Stránka 4 z 10
Re: Turbo
Napsal: 14.05.2011 12:07
od vencator
za studena to jen lechtám,ale zjistil jsem jak see to ohřeje tak je lepší tomu šlapnout trošku víc,zhruba půl plynu a řadím tak aby mě otáčky nešly pod 1750/ot.min a spotřeba o necelího půl litra dolů než jak když to lechtám a čekám než se to rozhejbe,hlavní je řadit tak aby točky nešly pod 1700/ot.min při teplým motoru,jinak si veme víc nafty.
když jedu po dálnici kolem těch 110km/h a pak sjedu a valím asi 4 km za vesnicí do těch 90km/h a pak asi 3 km vesnice kolem těch 50km/h,jak dlouho bych měl nechat asi běžet motor aby se zchladilo turbo?
Re: Turbo
Napsal: 14.05.2011 12:43
od Brehowicz
Při takové jízdě jak popisuješ to nechám vrčet co já vím 15-20sec,ale pokud sjíždím na čerpačku na dálnici a tedy z plné rychlosti tak tomu dávám určitě kolem 2min,nenájíždím rovnou na stojan abych nezavazel, ale tu chvilku stojím na parkovišti a pak na stojan,ale ať si dělá každý co chce tohle je muj styl,ví buh kolik lidí tohle ani neřeší protože o tom nikdy neslyšeli.
K té spotřebě krom toho že mně osobně dost vadí zvuk při podtočení tak i u mně je spotřeba vyšší než někde kolem 2tis.ot.Dřív sem si taky myslel že čím nižší ot. tím menší musí být spotřeba,ale moje auto tuhle teorii popírá možná to bude tím že se mění počet vstřiku a předvstřiku na zážeh???
Re: Turbo
Napsal: 14.05.2011 18:14
od vencator
podle mího to bude mít nejmenší spotřebu když zařadíš a jede to od těch 1700ot kde turbo má největší učínost,pokud jdeš níž tak to musí asi dát víc nafty než se rozjede úplně turbo.já to nechám vždy kolem těch 30s chladit a pokud tomu dávam tak kolem te minuty až minuty a půl.
Re: Turbo
Napsal: 14.05.2011 20:34
od ACEMajky
Nejnizsi spotreba je v oblasti nejvetsiho krouticiho momentu, coz je tusim 1750-1850ot
Re: Turbo
Napsal: 14.05.2011 20:37
od vencator
jj taky si myslím
Re: Turbo
Napsal: 14.05.2011 20:45
od vencator
nevíte někdo jak se jmenuje to co dělá když přidáváš tak to nasává a když ubereš tak to odfoukne?je to jakoby lepší turbo
Re: Turbo
Napsal: 14.05.2011 20:51
od Brehowicz
Teda netuším co myslíš tím že to líp nasáva to snad ani není ,ale jestli myslíš to odpouštěni tím fouknutím tak je to pardon opravuji je to blof off ventil ,ale tím se nezatěžuj to je benzínturba kde to je kvuli klapce na sáni a tu my nemáme.
Re: Turbo
Napsal: 14.05.2011 21:02
od vencator
jj to je ono,nemohl sem si vzpomenout.díky
Re: Turbo
Napsal: 14.05.2011 21:05
od vencator
tak sem to našel i na naftu
Re: Turbo
Napsal: 14.05.2011 21:06
od Brehowicz
Ano jsou i na naftu ale je to jen pro efekt a funkce žádná

Re: Turbo
Napsal: 14.05.2011 21:09
od vencator
a prej to ještě ubíra výkon a prej i turbo bych mohl nějak posrat
Re: Turbo
Napsal: 14.05.2011 21:15
od Brehowicz
Už sem to psal výš tímhle se vubec nezatěžuj pro ropu! je to chujovina a pro mně motorovy tuzing.
Re: Turbo
Napsal: 14.05.2011 21:16
od vencator
ale líbí se mě to,ale radši koupim zástěrky.

Re: Turbo
Napsal: 14.05.2011 21:27
od Brehowicz

bože bože
Re: Turbo
Napsal: 14.05.2011 22:10
od ivcus
dovolim si nesouhlasit. blow off se da namontit i na naftu. viz. video
[youtube]
http://www.youtube.com/watch?v=9p6np0diMt4[/youtube]