Stránka 24 z 48
Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
Napsal: 22.03.2013 14:36
od stano.
Sviecky original ford. Alebo platinove NGK. Nic ine.
Mne na podobne problemy pomohol az cistic vstrekov.
Este pozri vsetky hadice. Hlavne tie podtlakove.
Na ten olej nemam slov.

Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
Napsal: 22.03.2013 16:28
od Afro
Svicky origo plat. Nemel na sklade. Tetka jsem zkusil priklepnout odtrh na svickach a podle me je to krapet lepsi zda se mi ze lepe jde za plynem ale je to pocitove jsem ztoho uz magor. Tetka pojedu do forda pro ty origo kable. Ale nezmenilo se to ze pada pod otacky pri dojizdeni na svetla. Koukal jsem na tu civku a ze by byla popraskana se nezda ale zase to neznamena ze neni spatna , ale zase kdyz to jede?
Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
Napsal: 22.03.2013 16:34
od petulak
O 3l oleje víc?
To už ti klikovka mlátila do hladiny-né?
Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
Napsal: 22.03.2013 16:45
od Afro
No nevim ..... kazdopadne to nejelo a kourilo jak tanka a smrdelo jak namoklej cirkus. Nevis nemohlo to neco podelat?
Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
Napsal: 22.03.2013 16:50
od Afro
Stano. Jakpak si cistil ty vstriky? A ty hadice sem nasel odvetrani ktera vede do boxu a pak tu co jde pod klapku.
Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
Napsal: 22.03.2013 16:52
od Afro
Jsou tam jeste nejake dodstatne?
Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
Napsal: 22.03.2013 18:07
od miki21
No tou " mírně " zvýšenou hladinou oleje mohlo povolit nějaké gufero.Třeva v palici- teď to olej nežere, nekouří? Na čištění vstřikovací soustavy jsou různé sajrajty- přidáš do benzínu v předepsaném množství.
Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
Napsal: 22.03.2013 18:38
od stano.
pri 3l navyse musela byt klukovka v oleji.
hadica hlavne ta, co ode od odlucovaca a ohyba sa potom o 180° a ide pod klapku do sania.
cistic na vstreky nejaky, co sa leje do benzinu (valvoline, stp, crc), nie made in vietnam. alebo vycistit manualne. ja som ale musel vyjazdit 2 nadrze toho cistica, aby sa to prejavilo poriadne. nehovorim, ze to urcite pomoze, ale nie som jediny na tomto fore, komu to pomohlo.
Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
Napsal: 22.03.2013 19:02
od Afro
Tetka je tam uplne presne oleje jak ma bejt olej nezere a ani to nekouri.
Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
Napsal: 24.03.2013 12:28
od maxo111
Ma niekto tip, cim by sa dali ocistit kontakty cievky ? Auto po prudsom pridani plynu v nizkych otackach trochu cukalo. Najprv som vymenil sviecky, co na chvilu pomohlo a potom sa jav vratil. Tak som vymenil kable, zase par dni super a potom navrat k cukaniu. Dnes som popritlacal kable na cievke a cukanie zmizlo. Predpokladam ze je zly kontakt medzi kablami/cievkou ... chcel by som to nejako vycistit.
Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
Napsal: 24.03.2013 14:35
od vitr73
obycejnej Kontaktol
Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
Napsal: 24.03.2013 23:00
od maxo111
Ked neni poruke Kontaktol, moze byt aj WD-40 ? Pisu tam ze "Prvotriedny prípravok na ochranu a ošetrenie elektrických kontaktov v rozvodových skriniach, prístrojových panelov, ako aj vinutí elektromotorov."
Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
Napsal: 25.03.2013 05:07
od vitr73
no kdyz to pisou tak asi jo...ja jsem ale konzervativni...na draty pouzivam vyhradne kontaktol...vzdyt ho maj(teda aspon u nas) u kazde pumpy....ale zkus to wdcko kdyz to na nem pisou
Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
Napsal: 11.04.2013 22:12
od maxo111
Ahojte, mate niekto tip ako odpojit konektor od cievky vo FF1 1.6 ? V "Jak na to" pisu ze "...odpojime konektor .." ale ono to tam celkom dobre drzi - je na to nejaka finta, alebo len treba tahat do boku hrubou silou ?
Diky
Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
Napsal: 11.04.2013 22:16
od stano.
Len to nie. Konektor ma na sebe taku drotovu poistku. Je to ohnuty drot, ktory zabranuje vytiahnutiu. Je to aj na niektorych inych konektoroch v aute. Ten na cievke ma specialitu v tom, ze sa vytahuje smerom dolu. Zhora ho skoro nie je vidiet. Bud to tam vyspekulujes alebo odsrobuj cievku od zakladne (drzi na 4 torxoch) a ked ju budes mat v rukach zo zasunutym kablom, otocis ju naopak a uvidis to sam
