Stránka 23 z 31
Re: Letecke havarie
Napsal: 25.03.2015 11:00
od smoula
Třeba se začali přetahovat s pilotama.
Re: Letecke havarie
Napsal: 25.03.2015 11:03
od smoula
Re: Letecke havarie
Napsal: 25.03.2015 11:11
od miki21
normální porucha.. a co jako?
Re: Letecke havarie
Napsal: 25.03.2015 11:19
od Mufin01
smoula píše:Třeba se začali přetahovat s pilotama.
To spíš budu věřit tomu, že se letušky přetahovali o pilotův ...knipl

Re: Letecke havarie
Napsal: 25.03.2015 11:53
od hunger
Jasně v kokpitu byla zrvačka a proto letadlo řízeně klesalo

hoši mohl mít námrazu na křídlech prostě cokoliv .. tyhle vaše teorie jsou směšné

co si takhle počkat na závery vyšetřování, kdo kdy viděl nějaký díl leteckých katastrof tak ví že za havárií letadla je často absurdní schoda náhod, kterou si bez dat logicky nevydedukuješ....
Re: Letecke havarie
Napsal: 25.03.2015 12:55
od smoula
Re: Letecke havarie
Napsal: 25.03.2015 13:17
od vitr73
no jo no...letadlo je jen stroj s moznosti ze se poroucha a pilot je taky jen clovek...ale na chybu pilota neverim...ja verim na chybu stroje....
Re: Letecke havarie
Napsal: 25.03.2015 13:29
od Mufin01
Podle statistik švýcarského ACRO (Air craft Crashes Record Office) víc jak dvě třetiny všech nehod zaviní lidský faktor.
Re: Letecke havarie
Napsal: 25.03.2015 23:11
od Stanley_vy
Teď třeba rusové ukradli celé vlákno o MH317 a MN17.

Re: Letecke havarie
Napsal: 26.03.2015 07:46
od miki21
Pilot dostal sračku a ten druhý se zamkl v kabině s letuškou
http://www.seznam.cz/refererfix?redir=h ... abiny.html
Re: Letecke havarie
Napsal: 26.03.2015 07:56
od Zizass
opatření: vybudovat toalety přímo v pilotní kabině a angažovat stevardy místo letušek.
No není to prdel ,ale jestli se stalo něco druhému pilotovi a ten co byl na hajzlu se nemůže dostat do kokpitu???
Re: Letecke havarie
Napsal: 26.03.2015 08:12
od smoula
zizas: tvé vysvětlení otázky je zde
Převzato z jiného fora
no tak jednoduchý to není. Dveře jdou z venku samozřejmě otevřít, tak nějak se totiž myslelo na případ kdyby se povedlo dveře omylem zabouchnout (což by se stalo typicky na zemi), nebo by pilot sám v kokpitu ztratil vědomí. Použije se k tomu nouzový kód a dveře se za půl minuty otevřou. Nejdou však otevřít pokud někdo v kokpitu přepne ovládání dveří na "přístup odmítnut" což se děje pouze v případě, že víme že třeba někdo drží letušku pod krkem, která zná kód, pak ani s nouzovým kódem se nikdo do kokpitu nedostane. V běžném nastavení režimu zámku se po použití nouzového kódu dveře otevřou, tzn i kdyby zbývající pilot v kokpitu náhle padnul do bezvědomí, tak problém nenastane a druhý se tam může dostat.
Takže tohle je hodně divný. Navíc my máme ještě postup ve firmě, že by v případě odchodu pilota z kokpitu ho měla nahradit letuška. Ne že by pilotovala, ale právě byla k dispozici kdyby se tomu druhému náhodou zdravotně něco stalo.
Re: Letecke havarie
Napsal: 26.03.2015 08:17
od tym
Přesně jak se píše v citaci to je, takže je to zvláštní. U českých aerolinek se navíc nahrazuje ten, co odchází na toaletu, letuškou, aby byla k ruce druhému pilotovi pro případ náhlé nouze. Občas se to nedodržuje, ale směrnice je jasná. Pokud je u lufthansy podobná směrnice, díky mentalitě a povaze jí němci jistě budou dodržovat. Takže to vypadá hodně divně, že by se pilot nemohl dostat dovnitř...

Re: Letecke havarie
Napsal: 26.03.2015 08:41
od smoula
miki21 píše:normální porucha.. a co jako?
Téma se menuje letecké katastrofy, takže z této události se také katastrofa stát mohla. Ne?
Navíc je to ex-ČSA Boeing.

Re: Letecke havarie
Napsal: 26.03.2015 10:50
od Atlis
Odporucam precitat si o EgyptAir 990.