Stránka 30 z 30
Re: TDCi - vstřikování
Napsal: 26.02.2014 09:05
od gepir
Ahojte,
tak auto uz mam doma... motor funguje, na diag. ukazuje chybu vstrikovace A a jako bonuc nefunkcni posilovac rizeni.... opravdu dobrej mechanik... ceka me ted jeste oprava vstrikovace + posilovace... uz nikdy vic, jsem rad ze auto je v praze... tady se na to podiva konecne kdo tomu rozumi.
Re: TDCi - vstřikování
Napsal: 16.04.2014 19:52
od Lázňator
Ahoj chci se zeptat co znamenají ty údaje na fotce celý název je předvstřik paliva pro vstřikovač a proč tam sou takový rozdíly skoro 3gr a proč je něco v + a něco v - hodnotách dík moc za odp.
Re: TDCi - vstřikování
Napsal: 16.04.2014 20:47
od xbobcz
Není to předvstřik - je to chyba překladu. Podle těch hodnot jsou to korekce
dávky jednotlivých vstřikovačů, kterými se řídící jednotka snaží zajistit
klidný chod na volnoběh. Výrazná korekce na vstřikovači může znamenat
problém vstřikovače, ale také to může být problém celého válce (komprese apod.)
Standardní bývá tak do +-1g, strop je +-3g.
Re: TDCi - vstřikování
Napsal: 17.04.2014 08:33
od Kóťa
Tak mi zkuste poradit...
V zimě mi na Jizerce opět zamrzla nafta. Byl docela krut a opět jsme auta křísili téměř celé dopoledne. Mě pomohlo až polití palivového filtru teplou vodou. Jinak to auto chytne a nechcípne... Myslím, že problém ve žhavičích by být nemusel...
Teď jsem byl na výměně oleje, měnil jsem palivák (jako s každým olejem) za HDF 924E, vzducháč a olejovej filtr champion.
Protože už dost dlouho si všímám (nemám jak to změřit, je to můj pocit), že auto nemá ten výkon, který mělo třeba po repasi vstřikovačů a taky mi přijde spotřeba vyšší cca o litr, tak si myslím, že začínají zlobit vstřiky. Zakoupil jsem tedy k pal.filtru také aditivum stanadyne. To jsem zatím neměl čas aplikovat.
Protože mi vždy při výměně oleje oblejou tím olejem vše okolo víka, tak jsem sundal dekl z motoru a koukal jsem, jak je kolem 1. a 2. vstřiku nějaká mazlavá srágora. Podle vůně je to nafta,smrdí to jako stará avie... Taky při každym startu pod +6st. se po nastartování vyvalí bílý oblak dýmu. Pak už nic... Jen po tom startu. Otáčky jsou nejisté pár vteřin,ale jenom trošku. Na přidání plynu hned reaguje...
A teď mi zkuste poradit. Nejdřív jsem měl vzhledem k výkonu spadeno na turbo, bílý dým jsem na konci zimy dával za chybu žhavičkám... Ale teď se nejspíš kloním ke vstřikovačům. Vypadá to tak?
Dávám fotky vstřiků pod deklem motoru a video z dnešního ranního startu.
[youtube]
http://www.youtube.com/watch?v=KC-TFTBD ... e=youtu.be[/youtube]
Re: TDCi - vstřikování
Napsal: 18.04.2014 20:07
od Jardak
Že by vstřiky podfukovaly? Asi je budeš muset přetěsnit....
Re: TDCi - vstřikování
Napsal: 19.04.2014 07:53
od djdekl
Asi ti netesni ty prepadovy hadicky a zkontroloval bych zhavky...
Dve vadny zhavky v mrazu...
[youtube]
http://www.youtube.com/watch?v=-KlpgFG8 ... e=youtu.be[/youtube]
Re: TDCi - vstřikování
Napsal: 21.04.2014 23:03
od Jony85
Já myslím, že je to na prd nafta. Rozhodně bych v zimě doporučil aditivovat naftu, ideal třeba Castrol TDA. Popřípadě pokud máš vodu v naftě, nebo už v polivovém filtru, tak potom Anti parafin. a nemůže ti zamrznout pal. filtr
Re: TDCi - vstřikování
Napsal: 23.05.2014 18:21
od crazyape
Kluci jde dat misto trysek R000301Z (mondeo 2002 - dlouhy typ trysek) novejsi a kratsi trysky oznacene R00502Z? Samozrejme vsechny 4...
Diky
Re: TDCi - vstřikování
Napsal: 07.03.2015 19:17
od ajfelík
Zdravim všechny.Může mi někdo poradit?Potřebuju vyměnit jeden vstřik a nevim jak,nebo čím je v hlavě utěsněnej. O-kroužek,nebo měděnej kroužek.Jestli víte,napište.Díky
Re: TDCi - vstřikování
Napsal: 07.03.2015 21:34
od djdekl
U moji 2.2 mi Ecat ale tesnici krouzek nenabizi

Re: TDCi - vstřikování
Napsal: 08.03.2015 16:48
od Vlada
Já je měl venku a taky bez těsnění...
Re: TDCi - vstřikování
Napsal: 05.08.2017 17:01
od pavel85
Zdravím. Řešil jsem (a stále řeším) klepání motoru na volnoběh. Šel jsem po řemenicích atd, ale vše vyloučeno výměnou. Vypadá to že odchází vstřiky.Začalo se přidávat více příznaků. Klepavý zvuk je slyšet i v tahu, jakmile dám nohu z plynu je klid. Navíc když auto déle stojí, třeba 12 hodin, po startu vyletí obláček bílého dýmu. Klepání v tahu je po zahřátí v tahu mnohem menší, ale na volnoběh klepe stále. Studené na volnoběh občas neklepe, ale zahřáté vždy. Chyby nehlásí žádné, korekce vstříků do 1,8. Tlaky v railu se zdají taky OK. Na volnoběh cca 27Mpa a po zvýšení otáček leze až pomalu na 70. Palivový filtr jsem vyměnil vylil obsah do sklenice a nafta byla čistá. Z odkalovače vytekl nějaký bordýlek hnědo-černý. Filtr jsem pak rozebral, a zbytek vylil opět do sklenice. Nejdříve jsem zkoušel jen tak magnetem přejíždět po dně sklenice, ale nic nebylo pořádně vidět. Hodil jsem to pod mikroskop a jsou tam vidět nějaké šponky, které reagují na magnet plus nějaký usazený bordel, který ale podle mne neprojde filtrem. Množství šponek těžko posoudit.
Ale co mi vrtá hlavou je to, že auto nepadá do nouzáku ani když mu naložím a jede normálně.
Pročetl jsem snad celý net ohledně problémů s TDCi, ale všem to nestartuovalo, padalo do nouzáku, nebo cukalo apod. Nic z toho se mi neděje. Ale ten klepot, hlavně na volnoběh, nebo při rozjezdu s nízkýma otáčkama je celkem dobře slyšitelný a jednotce to nevadí? Napadlo mne, že by mohlo být vadné čidlo klepání? Občas se stane, (tak jednou z 10ti jízd) že se můžu rozjet i bez plynu a po klepání není ani památka a většinou je to když je motor jen mírně prohřátý.
Jsem z toho nějaký zmatený. Nesetkali jste se někdo s takovýmto chováním TDCi? Popřípadě nevíte někdo o dobrém diesel servisu v okolí Nového Jičína? Na netu jsem nic moc nenašel, jen Sobka ve Frýdku, ale má i dosti špatné recenze. Díky za trpělivost při čtení a za případné reakce.
Jo a auto je Mondeo TDCi 96kw 2005 euro 4 bez DPF.
Re: TDCi - vstřikování
Napsal: 23.06.2020 15:09
od Fugo
Mohl by mne někdo poradit co se týče vstřiků 2.2 Tdci motor Puma, motor celekm neznatelně na volnoběh mění otáčky, jinak startuje bez problému a jede bez problému také.
Zarazili mne korekce na vstřicích kde jeden jede II na 3+ (v programu ForDiag)
Přikládám obrázky studeného a lehce zahřátého motoru. Zajímalo by mne zda je již ten vstřik II na výměnu, případně ještě nějaký jiný nebo to neřešit a jezdit než to začne padat do nouzáku? Kdyby ten ForDiag nebyl tak by to tak pravděpodobně zkončilo protože by se to člověk o tom vstřiku ani nedozvěděl.
Děkuji Jakub