Tak dneska jsme to s Votasem netrpělivě namontovali a jeli odzkoušet.
Montáž je opravdu jednoduchá a zvládne to každý za půl hoďky.
Takže namontováno a honem honem na okresky to vyzkoušet...
Zprvu zklamání a žádný efekt..
Zastavili jsme a s otazníky nad hlavou jsme na sebe koukali, že jsme vyhodili skoro tři tisíce za hovadinu... ale...
ALE potom jsem zkusil vypnout ESP a svižně se rozjet. Jedna-dva-tři. Noha na podlaze. A výsledek? NESKUTEČNÝ GRIP!!! Žádné protáčení kol na místě, žádné kvílení pryže, žádné poskakování po asfaltu!!! Fakt paráda... Např. při svižném výjezdu z kruháče můžu klidně na dvojku přidat plný plyn a nekoná se žádné hrabání. Gumy se zakousnou do asfaltu a jsem pryč!
I při když necháte ESP zapnuté, tak daleko méně zasahuje protiprokluz... Z této úpravy budou mít radost především ti, kteří mají zvednutý výkon jako já.
Tak a aby to bylo objektivní, tak teď negativa:
Zlepšení řazení se koná pouze při opravdu ostré akceleraci na plný plyn nebo při prudkém brždění a podřazování.. při normální nebo svižnější jízdě jsem si žádného zlepšení nevšiml.
Také je trochu hůře poznat při výjezdu ze zatáčky jestli už je plynu moc a hrabe to nebo je to ještě na hraně (hůře se to rozeznává), takže jsem na jednom výjezdu dneska jel rovně a trochu mě to překvapilo, ale to je věc, které se půjde zřejmě přizpůsobit.
No a nakonec trocha vibrací, když stojíte na semaforech. Nic rušivého, ale pozorný pacient si všimne. Je to cítit jen když pevně uchopíte to kulatý čím se zatáčí. Je možné, že až se silentblok trochu vymáčkne, tak toto zmizí úplně.
Myslím, že budete spokojeni, pánové!