koupe FF3 poFL
- 321910336
- Zkušený
- Příspěvky: 1071
- Registrován: 20.01.2012 23:10
- Bydliště: Přerov
Re: koupe FF3 poFL
co jsem četl tak to je podobné jako DPF, takže další kurvítko, akorát jestli pevné částice pochytá DPF tak by se tohle nemuselo zanášet
- Andymaniac
- Junior
- Příspěvky: 480
- Registrován: 21.10.2011 10:42
- Bydliště: Praha 8
Re: koupe FF3 poFL
Za chvíli budou zplodiny pouštět zpátky do kabiny, aby ty zbytky sr@ček vydejchal řidič a spolujezdci a do vzduchu už nešlo nic



Ford Focus II kombi po faceliftu (2008)
Motor: 1,8 TDCi
Výbava: GHIA
Motor: 1,8 TDCi
Výbava: GHIA
- pali3x
- Nováček
- Příspěvky: 6
- Registrován: 08.08.2016 21:24
Kúpa Ford Focus
Nazdar...
Začínam pomaly premýšľať o kúpe nového auta. Som kdesi na začiatku "cesty" (katalógy, prehliadky...).
Keďže chcem auto, ktoré sa mi bude páčiť a bude aj skvelo jazdiť, tak som do výberu nemohol nezaradiť Focus - konkrétne hatchback 1,0 92kW v cca strednej výbave.
Momentálne sa prevážam na Opli Astra G r.v. 2007, ktorú mám od nova. V tom čase to bol strop možností, čo ale ľutujem, že som vtedy ani nešiel pozrie na Focusa 2. Minule som s ním šiel cca 300 km dlhú cestu a to auto mi pripadalo úplne perfektné. Moja Astra nie je zlá, ale Focus bol o dosť lepší -istota v zatáčkach, pocit z riadenia... Jednoducho paráda
. Čítal som kadečo o podvozku Focusa, ale nemyslel som si, že je až taký dobrý...
Okrem Focusa ešte pripadá do úvahy Mazda 3 - ale tá je drahá, Toyota Auris - má dosť málo miesta na zadných sedadlách a dosť áziske tvary
. Možno by som šiel pozrieť Kiu CEED, Hyundai i30... Pôvodne som chcel len "japonca", ale na Focus mám nejakú slabosť. Celkom dobré by mohlo byť aj napr Mitsubishi Lancer, ale to je až zúfalo zastaralé a to mi vadí...
Mať tak dostatok peňazí a ak by som kupoval auto na 4 až 5 rokov, tak mi je to jedno a kúpil by som auto čisto podľa emócii - napr momentálne napr Alfa Romer Giulia
. Ale som len obyčajný človek a chcem za istý finančný "strop" čo najlepšie auto, ktoré nebude len presúvadlo z bodu A do bodu B.
Chcel by som sa spýtať (kde inde to bude lepšie ako na Ford fóre), či sa vám zdá kúpa Fordu (nového) dobrým nápadom, prečo by ste už Ford nekúpili, alebo nedoporučili... Prípadne nejaké zásadné problémy... Alebo výhody a klady...
Vyberám, skúmam... a nakoniec asi budem nakupovať viac srdcom a trochu menej rozumom
. Žiadne auto nie je dokonalé a každé má svoje chybičky, ktoré sa po nejakom čase ukážu. Hovorí sa "Fordom tam, vlakom späť" ... , alebo niečo podobné, ale aj od Opla ma odrádzali a je to v podstate celkom dobré auto. Viacmenej si myslím, že pokiaľ človek kúpi nové auto a bude s nim slušne zaobchádzať, niečo by mohlo vydržať.
Autá ako VW, Škoda, Seat... nezaraďujem do výberu, lebo ich má buď každý (nikdy som nechcel mať to, čo má každý druhý človek) a niektoré sú značne preceňované až ikonizované (napr Octávia), alebo autá ako Renault, Citroen - lebo sú francúzke
. Chcem auto, ktorých nestretnem za minútu 5 a viac
.
Ešte dodám, že auto kupujem na viac ako 10 rokov, ročne najazdím cca 10 000 km a dosť jazdím v meste + nejaká dlhšia dovolenka autom. Chcem, aby to auto vydržalo čo najdlhšie v dobrej kondícii.
Som pomerne kľudný vodič, jazdiaci v rámci predpisov, ale mám rád, keď ide auto s istotou a dokáže podržať v zatáčke pri vyššej rýchlosti - aj napr v rámci limitu (jedno auto prejde zatáčkou ledva 70 km/h, iné ho preletí aj 90 -kou). Na druhej strane šoférujem veľmi rád a užívam si to + o autá sa zaujímam od detstva...
Dúfam, že príspevok som zaradil do vhodnej rubriky. Ale hľadal som a nič vhodnejšie som nenašiel...
Začínam pomaly premýšľať o kúpe nového auta. Som kdesi na začiatku "cesty" (katalógy, prehliadky...).
Keďže chcem auto, ktoré sa mi bude páčiť a bude aj skvelo jazdiť, tak som do výberu nemohol nezaradiť Focus - konkrétne hatchback 1,0 92kW v cca strednej výbave.
Momentálne sa prevážam na Opli Astra G r.v. 2007, ktorú mám od nova. V tom čase to bol strop možností, čo ale ľutujem, že som vtedy ani nešiel pozrie na Focusa 2. Minule som s ním šiel cca 300 km dlhú cestu a to auto mi pripadalo úplne perfektné. Moja Astra nie je zlá, ale Focus bol o dosť lepší -istota v zatáčkach, pocit z riadenia... Jednoducho paráda

Okrem Focusa ešte pripadá do úvahy Mazda 3 - ale tá je drahá, Toyota Auris - má dosť málo miesta na zadných sedadlách a dosť áziske tvary

Mať tak dostatok peňazí a ak by som kupoval auto na 4 až 5 rokov, tak mi je to jedno a kúpil by som auto čisto podľa emócii - napr momentálne napr Alfa Romer Giulia

Chcel by som sa spýtať (kde inde to bude lepšie ako na Ford fóre), či sa vám zdá kúpa Fordu (nového) dobrým nápadom, prečo by ste už Ford nekúpili, alebo nedoporučili... Prípadne nejaké zásadné problémy... Alebo výhody a klady...
Vyberám, skúmam... a nakoniec asi budem nakupovať viac srdcom a trochu menej rozumom

Autá ako VW, Škoda, Seat... nezaraďujem do výberu, lebo ich má buď každý (nikdy som nechcel mať to, čo má každý druhý človek) a niektoré sú značne preceňované až ikonizované (napr Octávia), alebo autá ako Renault, Citroen - lebo sú francúzke


Ešte dodám, že auto kupujem na viac ako 10 rokov, ročne najazdím cca 10 000 km a dosť jazdím v meste + nejaká dlhšia dovolenka autom. Chcem, aby to auto vydržalo čo najdlhšie v dobrej kondícii.
Som pomerne kľudný vodič, jazdiaci v rámci predpisov, ale mám rád, keď ide auto s istotou a dokáže podržať v zatáčke pri vyššej rýchlosti - aj napr v rámci limitu (jedno auto prejde zatáčkou ledva 70 km/h, iné ho preletí aj 90 -kou). Na druhej strane šoférujem veľmi rád a užívam si to + o autá sa zaujímam od detstva...
Dúfam, že príspevok som zaradil do vhodnej rubriky. Ale hľadal som a nič vhodnejšie som nenašiel...
- Wolodyjowsski
- Zkušený
- Příspěvky: 1257
- Registrován: 29.10.2010 20:15
- Kontaktovat uživatele:
Re: koupe FF3 poFL
Hovorí sa "Fordom tam, vlakom späť" - tak tuhle koninu píšou asi lidi, kteří asi opravdu jeli vlakem, protože dodnes netuší že jejich bazarový mazel s modrým oválem urazil cestu Země-Měsíc a zpět, přestože mu na tachometru svítí obligátních a nádherných 90 000.
Litrový Eco-oné bych osobně nechtěl, vybičované motory do sekačky na trávu mi nesedí, podobně jako třeba 1,2 TSI. U Schade Werke mohu třeba pochválit 1,8 TSI z pozdějších let výroby, ale zase - při hledání této motorizace vyšel až nějaký šestý kus, jinak vše vytahané řetězy s důsledky chybného spalování a rozhozeného časování motoru, byť nájezd třeba 60 nebo 70 tisíc...
Až se důvěrně seznámím s ekochroustem, který ve zdraví ujel 200 nebo 250 000 km, pak své mínění třeba přehodnotím. Zatím jsem žádný nepotkal. I k vyšším kubaturám EB přistupuji spíše s velkou opatrností.
Univerzální rada asi neexistuje a na tohle téma bylo napsáno hodně slov.
Rozhodně se ale otřepu při zmínce o i30 či Ceedu a přejede mi mráz po hřbetě. Stejně jako při zmínce o Alfě.
Naopak se mi zdá, že ten vysmívaný Renault se začíná měnit k lepšímu...
Pokud chceš auto, ktorých nestretneš za minútu 5 a viac - pak doporučím třeba Aston Martin, to nejsou špatná auta.
Litrový Eco-oné bych osobně nechtěl, vybičované motory do sekačky na trávu mi nesedí, podobně jako třeba 1,2 TSI. U Schade Werke mohu třeba pochválit 1,8 TSI z pozdějších let výroby, ale zase - při hledání této motorizace vyšel až nějaký šestý kus, jinak vše vytahané řetězy s důsledky chybného spalování a rozhozeného časování motoru, byť nájezd třeba 60 nebo 70 tisíc...
Až se důvěrně seznámím s ekochroustem, který ve zdraví ujel 200 nebo 250 000 km, pak své mínění třeba přehodnotím. Zatím jsem žádný nepotkal. I k vyšším kubaturám EB přistupuji spíše s velkou opatrností.
Univerzální rada asi neexistuje a na tohle téma bylo napsáno hodně slov.
Rozhodně se ale otřepu při zmínce o i30 či Ceedu a přejede mi mráz po hřbetě. Stejně jako při zmínce o Alfě.
Naopak se mi zdá, že ten vysmívaný Renault se začíná měnit k lepšímu...
Pokud chceš auto, ktorých nestretneš za minútu 5 a viac - pak doporučím třeba Aston Martin, to nejsou špatná auta.
- solfan
- Test driver
- Příspěvky: 2984
- Registrován: 09.12.2008 10:01
- Bydliště: Praha
Re: koupe FF3 poFL
mas nejaku osobnu skusenost s ceed? myslim poslednu generaciu a motor 1,6 gdi?
a myslim teraz spolahlivost
a myslim teraz spolahlivost

Focus II, 1.8i, 2010
Focus I 3D, 1.6i, 2003
Mondeo Mk4, 2.0 TDCi, 2011, automat
Ford Focus Kombi II, 1.6i, 2009, automat

Focus Kombi II, 1.8 TDCi, 2005,

Focus I 3D, 1.6i, 2003
Mondeo Mk4, 2.0 TDCi, 2011, automat
Ford Focus Kombi II, 1.6i, 2009, automat

Focus Kombi II, 1.8 TDCi, 2005,

-
- Test driver
- Příspěvky: 4969
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: koupe FF3 poFL
S korejcema naprostej souhlas 

Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24691
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: koupe FF3 poFL
zkus pohledat jine forum nebo to res pres SZ - dekuji za pochopenisolfan píše:mas nejaku osobnu skusenost s ceed? myslim poslednu generaciu a motor 1,6 gdi?
a myslim teraz spolahlivost
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- pali3x
- Nováček
- Příspěvky: 6
- Registrován: 08.08.2016 21:24
Re: koupe FF3 poFL
Díky za radu
.
Ešte má prísť na trh niekedy na jeseň nová Honda Civic:
Myslím, že by stála za pozretie, len podľa článku bude tak "trochu" drahý... Základ stojí toľko, čo pomerne dobre vybavený Focus. Síce Honda bude asi aj v základe pomerne dobre vybavená, ale tá cena je vysoká...
Okrem toho má Honda tak trochu svojský dizajn, ktorý sa buď páči, alebo nie.
Focus sa mi ale páči. Len si ho musím ísť poriadne pozrieť a vyskúšať k predajcovi, lebo nejako podrobne som ho ešte neskúmal. Na 1,0 Ecoboost sú ale viacmenej iba pozitívne hodnotenia.
Prečo sú Kia a Hyundai až také zlé? Mne sa zdá, že tie automobilky spravili obrovský krok dopredu. Je ale pravda, že aj keď sa mi napr Ceed páči, tak mám tiež isté predsudky...
Mimochodom... Aston Martin nepotrebujem
- napr u nás vo firme (cca 150 zamestnancov) má Focus len jeden kolega. Takže je to pomerne nie celkom rozšírené auto v naších končinách
. Zato Škodoviek je ako maku. Francúzke auto nechcem - napr Peugeot 308 je v interiéri čistá katastrófa podľa mňa - "budíky, volant, "tablet"...
Mne by možno vyhovovala najviac atmosféra, ale pomaly každý výrobca už prechádza na turbomotory. A čo má atmosféru je väčšinou nejaký slabý základ. Zatiaľ jeden z mála, ktorý zostal verný atmosféram je Mazda. Tá ale nie je práve cenovo najvýhodnejšia.

Ešte má prísť na trh niekedy na jeseň nová Honda Civic:
Kód: Vybrat vše
http://podkapotou.zoznam.sk/cl/1000610/1568253/Nova-Honda-Civic-je-oficialne-odhalena--Uplne-nove-motory-
Okrem toho má Honda tak trochu svojský dizajn, ktorý sa buď páči, alebo nie.
Focus sa mi ale páči. Len si ho musím ísť poriadne pozrieť a vyskúšať k predajcovi, lebo nejako podrobne som ho ešte neskúmal. Na 1,0 Ecoboost sú ale viacmenej iba pozitívne hodnotenia.
Prečo sú Kia a Hyundai až také zlé? Mne sa zdá, že tie automobilky spravili obrovský krok dopredu. Je ale pravda, že aj keď sa mi napr Ceed páči, tak mám tiež isté predsudky...
Mimochodom... Aston Martin nepotrebujem


Mne by možno vyhovovala najviac atmosféra, ale pomaly každý výrobca už prechádza na turbomotory. A čo má atmosféru je väčšinou nejaký slabý základ. Zatiaľ jeden z mála, ktorý zostal verný atmosféram je Mazda. Tá ale nie je práve cenovo najvýhodnejšia.
- Cernoch-L
- Nováček
- Příspěvky: 192
- Registrován: 01.03.2009 21:45
- Bydliště: Děčín
Re: koupe FF3 poFL
Rozhodně Focus... múj nej kámoš má rok starou Ceed 1.6 gdi a i sám řikal, že s focusem by se mu jezdilo lépe. Sice má za stejné peníze lepší výbavu, ale ten bakelit co je vevnitř, to je hrůza. Celkově to zpracování, když otevřeš dveře, jsou takové slaboučké, prostě na všem šetřeno, aby mohla být cena jaká je. Jinak ten motor jede, ale žere mnohem víc než Fordáci, je tam běžně nad 7 litrů a má sice 6 kv., ale tak krátký rychlosti, že může řadit ob dva stupně... za mě rozhodně Focus
Byl: FF3 po faceliftu combi 1.6 Ti VCT 77kw Trend+ modrá Blazer
Byl: FF2 po faceliftu 5dv. 1.6 16v 74 kw Trend béžová Chill
Byl: FF2 po faceliftu 5dv. 1.6 16v 74 kw Trend béžová Chill
- solfan
- Test driver
- Příspěvky: 2984
- Registrován: 09.12.2008 10:01
- Bydliště: Praha
Re: koupe FF3 poFL
ja este zareagujem na tu kiu. ja mam focusa trend 2009 a svagor ma kiu proceed, len neviem aku vybavu, ale tiez 2009.
a na rovinu, ta kia je vo vnutri lepsie spracovana ako cely focus
v novej som nesedel, ale nova ceed s 1,6 gdi mi pride ako dobra ponuka s atmosferou 100 kW za dane prachy (napriklad s automatom v exclusive za 460 000,-)
a na rovinu, ta kia je vo vnutri lepsie spracovana ako cely focus

v novej som nesedel, ale nova ceed s 1,6 gdi mi pride ako dobra ponuka s atmosferou 100 kW za dane prachy (napriklad s automatom v exclusive za 460 000,-)
Focus II, 1.8i, 2010
Focus I 3D, 1.6i, 2003
Mondeo Mk4, 2.0 TDCi, 2011, automat
Ford Focus Kombi II, 1.6i, 2009, automat

Focus Kombi II, 1.8 TDCi, 2005,

Focus I 3D, 1.6i, 2003
Mondeo Mk4, 2.0 TDCi, 2011, automat
Ford Focus Kombi II, 1.6i, 2009, automat

Focus Kombi II, 1.8 TDCi, 2005,

- TomFocus
- Test driver
- Příspěvky: 8239
- Registrován: 12.05.2013 17:06
- Bydliště: Praha
Re: koupe FF3 poFL
Souhlas, že kia ceed a hyundai i30 jsou vevnitř minimálně strovnatelný.
-
- Test driver
- Příspěvky: 4969
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: koupe FF3 poFL
Barva plastů možná jinak není co srovnávat,hlavně ten jedovatej smrad vietnamskýho krámu s botama.Horší už je jen Dacia.Ošulený na materiálech.Navrch huj vevnitř chuj.Nebrat.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
- solfan
- Test driver
- Příspěvky: 2984
- Registrován: 09.12.2008 10:01
- Bydliště: Praha
Re: koupe FF3 poFL
hmm, neviem teda co porovnavas, lebo pises len plnohodnotne informacie, ale ja som napisal konkretne porovnanie dvoch vozidiel z rovnakeho roku vyroby.
kia aj po cca 150 000 km vvyzera vo vnutri lepsie ako moj focus po 80 000 km.
proste dielenske spracovanie ff2 trend nie je na vysokej urovni, staci sa pozriet na trojuholnikovy plast za vonkajsim spatnym zrkadlom...
kia aj po cca 150 000 km vvyzera vo vnutri lepsie ako moj focus po 80 000 km.
proste dielenske spracovanie ff2 trend nie je na vysokej urovni, staci sa pozriet na trojuholnikovy plast za vonkajsim spatnym zrkadlom...
Focus II, 1.8i, 2010
Focus I 3D, 1.6i, 2003
Mondeo Mk4, 2.0 TDCi, 2011, automat
Ford Focus Kombi II, 1.6i, 2009, automat

Focus Kombi II, 1.8 TDCi, 2005,

Focus I 3D, 1.6i, 2003
Mondeo Mk4, 2.0 TDCi, 2011, automat
Ford Focus Kombi II, 1.6i, 2009, automat

Focus Kombi II, 1.8 TDCi, 2005,

- Meldo
- Nováček
- Příspěvky: 181
- Registrován: 03.04.2008 22:39
- Bydliště: HC - TT (Sk)
Re: koupe FF3 poFL
porovnavat proceed 2009 a trend focus 2009 sa neda.. lebo trend je naslabsia varianta focusu a proceed 2009 je nieco ako focus ST aj ked daaaaaleko slabsie ako ST. jedine co sa da porovnat je cena ze podobnu sumu lepsia verzia Kie. Len ked sa hodnoti interier tak mozno vyzera kvalitnejsie na pohlat co moze byt len vec vkusu ale realita je ze focus ma pouzite lepsie materialy. ziadne alergeny atd. ked si sadnes do novej kie tak pachne po lepidlach co moc zdrave asi nieje. a vydrz interieru ok teoreticky mozno su v lepsom stave ale to je dost individualne podla toho ako sa stym zaobchadza.
Ford Focus III FL 1.0 ecoboost 125k Titanium Deep Impact Blue STline packet
Rodinny Ford Focus I FL1.8 TDCI 74 kW r.v. 2004 Hatchback Viva
Rodinny Ford Focus I FL1.8 TDCI 74 kW r.v. 2004 Hatchback Viva
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13520
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: koupe FF3 poFL
Jazdim Ceeda 2014, 1.6 CRDi.
Volant gumovy bez odozvy. Interier na urovni lacnych skodoviek. Motor napriek papierovym vyse 120konom je lenivy. Sice zatah turba citit, ale pocit vykonu chyba. A zerie vysoko cez 6 litrov, aj ked novinarske testy vravia ine. Za studena vibruje a cez 2500 otacok dost huci. Turbodiera hroozne dlha. Sice na Forda vravia, ze ma vela tlacitok, Ceedov volant je ako DJ pult. A stierace vydavaju divny svistiaci zvuk, z ktoreho ma pol pol hodine ide porazit. Na dialnici este vydrzim, tam to prehuci motor. A aj kolegovia, co maju Ceeda ci sluzobneho alebo sukromneho vravia,ze po par desiatkach tisic km hrka. Vsetko vnutri. A dalsia subjektivna vec, ktora mi vadila: uplne strasne preposilovany volant. Ale spojka tvrdsia ako na mojom 17 rocnom Focuse.
Neviem aky je cenovy rozdiel, ale Focus sa mi zda lepsi.
A na porovnanie taky Peugeot 308 ma oproti Ceedu horsie: dotykovy tablet na palubovke, volant, poloha volantu pri mojom nastaveni (ale aj kolegovia tvrdia to iste) zakryva hornym vencom budiky, trosicku gumovejsia radicka, mozno trosku viac odskakujuci zadok pri rezani zakrut s nerovnostami. Inak nad Ceedom vedie. Nebyt toho volantu a zakryvania budikov, zvazujem aj 308.
Najnovsim Focus nemam najazdene, tam viem porovnat len interier. Dizajn je subjektivny. A sice vravia, ze ma vela gombikov, tak aspon maju svoje urcenie a po chvili sa naucis ich logiku ulozenia, ktora je dobra. Nie ako Citroen C4, ze jednu vec nastavis na 3 roznych miestach s inym tlacitkom. Alebo ako Peugeot, ze za jazdy skumas dotykovu obrazovku systemom: 3x okom na obrazovku, ze ktora sekcia je to v menu. Opat kontrola okom, ci idem dobre tuknut. Dalsia kontrola, ci som dobre tukol. A cely proces odznova na najdenie konretneho tlacitka. Otras. Uz len nastavenie kurenia alebo vetraku je na dlho. Logika tohto mi pride ze: nastartuj, nastav a natukaj co treba, vyraz na cestu a uz sa toho nechytaj. Vtedy je to celkom prijemne a intuitivne.
Volant gumovy bez odozvy. Interier na urovni lacnych skodoviek. Motor napriek papierovym vyse 120konom je lenivy. Sice zatah turba citit, ale pocit vykonu chyba. A zerie vysoko cez 6 litrov, aj ked novinarske testy vravia ine. Za studena vibruje a cez 2500 otacok dost huci. Turbodiera hroozne dlha. Sice na Forda vravia, ze ma vela tlacitok, Ceedov volant je ako DJ pult. A stierace vydavaju divny svistiaci zvuk, z ktoreho ma pol pol hodine ide porazit. Na dialnici este vydrzim, tam to prehuci motor. A aj kolegovia, co maju Ceeda ci sluzobneho alebo sukromneho vravia,ze po par desiatkach tisic km hrka. Vsetko vnutri. A dalsia subjektivna vec, ktora mi vadila: uplne strasne preposilovany volant. Ale spojka tvrdsia ako na mojom 17 rocnom Focuse.
Neviem aky je cenovy rozdiel, ale Focus sa mi zda lepsi.
A na porovnanie taky Peugeot 308 ma oproti Ceedu horsie: dotykovy tablet na palubovke, volant, poloha volantu pri mojom nastaveni (ale aj kolegovia tvrdia to iste) zakryva hornym vencom budiky, trosicku gumovejsia radicka, mozno trosku viac odskakujuci zadok pri rezani zakrut s nerovnostami. Inak nad Ceedom vedie. Nebyt toho volantu a zakryvania budikov, zvazujem aj 308.
Najnovsim Focus nemam najazdene, tam viem porovnat len interier. Dizajn je subjektivny. A sice vravia, ze ma vela gombikov, tak aspon maju svoje urcenie a po chvili sa naucis ich logiku ulozenia, ktora je dobra. Nie ako Citroen C4, ze jednu vec nastavis na 3 roznych miestach s inym tlacitkom. Alebo ako Peugeot, ze za jazdy skumas dotykovu obrazovku systemom: 3x okom na obrazovku, ze ktora sekcia je to v menu. Opat kontrola okom, ci idem dobre tuknut. Dalsia kontrola, ci som dobre tukol. A cely proces odznova na najdenie konretneho tlacitka. Otras. Uz len nastavenie kurenia alebo vetraku je na dlho. Logika tohto mi pride ze: nastartuj, nastav a natukaj co treba, vyraz na cestu a uz sa toho nechytaj. Vtedy je to celkom prijemne a intuitivne.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti