Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu

Motor, převodovka ...
Moderátor:ZaQik
Odpovědět
Uživatelský avatar
vitr73
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3916
Registrován: 25.02.2011 20:33
Bydliště: Železný Brod
Kontaktovat uživatele:

Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu

Příspěvek od vitr73 » 01.07.2013 14:55

tak tak petulaku...sacoval bych to taky na velmi bohatou smes..tzn snimac klapky a nebo teploty motoru
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...

Uživatelský avatar
vevemafa
Nováček
Nováček
Příspěvky: 90
Registrován: 13.02.2009 19:12

Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu

Příspěvek od vevemafa » 15.07.2013 19:01

Ahoj Forďáci, děkuji za toto vlákno, docela jsem se uklidnil a nebo také ne - to když se kouknu na ceny ?. Jak zde mnozí popisujete problém se zaškubáním při prudkém přidání plynu, tak mám asi stejný problém , ale nevím ??? dnes jsem provedl testovací jízdu cca 50 km tzv . docela na krev a FoFo šel jak hodinky. Zato v sobotu s rodinkou si při předjíždění docela zaškubal jak na 3 tak i 4. Na to, že se chystám na cesty cca 2500 km nic moc. Ale díky Vám začnu postupně zkusím asi ty kabely, svíčky jsem dělal u Forda při 60 000 (AYFS22CB) mají najeto 40 000 ty to snad nebudou.
Máte někdo nápad , pište Dííííííík
Ford Focus II - kombi, 1.6 Duratec, 74 KW, šedá sea

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13538
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu

Příspěvek od stano. » 16.07.2013 09:28

Klasicke sviecky (neplatinove) nemaju zivotnost 30t km?

Uživatelský avatar
Lašty
Junior
Junior
Příspěvky: 424
Registrován: 06.06.2009 21:40
Bydliště: Žatec, Plzeň

Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu

Příspěvek od Lašty » 18.07.2013 21:11

vitr73 píše:tak tak petulaku...sacoval bych to taky na velmi bohatou smes..tzn snimac klapky a nebo teploty motoru
A blbá otázka ten snímač klapky je pod tím platovým krytem vedle klapky??? :lol: protože todle auto mám chvilku a nevím kde to na něm hledat. a to čidlo teploty?
Obrázek
bývávalo Ford Focus 1.8 16 V Zetec 5 dvéř. hatchback r.v. 2000
Ford FocusII 1.6 16V 5 dvéř. hatchback r.v. 2007

Uživatelský avatar
matys
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 653
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: JIHLAVA Březinky

Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu

Příspěvek od matys » 18.07.2013 21:37

...................třeba Ti to pomůže

http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... oty+motoru
FOFO 1,6 16V TREND 5HB r.v.2003 STŘÍBRO MOONDUST
Obrázek
Obrázek

dvojan
Nováček
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 08.04.2013 15:54

Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu

Příspěvek od dvojan » 22.07.2013 15:06

Chtěl bych se zeptat, jakožto uplný nováček a co se sevisu Focuse týče taky uplný nováček, jediné co se měnilo byl do nedávna brzdy předek a palivové čerpadlo .. Nyní mi dva týdny zpět začal vypadávat válec a na nízkýc otáčky jel jak traktor -- Diagnostika .. Výměna cívky a svíček / samozřejmě motorcraft / Kabely prý jsou v pořádku mi řekli v servisu. Focus jel na dovolenou najeli jsme 1000km za 12 dní a motor začal při nízkých otáčkách cukat po návratu do na Moravu z Krkonoš / jako když dochází palivo ale slaběji / cca mezi 1800-2800ot, pak cukne více a kopne mě jak turbo / které nemám / pak běží jak má tedy dle mého laického pocitu. Dle projití fora usuzuji že se s tím dá nějakou chvíli jezdit, někteří píši že i dva roky / čemuž nevěřím / Prosím o radu čím by to mohlo být. Večer zkusím kouknout na ten gáblík od čidla teploty hlavy, viz několik stran před že to muže zpusobovat cukání při akceleraci, když je poblíž kabelů. Je možné aby odešli svíčkové kabely, když byly 1000km zpět v pořádku? Co jiného by to mohlo zpusobovot??
AD .. je možné použít kabely od kolegy ze stejného focusa jen ne combi na test ?

Děkuji JD

Ford Focus Combi 1.6 74KW Zetec-S 124000km

dvojan
Nováček
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 08.04.2013 15:54

Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu

Příspěvek od dvojan » 22.07.2013 20:47

Tak nový poznatek.. Kabelama to není... Zkusil jsem od kamaráda a motor se choval stejně..

Uživatelský avatar
Lašty
Junior
Junior
Příspěvky: 424
Registrován: 06.06.2009 21:40
Bydliště: Žatec, Plzeň

Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu

Příspěvek od Lašty » 23.07.2013 17:13

Tak po pozorování jsem zjistil, že to nejspíš bude čidlo teploty jestli se pletu tak mě opravte... Když je po ránu chladno jezdí to bez jediného cuknutí jak studený tak teplý motor... Po oteplení odpoledne mi to zase začne dělat . Koupím ho a dám vědět
Obrázek
bývávalo Ford Focus 1.8 16 V Zetec 5 dvéř. hatchback r.v. 2000
Ford FocusII 1.6 16V 5 dvéř. hatchback r.v. 2007

dvojan
Nováček
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 08.04.2013 15:54

Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu

Příspěvek od dvojan » 24.07.2013 09:55

Ted mi volali ze servisu, že byla špatná cívka, tzn reklamace a nová cívka .. uvidíme jestli tentokrát vydrží víc jak 1000 km ..

Uživatelský avatar
Lašty
Junior
Junior
Příspěvky: 424
Registrován: 06.06.2009 21:40
Bydliště: Žatec, Plzeň

Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu

Příspěvek od Lašty » 03.08.2013 10:14

Mám nový poznatek ohledně cukání :lol: nevím jestli jste to někdo zkoušel, ale když jde auto na volnoběh tak se chová normálně jakmile začnu plynule přidávat tak při 2100 otáčkách se rozcuká motor po překročení je zase vše v pohodě... Nemáte někdo tušení čím by to mohlo být? Svíčky mám opět černé :?
Obrázek
bývávalo Ford Focus 1.8 16 V Zetec 5 dvéř. hatchback r.v. 2000
Ford FocusII 1.6 16V 5 dvéř. hatchback r.v. 2007

Uživatelský avatar
Lašty
Junior
Junior
Příspěvky: 424
Registrován: 06.06.2009 21:40
Bydliště: Žatec, Plzeň

Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu

Příspěvek od Lašty » 03.08.2013 15:39

Lašty píše:Mám nový poznatek ohledně cukání :lol: nevím jestli jste to někdo zkoušel, ale když jde auto na volnoběh tak se chová normálně jakmile začnu plynule přidávat tak při 2100 otáčkách se rozcuká motor po překročení je zase vše v pohodě... Nemáte někdo tušení čím by to mohlo být? Svíčky mám opět černé :?
Přikládám foto svíčky. Je to normální že je takhle černá?
Přílohy
IMG_0080.JPG
Obrázek
bývávalo Ford Focus 1.8 16 V Zetec 5 dvéř. hatchback r.v. 2000
Ford FocusII 1.6 16V 5 dvéř. hatchback r.v. 2007

Uživatelský avatar
matys
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 653
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: JIHLAVA Březinky

Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu

Příspěvek od matys » 03.08.2013 18:01

Lašty............řekl bych, že záleží na čistotě v prostoru jiskřiště (porcelán s elektrodama) a to vypadá dobře - bez mastnot a bez karbonu .
................ doporučené svíčky musí mít správnou předepsanou tepelnou hodnotu (samočistící) a nastavený doporučený odtrh elektrod (kvalita jiskry) .
FOFO 1,6 16V TREND 5HB r.v.2003 STŘÍBRO MOONDUST
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
miki21
Test driver
Test driver
Příspěvky: 13477
Registrován: 01.04.2009 18:21
Bydliště: Třinec

Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu

Příspěvek od miki21 » 03.08.2013 21:03

vyfoť elektrodu "z boku"...jinak mně připadá normální.
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.

Crashdown
Nováček
Nováček
Příspěvky: 25
Registrován: 11.08.2013 00:48

Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu

Příspěvek od Crashdown » 15.08.2013 22:49

Zdravím,
před nedávnem jsem koupil ojetého Focuse a taky pociťuji lehké zacukání, hlavně z jedničky na dvojku a z dvojky na trojku to tak 2x cukne. Zdá se mě, že to dělá jen u studeného motoru, jakmile se trochu zahřeje třeba po 1 km tak už je to v pohodě.
Na co to tipujete? Jinak olej ani filtry jsem ještě neměnil, auto má najeto cca 76 tisíc.
Sedan Ford Focus 2005 II Ghia 2,0 107 kW, šedá met.

Uživatelský avatar
petulak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5658
Registrován: 06.02.2010 15:45
Bydliště: Liberec

Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu

Příspěvek od petulak » 16.08.2013 07:18

Zkus volnoběžnej ventil, vyčistit.
FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback

Odpovědět

Zpět na „Motor“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti