Re: Original (nejen) zadni parkovaci senzory
Napsal: 18.09.2020 18:59
Dobrý večer všem,
opět já a opět problém...
1) Vstupní info:
- v autě jsou vzadu v kufru 2 konektory - C4014C (černý, tzn. od senzorů) a C4014A (žlutý, tzn. od BCM/RJB) = příprava "jen" na zadní parkováky;
- k tomu dokoupen modul (PAM) F1ET-15K866-AH - tedy na zadní parkováky;
- dokoupen kabel a čidla F1ET-15K868-BTD = s 6 čidly (4 zadní + 2 boční);
- konektor C4014C má obsazeno 6 pinů (č. 2, 3, 4, 5, 8, 11) - počet a pozice (ne barevnost) sedí se schema;
- konektor C4014A má obsazeny 4 piny (č. 1, 6, 8, 15) - počet, pozice i barevnost sedí se schema;
- konektor pod nárazníkem (C431) má na straně k PAM obsazeno 6 pinů (č. 1, 2, 3, 4, 5, 6), počet, pozice i barevnost sedí se schema;
- konektor kabelu od čidel k C431 má obsazeno 8 pinů (č. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ), počet, pozice i barevnost sedí se schema (7+8 jsou boční signály, že?);
- propojeno, v forscanu zapnuto (park. asist. - jen zadní čidla nebo jak se položka jmenuje). A po zařazení zpátečky vyskočí hláška, že je chyba v asistentu a prý alou do servisu...
2) Kolize + pokusy + dotazy:
- pin 3 a pin 4 v C4014C mají prohozené barvy. Po cvičném prohození drátů, aby barvy seděly, přestane sice skákat hláška (nebo se to tak alespoň tváří), ale senzory nesenzorují
Když tento konektor odpojím úplně, tak se hláška vrací. To prohození by ale z logiky věci nemělo mít vliv, max. se levé čidlo bude hlásit zprava a naopak).
- Není problém třeba v tom, že kabel s konektorem od čidel je s 8 piny? Ale barevnost sedí.
- Nebo že kabel je na 6 čidel, ale jednotka má dráty jen na 4 čidla?
- Musí se PAMka nějak konfigurovat, resp. Forscan ji má vidět jako další modul? Konstatuji, že nevidí.
Moc díky všem za nasměrování k cílové rovince...
opět já a opět problém...


1) Vstupní info:
- v autě jsou vzadu v kufru 2 konektory - C4014C (černý, tzn. od senzorů) a C4014A (žlutý, tzn. od BCM/RJB) = příprava "jen" na zadní parkováky;
- k tomu dokoupen modul (PAM) F1ET-15K866-AH - tedy na zadní parkováky;
- dokoupen kabel a čidla F1ET-15K868-BTD = s 6 čidly (4 zadní + 2 boční);
- konektor C4014C má obsazeno 6 pinů (č. 2, 3, 4, 5, 8, 11) - počet a pozice (ne barevnost) sedí se schema;
- konektor C4014A má obsazeny 4 piny (č. 1, 6, 8, 15) - počet, pozice i barevnost sedí se schema;
- konektor pod nárazníkem (C431) má na straně k PAM obsazeno 6 pinů (č. 1, 2, 3, 4, 5, 6), počet, pozice i barevnost sedí se schema;
- konektor kabelu od čidel k C431 má obsazeno 8 pinů (č. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ), počet, pozice i barevnost sedí se schema (7+8 jsou boční signály, že?);
- propojeno, v forscanu zapnuto (park. asist. - jen zadní čidla nebo jak se položka jmenuje). A po zařazení zpátečky vyskočí hláška, že je chyba v asistentu a prý alou do servisu...
2) Kolize + pokusy + dotazy:
- pin 3 a pin 4 v C4014C mají prohozené barvy. Po cvičném prohození drátů, aby barvy seděly, přestane sice skákat hláška (nebo se to tak alespoň tváří), ale senzory nesenzorují

- Není problém třeba v tom, že kabel s konektorem od čidel je s 8 piny? Ale barevnost sedí.
- Nebo že kabel je na 6 čidel, ale jednotka má dráty jen na 4 čidla?
- Musí se PAMka nějak konfigurovat, resp. Forscan ji má vidět jako další modul? Konstatuji, že nevidí.
Moc díky všem za nasměrování k cílové rovince...