelu a svicek, uz me ten Ford sere.

Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
Napsal: 26.01.2015 19:19
od fofok
Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
Napsal: 27.01.2015 15:50
od Karel2
Jenze ja mam novou, originalni vymenenou po 45K a vydrzela 3 tydny, teda jestli je to znovu civkou, uz mam na stole nove svicky a kabely, tak uvidim.
Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
Napsal: 28.01.2015 19:35
od Johny181
Měl si jít od konce, začít svíčkami a případně pokračovat přes kabely až k cívce.Ne jít od začátky a koupit rovnou nejdražší komponent a pak zkoušet svíčky a kabely.Mě to taky cukalo, vyměnil jsem svíčky origo Ford.Vydrželo to asi 1-2 tis a postupně se to vracelo.Tak jsem koupil kabely Tesla za pár korun (oproti origo.) a už skoro rok a více než 13tis. km s tím jezdím bez jakéhokoliv cuknutí.Holt pro příště :)Ještě si zkontroluj kabel od čidla teploty hlavy.To může dělat taky neplechu.To bylo první po čem sem šel.když to začalo cukat.Viz tahle citace:
"Podle TSB (Technical service bulletinu) č. 97/2001, vydaného 7.2.2002 se doporučuje u všech motorů 1.4 a 1.6 připevnit páskou kabel snímače k hadičce podtlaku tak, aby byl kabel co nejdále od vysokonapěťového zapalovacího kabelu. Hrozí možnost cukání při akceleraci."
EDIT: počkej teď se dívám že máš v popisu FOFO 1.6 2011.

sem první viděl 2001

tak to nwm jak to tam s tím kabelem je.Jestli je to třeba stejný nebo jinak.
Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
Napsal: 28.01.2015 20:49
od ballu
Za studena a za tepla ve vyšších otáčkách OK , cukání za tepla při větším přidání plynu v nízkých otáčkách dělá nějaká svíčka s probitým izolátorem / popřípadě kontakty vice jak 1,3mm/. Při cívce a kabelu KO cuká motor v celém spektru otáček za tepla i studena.
Ps: počátek byvá nekvalitní palivo, bordel v něm udělá vodivý povlak na keramice středního kontaktu, část jiskry začne lítat jinudy a zbytek si hledá cestu pře kabely a nakonec to odnese cívka. Komu odešla cívka , ten nevěnoval pozornost prvním příznakům - vynechávající svíčce.
Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
Napsal: 28.01.2015 21:16
od vitr73
..a strasne dulezite je aby vsechny svicky mneli uplne stejnej odtrh...ja daval asi pred 4 rokama nove NGK(ale uplne obyc za 90 korun kus)...zatim je na nich 60 tisic km a jdou bez problemu...akorad jednou za pul roku je vyndam a natuknu stejne odtrhy...ale to poznam..zacne skupat...a tak to davam za vinu ze obyc svicky z plechu tim zarem hold menej odtrh...ale jednou za cas tech 15 minut prace nme nezabije...abych zase neschanel inducku..