Re: Focus mk4 2018
Napsal: 25.02.2021 19:37
Naprosty souhlas. Měl jsem v ruce 3xMK4 z toho 2x na vikend a co se interieru tyče tak je to za mě jasny krok zpět oproti MK3. Ano neda se ji sice upřit modernějši ztvarněni, ale to ja asi tak vše tedy vlastně ještě vice podelneho mista. Interier Mk3 tě pěkně obklopi a je nejen pocitově bytelnějši a robusnějši a k tomu celkově poctivějši. Třeba jak už si zminil ty dviřka před spolujezdcem, ktere mě jako jedny z prvnich praštili do oči a nejen ty, ale vlastně snad vše je u MK4 tenči, chudši...prostě jako celek tak nějak "ochuzenějši". Takove sedadla jsou snad polovični a navic i u ST Line je horši bočni vedeni než u MK3 a to hlavně diky vyměknutemu bočnimu vedeni. A třeba vzadu se mi v MK3 sedi určitě lepe, už jen vyše položeny sedak děla sve, ktery lepe podepira stehna tam bych neměl problem jet i delši štreku. Navic jak zmiňuješ co se ruznych pazvuku a skřipani tyče tak to je u MK3 ne velice dobre urovni. Přesedel jsem z Golfa 6 generace a u něj byla patrna řada permanentnich pazvuku a jinych rušivych elementu což rozhodně nebyla žadna kusova zaležitost, ale prostě zpracovani u golfu žaden zazrak. O to vic mě MK3 přijemně překvapila jak dobře dokaže oddolavat ruznym pazvukum apod. U MK4 to taky nebylo nic extra, ale na druhou stranu je třeba řict, že jsem měl kusy z r18 a 19 a dnes to muže byt na lepši urovni. Dalši věc ktere jsem si u MK4 všiml ihned je třeba mnohem menši čelni sklo a prvně jsem měl pocit, že mam před sebou zvětšeny pruzor a třeba na semaforech i horši vyhled než u MK3 nebo utopenějši řadička. U MK4 jako plus je naopak umistněni ovladani oken na loketkach, ktere je fajnově na ruku, kdy u MK3 je potřeba ruku zalomit tim jak je to ovladani vic vzadu. Cwelkově sice s interierem MK4 problem nemam, ale znova opakuji spiš ho beru jako krok zpět oproti MK3.Anduril píše: 24.02.2021 20:17 Mám na mysli třeba právě to, co píšeš - spodní část palubní desky (horní část je v pohodě) na mě teda nepůsobí extra kvalitně. Je to jen strukturovaný tvrdý plast a možná proto, že je to taková velká jednolitá plocha zleva doprava (oproti FF3, kde je palubka mnohem složitější a mohutný středový tunel ji rozbíjí na dvě části - i když je spodek z podobného materiálu), to na mě působí dost lacině. Schránka před spolujezdcem je fórová, dvířka jsou lehká, na tom autě vrzala při otevírání a její dotlumení při otevírání je horší, než na mém 9 let starém...V mém autě je uvnitř schránky alespoň kus hadry na dně, zde v novém nic. Výplně dveří stejná story - vpředu měkčená opěrka, měkčená část pod oknem a jakože kožená měkčená výplň části panelu. Vzadu je to zase jen tvrdý plast, kromě opěrky, která je měkčená, jako-kůže v panelu je zde jen tvrdý plast. U FF3 mám prakticky to samo, jen místo jako-kůže je tam pravý textil. Madla dveří byla v okolí ovladačů oken poškrábaná - tvrdý hladký plast. Hezký detail je akorát vystlání kapes ve dveřích nějakým textilem. Předváděčka ani zamýšlené nové auto nemělo sadu X, takže žádné měkčené prošívané opěrky kolen na středovém tunelu. Zase jen tvrdý plast. Kolem voliče automatu tvrdý hladký plast s nějakým vzorem. Jiná liga? Ani náhodouNetvrdím, že to je na úrovni Dacie, to vůbec, ale nějaká sláva to není. Focus nikdy v tomto nebyl žádná výhra, ale tady to na mě působilo lacině.
Možná že výbava Titanium je na tom lépe - nevím, neviděl jsem, většinou mají všude jen Active a Stline nebo nějaký Trend. Jinak jak psal Adow, analogové budíky opravdu jako by padají na řidiče (jak kdyby měly opačný sklon, než je běžné). Je to zvláštní...
Asi jsem od toho čekal prostě moc - ale když jsem pak zase sedl do svého starého auta, tak na mě působilo lepším dojmem a ani po těch 9 letech tam nic nevrže![]()
Větší nechci, protože se mi s tím pak blbě jezdí a necítím se v tom jakou součást auta![]()