
Tyhle hratky by se asi nemeli delat vecer pred odjezdem na dovolenou co?

v podvedomi si na to spomeniem. ale ked sa ma niekto pyta, aky to ma motor, tak poviem ze 125 koni a nie ze 1.0 literNonid píše:Musite porad pocitat s tim, ze to sice ma 125 koni ale je to jenom 1.0...
U toho 1,8 TDCi je krouťák myslím 240 N.m, a právě kroutící moment dává pocit, že motor tlačí do sedadla. Oproti 170 N.m je to rozdíl. EB je motor stavěný na pohodovou jízdu, tomu odpovídá i zpřevodování, odmění se pak spotřebou. Ve srovnání se staršími atmosférickými 1,6 nebo i 2 litry ale drží krok co se týká dynamiky. Subjektivní pocit dynamiky hodně ovlivní i odhlučnění.unicorn píše:v podvedomi si na to spomeniem. ale ked sa ma niekto pyta, aky to ma motor, tak poviem ze 125 koni a nie ze 1.0 literNonid píše:Musite porad pocitat s tim, ze to sice ma 125 koni ale je to jenom 1.0...ale asi to tak bude, ze ten objem sa neda oklamat, ani vyssim vykonom. stary focus bol 1.8 tdci 74kW. viem ze sa to neda porovnavat. ale cakal som ze 1.0l 92kW bude aspon tak vykonny (predsa rozdiel skoro 20kW), ale ten stary tahal lepsie.
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů