Ahoj všem, aktuálně řeším stejný problém, auto občas ztratí výkon, jede jakoby na 3 válce, škytá a střílí do výfukového potrubí ...
Kabel na 2. válci uvnitř zoxidovaný, takže nějaká vlhkost. Po pročtení celého vlákna mi vyvstávají dotazy:
1) Pokud nebude problém v mrazových zátkách, odkud se tam ta vlhkost dostane, když je kabel svým provedením utěsněn?
2) Podezření na zátky nemám, ta chladicí kapalina by se musela v nádržce snad ztrácet ne a musel bych občas dolévat? Vůbec jsem ale nezjistil sebemenší pokles hladiny v nádržce!? Jak mohou vůbec ty zátky zreznout, když je chladicí okruh stále plný? Spíše mám podezření na ty ostřikovače nebo voda přes dolní plast pod čelním sklem při dešti, sněhu ...
3) Jsem rozhodnutý jít do toho krytu od Volva, ale někdo psal, že "dokonale těsní". Tím tesněním je myšlena dosedací plocha na rozhraní kryt - vršek motoru, je tam přímo nějaké těsnění nebo je to jen konstatování, že prostě kryt dobře pasuje?
Mám totiž v horní části motoru namontovány LPG vstřiky a myslím si, že budou krytu zavazet. Proto jsem chtěl podle potřeby kryt připevnit nad nimi, tedy přizvednutý pomocí vymezovacích podložek. Má pak smysl ten kryt vůbec montovat, protože to bude sloužit jen jako jakási "stříška", bude to stačit?
Děkuji za rady a názory
