Stránka 4 z 5

Re: Autoesa a Globcar

Napsal: 17.06.2011 13:24
od KASHA
Když si to tady čtu tak sem nevýslovně rád, že jsem nevzal nabídku práce u téhle zjeb.. společnosti. Je to banda šmejdů :!: :nunu: a to sem hoooodně slušnej

Re: Autoesa a Globcar

Napsal: 17.06.2011 13:31
od V12
Milinko píše::mrgreen: ..zaměstnanci mají bujnou fantazii :mrgreen:
Haja farby firmy az do roztrhania tela (ci zodrania klavesnice) :totlsmile: :puke_r:

Re: Autoesa a Globcar

Napsal: 17.06.2011 14:38
od Wolodyjowsski
Auto ESA píše:Vážení pánové, tento případ zcela názorně dokumentuje rozdíl mezi poctivým a přívětivým autobazarem, jakým je třeba právě Auto ESA, a těmi ostatními. Pán, který u nás 20. dubna 2011 inkriminovaný Ford Focus zakoupil, se dočkal STOPROCENTNÍ kompenzace. Znamená to, že vozidlo vrátil a dostal zpět své peníze v plné výši. A to přesto, že stočení kilometrů ani po návštěvě autorizovaného servisu neprokázal! Vozidlo jsme před několika dny vrátili jeho původnímu majiteli a tím byl tento případ uzavřen zcela transparentně a jednoznačně ve prospěch našeho zákazníka. Asi budete souhlasit s tím, že vstřícnější řešení neexistuje. U nás vše, co našim zákazníkům slibujeme, také plníme. A jak vidno i na tomto případu, jdeme ještě dál. S pozdravem Mgr. David Bohumínský, místopředseda představenstva Auto ESA
Vážený pane magistře,

už pojem poctivý a přívětivý autobazar patří do sféry sci-fi :bebng: Naučené fráze ze "školení prodejních dovedností" - s tím dnes už nikoho neohromíte...V tomto konkrétním případě vás to nic nestálo - svezlo se to na předchozího majitele, pravděpodobně individuálního dovozce, od kterého jste zmíněný Focus s vidinou slušné "vaty" nejspíš vykoupili. Tentokrát jste trošku narazili, ale vy si pomůžete jinde, nemám strach...Na druhé straně byl pán (s prominutím) trošku méně chápavý, když si s vidinou "výhodné" ceny vzal vůz bez jakékoliv ověřitelné servisní historie. Nebýt toho, že mu krátce po dojetí z vašeho autobazaru vozidlo "vydechlo" a vy jeho reklamaci v první fázi zkušeně odmítli, nikdy by se v té věci nikdo nehrabal. Nebylo mu vůbec divné, že pětileté auto z Německa má v dieselovém provedení jen 120 000 km - možné to samozřejmě je, ovšem tato situace by měla být průkazně doložena. Ale byla to výhodná koupě, cena rozhodla! :Dancer:

Mohl byste třeba zdejšímu ctěnému publiku objasnit třeba i to, za co účtujete klientům "manipulační poplatek" cca 3000 korun při nákupu vozu i při výkupu na protiúčet, kdy při souběhu těchto operací klient vydá 6000 a dozvídá se to většinou až při podpisu finální smlouvy. Vám nestačí marže na vozidle, musíte ji ještě takto uměle zvyšovat?
Inspirovali jste se v poplatkové politice českých bank?

Re: Autoesa a Globcar

Napsal: 20.06.2011 08:21
od silverwolf
No a teď jste ho vyplašili a už se nic rozumného nedozvíme :mrgreen: :mrgreen:

Re: Autoesa a Globcar

Napsal: 20.06.2011 10:03
od Wolodyjowsski
silverwolf píše:No a teď jste ho vyplašili a už se nic rozumného nedozvíme :mrgreen: :mrgreen:
Ba ne, pán třeba zjišťuje informace a ozve se.

Tady to kolega okomentoval výstižně - do ojetého automobilu prodávající (původní majitel nebo autobazar) neinvestuje ani o korunu více než je nezbytně nutné. To si většina velkých hráčů na trhu ojetin uvědomuje, takže vedle kvalitního zázemí a zákaznických služeb mají velmi dobře ošetřeno, za co ohledně technického stavu automobilu nesou zodpovědnost a za co nikoliv.

Reakce na PR článek na TipCars

http://www.tipcars.com/magazin-pruzkum- ... -5004.html

Re: Autoesa a Globcar

Napsal: 04.07.2011 10:52
od Auto ESA
silverwolf píše:To je sice příjemné sdělení, ale smutné je, že profesionální prodejce ojetých aut není sám schopen zjistit ( a nemá na to zjevně asi vyškolené zaměstnance), jakou stočeninu prodával svým zákazníkům. A zákazník na to musí přijít sám. Podbízí se myšlenka, zda to nebyl pokus ve smyslu -" třeba to vyjde a nikdo nic nepozná" :nixw: Nicméně pokud je vaše snažení upřímné, tak vám přeji hodně spokojených a nezklamaných zákazníků
Vážený pane, děkujeme za přání. Věřte, že se snažíme maximálně a vámi zmíněné pokusy opravdu neprovádíme, ale v situaci, kdy zhruba u poloviny vozů registrovaných v ČR bylo s údajem ujetých kilometrů manipulováno, to mají poctiví obchodníci objektivně velmi složité. Byli jsme prvním prodejcem ojetých vozů v Česku, který už na začátku roku 2009 začal spolupracovat s renomovanou společností Cebia při odhalování stočených tachometrů. Snad není příliš odvážné naše přesvědčení, že máme v této oblasti nejvíce zkušeností. Samozřejmě vlastníme veškeré dostupné technické i programové vybavení, které si neautorizovaný servis může legální cestou pořídit. Leč do interních databází jednotlivých značek, kam mají přístup autorizované servisy, se nedostaneme. Proto se někdy může stát (jakkoliv takových případů postupně ubývá), že navzdory aktivaci všech možných procesů nedokážeme skutečný stav kilometrů stoprocentně ověřit. Právě na takové případy pamatují naše samozřejmé kompenzace ve prospěch zákazníka, pokud ten dodatečně zjistí a prokáže stočení. Jen pro vaši informaci: už v loňském roce jsme navrhli ministerstvu dopravy změnu legislativy, která by kvalifikovala stáčení kilometrů jako trestný čin. Bohužel v současné době je praxe taková, že řada subjektů beztrestně a dokonce zcela veřejně tuto „službu“ nabízí. Budeme rádi, když i vy se připojíte k naší snaze o postavení této nekalé praktiky mimo zákon (http://www.facebook.com/#!/peticekilometry). Třeba se nám společně podaří tento šlendrián eliminovat. S úctou Mgr. David Bohumínský, místopředseda představenstva Auto ESA

Re: Autoesa a Globcar

Napsal: 04.07.2011 22:43
od Nicco
Pan Petr Havlík svěřil v červnu 2009 svůj vůz škoda Superb ke komisnímu prodeji do pražského autobazaru Auto ESA a to za cenu 730.000 Kč. Po několika týdnech se dozvěděl, že byl vůz z prodejní plochy ukraden.


„Logicky jsem po Auto ESA chtěl, aby mi zaplatili za vůz cenu, která byla uvedena ve smlouvě. Považoval jsem za logické, že pokud mi nemohou vrátit vůz, musejí mi dát peníze,“ uvedl pan Havlík. „V Auto ESA se se mnou na toto téma odmítli bavit. Tím jsem se dostal do finanční tísně. Žena byla na mateřské, mám ještě dvě další děti a na další platím výživné. Prodejem vozu jsem chtěl řešit svojí finanční situaci po ztrátě zaměstnání. Místo toho jsem si musel ještě peníze vypůjčit. Doplatil jsem tak na to, že Auto ESA nebylo schopno zajistit můj vůz proti ukradení a následně nést jakoukoliv odpovědnost za vyplacení peněz,“ řekl pan Havlík. Policejní protokoly k celému případu má Sdružení SOVA k dispozici.

Téměř po roce a půl policie na podzim 2010 vůz našla u obce Jesenice, kde ho zabavila muži s polským jménem. Z vozu se mezitím stala ojetina se zmanipulovaným VIN kódem, podle kterého se měla nacházet v Rumunsku. „V tu chvíli mně Auto ESA kontaktovali přes jejich advokáta a tlačili mě do mimosoudního vyrovnání, kde by mi nakonec zaplatili jen šedesát tisíc korun a mě by zůstalo auto, se kterým kdovíjakým způsobem manipulovaly kriminální živly. Vůz je navíc prakticky neprodejný, protože má dvakrát pozměněný VIN kód,“ stěžuje si pan Havlík.

K vyplacení pouze šedesátitisícového odškodnění dospělo Auto ESA na základě znaleckého posudku, podle kterého měl mít vůz v době odcizení hodnotu pouze 573.000 korun, přestože Auto ESA ho vzalo do komisního prodeje za 730.000 Kč. „Cenu snížili ještě o poškození v době, kdy byl vůz odcizen, takže podle nich má nyní hodnotu 459.000 korun. Chtějí mi tedy zaplatit pouze rozdíl mezi cenou od znalce při odcizení a po nalezení. Ale s tím se nemohu smířit, protože za odcizení vozu z areálu Auto ESA nenesu žádnou odpovědnost a nevím, proč by snížení hodnoty vozu mělo jít na můj účet,“ stěžuje si pan Havlík. Navíc se podle něj Auto ESA od počátku snaží svalovat vinu na něj: „Snažili se mi tvrdit, že jsem manipuloval s VIN kódem, že jsem manipuloval s klíči, místo toho, aby se se mnou čestně vyrovnali a přiznali vlastní pochybení. Jejich nařčení kriminální policie a kriminalistický ústav jasně vyvrátili,“ uvedl pan Havlík.

Tomu teď nezbývá, než se o náhradu škody s Auto ESA soudit. „Kromě odřenin chybí ve voze ještě navigace, navíc je o téměř dva roky starší a má najeto navíc 20000 kilometrů. Takhle si péči o auto svěřené do komise nepředstavuji,“ uzavírá pan Havlík.

Foto k článku: Porovnání viditelného VIN kódu vozu pana Havlíka s přeraženým VIN kódem zjištěným při metalografické expertíze Odboru kriminalistické techniky a expertiz Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy

Re: Autoesa a Globcar

Napsal: 05.07.2011 00:18
od foki
tak to se tesim na vyjadreni ,

mohlo by ale vypadat nejak takhle :


Vážený pane, děkujeme za přání. Věřte, že se snažíme maximálně Byli jsme prvním prodejcem ojetých vozů v Česku, který už na začátku roku 2009 začal spolupracovat s renomovanou společností Cebia při odhalování odcizených vozidel. Snad není příliš odvážné naše přesvědčení, že máme v této oblasti nejvíce zkušeností. Samozřejmě vlastníme veškeré dostupné technické i programové vybavení, které si neautorizovaný servis může legální cestou pořídit. Leč do interních databází jednotlivých značek, kam mají přístup autorizované servisy, se nedostaneme. Proto se někdy může stát (jakkoliv takových případů postupně ubývá), že navzdory aktivaci všech možných procesů nedokážeme vozidlo najit . Právě na takové případy pamatují naše samozřejmé kompenzace v neprospěch zákazníka, pokud ten dodatečně zjistí a prokáže odcizeni . Jen pro vaši informaci: už v loňském roce jsme navrhli ministerstvu dopravy změnu legislativy, která by kvalifikovala odcizeni jako trestný čin. Bohužel v současné době je praxe taková, že řada subjektů beztrestně a dokonce zcela veřejně tuto „službu“ nabízí. Budeme rádi, když i vy se připojíte k naší snaze o postavení této nekalé praktiky mimo zákon . Třeba se nám společně podaří tento šlendrián eliminovat. S úctou *************************************

Re: Autoesa a Globcar

Napsal: 05.07.2011 22:19
od V12
Marketingove zvasty a skutek zadny.

Re: Autoesa a Globcar

Napsal: 06.07.2011 09:26
od KUTY
oni robia, len to, co ich naucia na skoleni :mrgreen:

Re: Autoesa a Globcar

Napsal: 06.07.2011 11:25
od fofok
Jsou k smíchu.Prodávaj auta jako by prodávali pastu na zuby nebo kosmetiku a autům vůbec nerozuměj :totlsmile: .

Re: Autoesa a Globcar

Napsal: 06.07.2011 11:43
od V12
Treba ist do ESA Auto, pofotit VINy vsetkych Fordov po 2007, zamestnatat FZ a potom im to ist omlatit o hlavu. Neverim, ze by som nenasiel nejaky stoceny. Konieckoncov, dokazy, ze predavaju stocene auta tu uz su. Kto ich stocil je uz druha vec :mrgreen:

Re: Autoesa a Globcar

Napsal: 06.07.2011 13:28
od Sodri
Prokazatelně stočených (podle FZ) by bylo tak 40%. A kdyby sis ji předplatil, tak možná 80% :palec_dolu:

Re: Autoesa a Globcar

Napsal: 16.04.2013 06:57
od V12
Nasiel som nieco zaujimave :

http://www.autoesa.cz/o-spolecnosti/akt ... mpaign=tuv

Auto ESA sa polepsila :?:

Re: Autoesa a Globcar

Napsal: 16.04.2013 08:26
od Nonid
By me zajimalo za co, ja od nich mam krasne stocenyho focuse s x vadama, kterej mi prodali 'na nahradni dily', o cemz se jaksi zapomneli zminit a je to priblizne uprostred smlouvy napsany :nunu: :totlsmile: