
venkovni teplomer
- cage
- Pokročilý
- Příspěvky: 763
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Opava
Re: venkovni teplomer
Mě ten teploměr z tesca šlape jak hodinky už víc jak půl roku 

Ford Transit Connect Long a Ford Tourneo Courier
- Damon
- Test driver
- Příspěvky: 10354
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: venkovni teplomer
Zkusím najít shop kde jsem ho kupoval. Já byl u nich v kamenným obchodě.Kota píše:Napájení mám řešené stejně a s pískáním jsem to psal já.Proto taky chci měnit.Jen začíná být problém ho sehnat.E-shopy se tvářej,že ho maj na skladě a pak píšou,že už není,že se nevyrábí.Tak uvidíme
Je: Ford Kuga 2,5T 200hp 2009 & Kawasaki Z1000SX
Byl: Ford C-max 1,8 16V 2004
.....Ford Focus combi 1,8 16V 1999
Byl: Ford C-max 1,8 16V 2004
.....Ford Focus combi 1,8 16V 1999
- Damon
- Test driver
- Příspěvky: 10354
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: venkovni teplomer
To Kota: Tady jsem ho kupoval:
http://www.dstechnik.cz/digitalni-auto- ... b824ca2a89
http://www.dstechnik.cz/digitalni-auto- ... b824ca2a89
Je: Ford Kuga 2,5T 200hp 2009 & Kawasaki Z1000SX
Byl: Ford C-max 1,8 16V 2004
.....Ford Focus combi 1,8 16V 1999
Byl: Ford C-max 1,8 16V 2004
.....Ford Focus combi 1,8 16V 1999
- Kóťa
- Test driver
- Příspěvky: 9765
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Střední Čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: venkovni teplomer
Damone díky za odkaz.Našel jsem mezitím jinej obchod,tak uvidíme jestli maj nebo ne...Pak bych ho kdyžtak vzal tady odsud... 

- JirkaD
- Nováček
- Příspěvky: 13
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: venkovni teplomer
V mém starém autíčku mám noname teploměr z Baumaxu. Ukazuje vnitřní a venkovní teplotu. Maká už 2 roky bez problému. Čidlo mám vyvedený až dopředu před náporák. Jen mu nedělá dobře mobil položený příliž blízko něj. To jsou pak teploty 

- Damon
- Test driver
- Příspěvky: 10354
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: venkovni teplomer
Já potřeboval hlavně aspoň trochu do modra. Zelená se mi nehodí.
Je: Ford Kuga 2,5T 200hp 2009 & Kawasaki Z1000SX
Byl: Ford C-max 1,8 16V 2004
.....Ford Focus combi 1,8 16V 1999
Byl: Ford C-max 1,8 16V 2004
.....Ford Focus combi 1,8 16V 1999
- Kóťa
- Test driver
- Příspěvky: 9765
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Střední Čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: venkovni teplomer
Já bych bral zelenej,ale nedělaj to s timhle podsvícením.Aspoň jsem to neviděl.Vždycky to bylo udělaný zelěně jen ledkama a svítily jen strany displeje... 

- Peter
- Junior
- Příspěvky: 326
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Zlate Moravce
Re: venkovni teplomer
ja som kupil tento http://autoomega.sk/index.php?id_sek=11 ... ie=1&obr=1 ma zelene diodove podsvietenie ale svieti rovnomerne cely displej
Ford Focus r.v. 99 1.8TDDi Trend 3dv Panther black


- Skubi
- Test driver
- Příspěvky: 11856
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Přerov
- Kontaktovat uživatele:
Re: venkovni teplomer
u nás jsme ho našel taky, ale podsvícení má modré
http://www.dstechnik.cz/digitalni-autot ... d56eb1e69a

http://www.dstechnik.cz/digitalni-autot ... d56eb1e69a
FF kombi 1,6 74 kW sériová GHIASOC, 00/01, modrá metlaSkubi´s family car

Smyk nelze dostat jako chřipku, ten si prostě zaviníme sami !!!


Smyk nelze dostat jako chřipku, ten si prostě zaviníme sami !!!
- Peter
- Junior
- Příspěvky: 326
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Zlate Moravce
Re: venkovni teplomer
buď je tam zly popis alebo obrazok lebo on zobrazuje len 2 hodnoty naraz nie 3 ako tam píšu... je to vidno aj na tom druhom obrazku
Ford Focus r.v. 99 1.8TDDi Trend 3dv Panther black


- Joose
- Zkušený
- Příspěvky: 1301
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha,V.Osek,Ždársko
- Kontaktovat uživatele:
Re: venkovni teplomer
a měl bys Peter fotečku toho podsvícení 

- Peter
- Junior
- Příspěvky: 326
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Zlate Moravce
Re: venkovni teplomer
Ford Focus r.v. 99 1.8TDDi Trend 3dv Panther black


- Joose
- Zkušený
- Příspěvky: 1301
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha,V.Osek,Ždársko
- Kontaktovat uživatele:
Re: venkovni teplomer
Dík vystřihl jsem si rozměry toho teploměru na čtvrtku a budu zkoušet ,kam ho dát do auta.
- Kóťa
- Test driver
- Příspěvky: 9765
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Střední Čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: venkovni teplomer
Tak jsem namontoval teploměr...Ten co mi poslali poprvé jsem reklamoval,protože po připojení do zásuvky pískal.Poslali nový kus,který taky píská,ale hodně jemně.Dával jsem ho do zásuvky a měřil dobře.Tak jsem odcvakl zástrčku a čidlo a vše připojil na stávající kabely od napájení a kabely k čidlu vytaženém pod podložkou přední RZ.Podsvícení(napájení)mám z jednoho kontaktu na vypínači světel.Po otočení klíčku se tam objeví napětí.Poté jsem jel na myčku a cestou si všiml,že vnitřní teplota ukazovala mezi 9-10 stupni uvnitř,ale to je hloupost,protože topení jelo naplno.Určitě tam bylo kolem 20 stupňů.A venkovní byla na 15-16 což taky neodpovídalo.Bylo okolo 6 stupňů.Nenapadá někoho čím to může být?Damone,nesetkal jsi se s tím?Napětí to měří dobře,ale ty teploty jsou nějaký divný.Není rozdíl v tom odkud beru napětí?Asi určitě ne...A prodloužení kabelu na čidlo je prý také jedno,spoje jsou nepájené...Je taky jedno jak ho připojím.Myslím který fous dám na který z těch dvou k čidlu...Pokud by někoho něco napadlo,tak bych byl rád... 

-
- Nováček
- Příspěvky: 4
- Registrován: 16.03.2008 09:02
- Bydliště: Liberec
Re: venkovni teplomer
FF mam teprve 14dnů, tohle je zde můj první příspěvek, takže jen obecně k elektrice:
1) Prodloužení, spojování kabelu čidla má určitě teoretický vliv na přesnost měření. Myslím ale, že prakticky tento vliv bude, vzhledem k "přesnosti" těchto teploměrů, v toleranci samotných přístrojů. Muselo by se to vyzkoušet před úpravami a po úpravách jaký je konkrétní vliv (samozřejmě při vícenásobném měření a zjištění průměrných hodnot. To co jsem uvedl, však platí při určitých dodržení podmínek viz bod 2.
2) Napojování kabelu by mělo být provedeno tak, aby se odpor kabelu zvedl jen minimálně. Tzn. že kabel navíc nebude mít menší průřez než originální, nejlépe trochu větší ale tak aby se dal snadno propojit s ordinálním kabelem a dal se snadno protahovat. Myslím že tak 2x0,8mm2 by mělo bohatě stačit. Délka nastavovacího kabelu jen taková aby to vyšlo +cca 0,5m rezerva. Napojení by se mělo provést tak aby mělo co nejmenší odpor-tzn. nejlépe důkladně spájet nebo nalisovat nějaké solidní konektory. Rozhodně zakroucení žil do sebe nedoporučuji (jedině při zkoušce zapojení), protože zákonitě časem dojde k oxidaci mědi a odpor spojení bude moc velký.
Takže konkrétně k Kotovu problému:
a)zkontrolovat zda ta měď na kabelech k senzoru není zoxidovaná. Pokud je, tak ty zoxidované konce ustřihnout a oholit kabel znovu kousek dál
b) zkusit přehodit polaritu zapojení senzoru (ale myslím že to by nemělo mít vliv ale za zkoušku nic nedáš)
c) změřit napájecí napětí jestli se s tím v průběhu času něco nestalo
1) Prodloužení, spojování kabelu čidla má určitě teoretický vliv na přesnost měření. Myslím ale, že prakticky tento vliv bude, vzhledem k "přesnosti" těchto teploměrů, v toleranci samotných přístrojů. Muselo by se to vyzkoušet před úpravami a po úpravách jaký je konkrétní vliv (samozřejmě při vícenásobném měření a zjištění průměrných hodnot. To co jsem uvedl, však platí při určitých dodržení podmínek viz bod 2.
2) Napojování kabelu by mělo být provedeno tak, aby se odpor kabelu zvedl jen minimálně. Tzn. že kabel navíc nebude mít menší průřez než originální, nejlépe trochu větší ale tak aby se dal snadno propojit s ordinálním kabelem a dal se snadno protahovat. Myslím že tak 2x0,8mm2 by mělo bohatě stačit. Délka nastavovacího kabelu jen taková aby to vyšlo +cca 0,5m rezerva. Napojení by se mělo provést tak aby mělo co nejmenší odpor-tzn. nejlépe důkladně spájet nebo nalisovat nějaké solidní konektory. Rozhodně zakroucení žil do sebe nedoporučuji (jedině při zkoušce zapojení), protože zákonitě časem dojde k oxidaci mědi a odpor spojení bude moc velký.
Takže konkrétně k Kotovu problému:
a)zkontrolovat zda ta měď na kabelech k senzoru není zoxidovaná. Pokud je, tak ty zoxidované konce ustřihnout a oholit kabel znovu kousek dál
b) zkusit přehodit polaritu zapojení senzoru (ale myslím že to by nemělo mít vliv ale za zkoušku nic nedáš)
c) změřit napájecí napětí jestli se s tím v průběhu času něco nestalo
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host