Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
-
- Nováček
- Příspěvky: 25
- Registrován: 11.08.2013 00:48
Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
Tak to dela i u tepleho motoru, ale jen nepatrne... O vikendu to zkusim vycistit
Sedan Ford Focus 2005 II Ghia 2,0 107 kW, šedá met.
-
- Nováček
- Příspěvky: 2
- Registrován: 02.07.2012 16:09
Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
Caute chalani. Mam podobny problem s tym rozdielom, ze mam naftak. vacsinu co som nasiel pre naftaky tak bolo, ze to cuka pri studenom motore, alebo len v okoli nejaky otacok a pod. ale mne to robi pri prudkej akceleracii, pri obiehani, rozbiehani. a co je na tom najkrajsie, tak to nerobi stale, nerobi to systematicky, proste raz robi, raz nerobi. naftou to nebude, za posledny rok som tak vsade mozne a robilo to, pripadne nerobilo. Skrtiaca klapka a EGR vycistiteny. Vdaka
-
- Nováček
- Příspěvky: 10
- Registrován: 10.07.2012 14:48
Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
já mám problém s cukáním při vysokých rychlostech, FF II 1.6 74kW.
Rychlost cca 190 km/h přes 5000 ot./min. (ale ne v červeným) a auto jako by se začalo dusit, to že to víc než udávaná max rychlost je jedna věc, ale problém vidím v tom cukání.
Nevím jestli nestíhá čerpadlo, svíčky, nebo zanesenej filtr... Nebo je tam elektronický omezení? Kdyby měl někdo podobnou zkušenost, budu rád za rady.
Rychlost cca 190 km/h přes 5000 ot./min. (ale ne v červeným) a auto jako by se začalo dusit, to že to víc než udávaná max rychlost je jedna věc, ale problém vidím v tom cukání.
Nevím jestli nestíhá čerpadlo, svíčky, nebo zanesenej filtr... Nebo je tam elektronický omezení? Kdyby měl někdo podobnou zkušenost, budu rád za rady.
- Lašty
- Junior
- Příspěvky: 424
- Registrován: 06.06.2009 21:40
- Bydliště: Žatec, Plzeň
Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
Mám dotaz pro zkušenější. Nemohl bych mít v háji vstřik, když mi to takhle blbne? Protože na volnoběh jsem zaslechl nějaké divné cvakání z motoru. už mi to začalo kolísat i při studeném startu to má po cca 10 sec. tendenci zdechnout, ale pak se to chytí a drží to normálně...

bývávalo Ford Focus 1.8 16 V Zetec 5 dvéř. hatchback r.v. 2000
Ford FocusII 1.6 16V 5 dvéř. hatchback r.v. 2007
- Lašty
- Junior
- Příspěvky: 424
- Registrován: 06.06.2009 21:40
- Bydliště: Žatec, Plzeň
Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
Prosím vás co je toto ?? Je to na začátku vstřikovací lišty. Nemůže v tom být nějaké sítko na nečistoty? Je mi divné, že toto auto nemá palivový filtr. Myslíte, že to půjde vyndat a třeba nějak vyčistit ?

bývávalo Ford Focus 1.8 16 V Zetec 5 dvéř. hatchback r.v. 2000
Ford FocusII 1.6 16V 5 dvéř. hatchback r.v. 2007
- Xele
- Nováček
- Příspěvky: 76
- Registrován: 22.09.2008 06:59
Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
Zdravím Focusáky,
rád bych se s vámi poradil v jedné věci. Z důvodu cukání mého auta (viz. podpis) při přidání plynu jsem se rozhodl pořídit novou cívku od firmy Valeo. Bohužel si nejsem jist jaký typ konkrétně vybrat. Na autokelly mají na výběr dva typy a to Vaelo VA 245139 pro motory FYDA a FYDC a dále Vale VA 245161 pro motor typu FYDB, který mám dle TP já. Byl jsem proto připraven objednat cívku Valeo s označením VA 245161 avšak teď mě zarazilo, že na všech jiných e-shopech mají uvedeno u tohoto typu cívky, že je určena pro Mondeo III. Rád bych se tedy poradil s těmi, kteří případně řešili nákup neoriginální cívky Valeo jaký typ mám pro mé auto zvolit. Díky a přeji pěkný a pohodový den!
rád bych se s vámi poradil v jedné věci. Z důvodu cukání mého auta (viz. podpis) při přidání plynu jsem se rozhodl pořídit novou cívku od firmy Valeo. Bohužel si nejsem jist jaký typ konkrétně vybrat. Na autokelly mají na výběr dva typy a to Vaelo VA 245139 pro motory FYDA a FYDC a dále Vale VA 245161 pro motor typu FYDB, který mám dle TP já. Byl jsem proto připraven objednat cívku Valeo s označením VA 245161 avšak teď mě zarazilo, že na všech jiných e-shopech mají uvedeno u tohoto typu cívky, že je určena pro Mondeo III. Rád bych se tedy poradil s těmi, kteří případně řešili nákup neoriginální cívky Valeo jaký typ mám pro mé auto zvolit. Díky a přeji pěkný a pohodový den!
-
- Nováček
- Příspěvky: 10
- Registrován: 10.07.2012 14:48
Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
u mě to bylo taky cívkou, a k tomu prasklo těsnění pod víkem...
Nejdřív jsem zjistil to prasklý těsnění, nechal vyměnit těsnění a odpálený zaolejovaný svíčky. Auto pořád cukalo + diagnostika hlásila závadu zápalu.
U Forda rovnou vyměnili cívku (2500,-) a bylo po problémech, ještě jsem pro sichr jsem vyměnil kabely, protože jeden byl prokousanej od nějaký havěti. Ty mám z Tesla Blatná.
Nejdřív jsem zjistil to prasklý těsnění, nechal vyměnit těsnění a odpálený zaolejovaný svíčky. Auto pořád cukalo + diagnostika hlásila závadu zápalu.
U Forda rovnou vyměnili cívku (2500,-) a bylo po problémech, ještě jsem pro sichr jsem vyměnil kabely, protože jeden byl prokousanej od nějaký havěti. Ty mám z Tesla Blatná.
- Dingo-zetec se
- Junior
- Příspěvky: 491
- Registrován: 08.01.2009 01:19
- Bydliště: Trenciansky kraj
Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
mne auto trhalo pri plnom pridani,,pomohli mi nove sviecky orig.Ford,,a cukanie na volnobehu mi pomohla nova cievka lebo ta stara bola prasknuta 

- panjo
- Nováček
- Příspěvky: 35
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha
Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
Zdravím všechny tady..
Můj focus /1.6, 2002/ začal mít z ničeho nic divný chod motoru, šel chvílema na tři, inu, zkusím vyměnit svíčky. Byly fakt tragické. Chod motoru se zlepšil. Vyjedu a ouha, při akceleraci motor cuká. Tedy študuji tady toto vlákno. Risknu to, jedu koupit kabely a cívku. Vyměním je a obávám se, že to možná byl zbytečný kup. Nebyl, focus jezdí zase jako dřív. Děkuji, všem, co tu napsali své zkušenosti a pomohli tak opravit mého Forda. panjo
/svíčky NGK, kabely Bosch, cívka Delphi, Autokelly/

Můj focus /1.6, 2002/ začal mít z ničeho nic divný chod motoru, šel chvílema na tři, inu, zkusím vyměnit svíčky. Byly fakt tragické. Chod motoru se zlepšil. Vyjedu a ouha, při akceleraci motor cuká. Tedy študuji tady toto vlákno. Risknu to, jedu koupit kabely a cívku. Vyměním je a obávám se, že to možná byl zbytečný kup. Nebyl, focus jezdí zase jako dřív. Děkuji, všem, co tu napsali své zkušenosti a pomohli tak opravit mého Forda. panjo

Ford Focus 1.6 16V 74kW kombi 02
- vitr73
- Test driver
- Příspěvky: 3916
- Registrován: 25.02.2011 20:33
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
tu starou skubavou svicku jeste mas? ...pripadne za cenu postovneho ji beru...skoda ji zahodit
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
- panjo
- Nováček
- Příspěvky: 35
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha
Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
Nemám, ale nechápu na co by Ti byly, byly fakt pro ostudu, už měly být dávno vyměněné.
Ford Focus 1.6 16V 74kW kombi 02
- vitr73
- Test driver
- Příspěvky: 3916
- Registrován: 25.02.2011 20:33
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
tak treba ze je pouzivam na ohradnik..proti cemukoliv co by mne chtelo zbavit treba slepic...atd
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13538
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
Tak to chces asi cievku, nie sviecku 

- vitr73
- Test driver
- Příspěvky: 3916
- Registrován: 25.02.2011 20:33
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
jj..ted cumim ze jsem napsal svicku...
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
-
- Nováček
- Příspěvky: 10
- Registrován: 10.07.2012 14:48
Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
ohradník z cívky, to je zajímavá myšlenkavitr73 píše:tak treba ze je pouzivam na ohradnik..proti cemukoliv co by mne chtelo zbavit treba slepic...atd

Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host