Re: Predať, alebo nepredať?
Napsal: 05.02.2014 21:32
To je právě průser stočení tacha. Chybí kus historie. A tím spíš předpokládám, že v tom intervalu i výměna oleje v motoru je spíš zbytečná, než aby byla udělána.
Auto od taxikáře, byť se 400 tis. km, má servisní historii a doufám, že taxikáři dodržují servisní interval... Tedy snad.
Na celé věci je nejvíc smutné to, že tento podvod je v ČR beztrestný. A pokud i náhodou někdo přijde bazaru omlátit o hlavu stočené auto, tak po pár cavicích jej vezmou se slevou zpět. A prodají znovu za původní cenu. Tj. 2x rabat.
Bláhových kupců, kteří to koupí, jsou celé zástupy.
A u stočeného vozu nejde jen o stav DSG. Dvouhmota je jinak opotřebená ve 150 tis. km a jinak ve 250 tis. km. Výměna 15 tis. Kč jen v dílu. Bez práce.
To samé PD vstřik. Ten taky není projektovaný na 500 tis. km.
Co je příjemné překvapení - potencionální kupci, když slyší o stočení, naopak tuto informaci vítají a nezavěšují.
Auto od taxikáře, byť se 400 tis. km, má servisní historii a doufám, že taxikáři dodržují servisní interval... Tedy snad.
Na celé věci je nejvíc smutné to, že tento podvod je v ČR beztrestný. A pokud i náhodou někdo přijde bazaru omlátit o hlavu stočené auto, tak po pár cavicích jej vezmou se slevou zpět. A prodají znovu za původní cenu. Tj. 2x rabat.

A u stočeného vozu nejde jen o stav DSG. Dvouhmota je jinak opotřebená ve 150 tis. km a jinak ve 250 tis. km. Výměna 15 tis. Kč jen v dílu. Bez práce.
To samé PD vstřik. Ten taky není projektovaný na 500 tis. km.
Co je příjemné překvapení - potencionální kupci, když slyší o stočení, naopak tuto informaci vítají a nezavěšují.