Stránka 29 z 90
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Napsal: 12.05.2014 22:47
od jnexflex
Za 4roky ho stejne prodam.Jezdim 15-20000 rocne, takze vydrz neresim.Stejne sranda.Drive jsem overclockoval graficky karty a cpu.A ted budu(casem) ladit auto.Mam jen strach(blba zkusenost z dob overclockingu) ze bych nerad pri nahravani novych dat na bluefinu videl hlasku typu: "data copy failed, try again".

Auto zustane v naky mezifazi, kdy tam nejsou puvodni data. Auto mrtvy a nepujde nastartovat.Takhle jsem jednou podelal flash biosu v graficky karte za 15000Kc.
Tyhle hratky by se asi nemeli delat vecer pred odjezdem na dovolenou co?

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Napsal: 13.05.2014 14:10
od Nicco
Svet Motoru ma v teste 3valcove turba: Peugeot 1.2e-THP 96kw Hatch 16" a Focus 1.0EB 92kw Kombi 17". Spotrebu ma nizsiu o par deci Peugeot, lebo je lahsi (aj kvoli torzske vzadu, ale ma aj novsiu platformu - Focus dostane odlahcenu platformu az v dalsej generacii), je Hatchback a ma 16" kolesa. Ak si dobre pamatam, tak dialnica 308-cka 7,1 a Focus 7,7. Okreska nejak okolo 5,5, 308 o par deci nizsia.
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Napsal: 13.05.2014 16:22
od C4R3W
necituj primo predesle prispevky ... diky, ZaQik
Jj, zajimavy cteni

Jsem docela zvedavej, jestli novy THPcka Ecoboostum zatopej - Peugeot si docela podelal reputaci jejich prvni generaci (1.6), ktera se zanasi karbonem takovym zpusobem, ze auta klepou a po 100tkm je pres 10% vykonu uz pryc.
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Napsal: 16.05.2014 15:18
od 321910336
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Napsal: 19.05.2014 15:38
od jnexflex
Cau, premyslim nad tim bluefinem, ale zatim jsem v zabehu.Po jakym najezdu bych to mel zkusit?5000?Nebo az 10000km?
Napsal: 19.05.2014 17:47
od C4R3W
Min 10...

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Napsal: 02.06.2014 10:44
od unicorn
caute,
cez vikend sme isli s kamosmi na chatu. tak som po prvykrat skusal maximalku a tak.
boli sme celkom nalozeny. traja chlapi, velky pes a batozina.
na dialnici (nebola to uplne rovinka, cize sem tam aj mierne stupania) som dosiahol na 6 stupni max 170 km/h a na 5 stupni 180 km/h. ale liezlo to tam veelmi pomaly kym sa to tam dostalo.
dole kopcom som to na 5ke nemal problem rozbehnut na 200km/h tachometrovych.
hlavne som mal pocit, ze ten tah od 140km/h vyssie je velmi lenivy.
ake su vase skusenosti?
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Napsal: 02.06.2014 10:50
od Nicco
Mozno vadny benzin, v normalnych rychlostiach sa s tym RJ este vyrovna, ale max vykon to uz nepoda.
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Napsal: 02.06.2014 10:56
od lionzion
Mám to podobně, dostat se na tachometrových 200 km/h to chce minimálně rovinu a bezvětří. Stačí mírné stoupání nebo jen když fouká a na 180-190 to jde velmi těžko. Z mírného kopce se mi podařilo 210 km/h tachometrových. Na dálnici většinou plachtím kolem 120 km/h, to mi vyhovuje nejvíc, co mě ale nadchlo je, že když se jede 180 km/h na 6. stupeň motor točí kolem 4000 otáček a uvnitř to ani nejde poznat co do zvuku motoru, odhlučnění je supr, převládá jen aeordynamický zvuk. To auto se moc povedlo.
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Napsal: 02.06.2014 10:58
od Nonid
Musite porad pocitat s tim, ze to sice ma 125 koni ale je to jenom 1.0...
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Napsal: 02.06.2014 11:04
od jnexflex
Mam zatim jen 2500km a taky jsem mel problem jit pres 170km/m.Nejak se mu vic nechtelo.Jezdim na ultra N95 z Globusu.Chtel jsem to jen zkusit na kratkym useku.
200 snad neda ani omylem ne?

Na youtubu jsem videl i pres 230km/h ale s chipem.
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Napsal: 02.06.2014 11:08
od enjoy
Vemte to z opačného pohledu.. kdyby jste někomu tvrdili, že vám ten litřík naložený jede 180km/h, tak by vám asi nevěřil

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Napsal: 02.06.2014 11:22
od unicorn
Nonid píše:Musite porad pocitat s tim, ze to sice ma 125 koni ale je to jenom 1.0...
v podvedomi si na to spomeniem. ale ked sa ma niekto pyta, aky to ma motor, tak poviem ze 125 koni a nie ze 1.0 liter

ale asi to tak bude, ze ten objem sa neda oklamat, ani vyssim vykonom. stary focus bol 1.8 tdci 74kW. viem ze sa to neda porovnavat. ale cakal som ze 1.0l 92kW bude aspon tak vykonny (predsa rozdiel skoro 20kW), ale ten stary tahal lepsie.

Napsal: 02.06.2014 11:29
od peter964
Ano aj moj byvaly C-Max benzinovy 74kw, 1,6 v 130 kmh reagoval pružnejsie aj naložený. Ale musime si uvedomit že litrovy ecoboost ma šiesty qv. predsa len pomerne dlhý. Keď chcem prudšie zrýchlit podradujem zo 6q. dole na 5q.
A svoje urobí aj nižší objem, ten nenahradí ani turbo.
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Napsal: 02.06.2014 11:33
od lionzion
unicorn píše:Nonid píše:Musite porad pocitat s tim, ze to sice ma 125 koni ale je to jenom 1.0...
v podvedomi si na to spomeniem. ale ked sa ma niekto pyta, aky to ma motor, tak poviem ze 125 koni a nie ze 1.0 liter

ale asi to tak bude, ze ten objem sa neda oklamat, ani vyssim vykonom. stary focus bol 1.8 tdci 74kW. viem ze sa to neda porovnavat. ale cakal som ze 1.0l 92kW bude aspon tak vykonny (predsa rozdiel skoro 20kW), ale ten stary tahal lepsie.

U toho 1,8 TDCi je krouťák myslím 240 N.m, a právě kroutící moment dává pocit, že motor tlačí do sedadla. Oproti 170 N.m je to rozdíl. EB je motor stavěný na pohodovou jízdu, tomu odpovídá i zpřevodování, odmění se pak spotřebou. Ve srovnání se staršími atmosférickými 1,6 nebo i 2 litry ale drží krok co se týká dynamiky. Subjektivní pocit dynamiky hodně ovlivní i odhlučnění.