Stránka 4 z 4
Re: Motor-pomoc Duratec HE
Napsal: 10.03.2012 20:58
od Yeshterr
Po 160tis. ta napínací kladka už bude hlučná, s tím počítej. Pokud bys chtěl měnit něco víc než řemen a kladku, musel bys měnit ložiska v altíku, servopumpě, kompresoru klimy a tuším, že vodní pumpu. A pozor, tohle co popisuješ NEjsou rozvody, to je úplně něco jiného!
Re: Motor-pomoc Duratec HE
Napsal: 10.03.2012 22:13
od DjFresh666
tak vymenim co sa mi podari zohnat za dobru cenu

ale hlavne remen a tu napinaciu kladku + tu co sa mi zda vydreta(zajtra hodim foto)no my na svk to volame rozvody a tie delime na vnutorne(retaz)a vonkajsie a tym myslim toto..napinaciu kladku,vodiacu kladku,remenicu a podobne.
ako sa to teda vola u vas ten vonkajsi rozvod..myslim rozvod tahany remenom a nie retazou
Re: Motor-pomoc Duratec HE
Napsal: 10.03.2012 22:50
od krenda
No my tomu řemenu říkáme multifunkční řemen nebo ještě drážkový řemen, který pohání servo, kompresor klimy, alternátor a někdy i vodní pumpu. A k tomu jsou kladky a řemenice multifunkčního řemene.
Rozvody jsou u nás sada řemene nebo řetězu s kladkama a napínákem, co spojují klikovou hřídel s vačkovými hřídeli a většinou ještě pohání vodní pumpu

Re: Motor-pomoc Duratec HE
Napsal: 10.03.2012 23:38
od Yeshterr
Ještě bych doplnil, že rozvody jako takové, pokud se bavíme o těch které pohání vačkové hřídele mohou být vnitřní i vnější. Vnitřní bývají řešená zpravidla řetězem či ozubenými koly a jsou ukrytá v prsou motoru. Vnější bývají řešená ozubeným řemenem, jsou vně motoru pod plastovým či plechovým krytem. Zbytek jak píše krenda.