Stránka 23 z 31

Re: Letecke havarie

Napsal: 25.03.2015 11:00
od smoula
Třeba se začali přetahovat s pilotama.

Re: Letecke havarie

Napsal: 25.03.2015 11:03
od smoula

Re: Letecke havarie

Napsal: 25.03.2015 11:11
od miki21
normální porucha.. a co jako?

Re: Letecke havarie

Napsal: 25.03.2015 11:19
od Mufin01
smoula píše:Třeba se začali přetahovat s pilotama.
To spíš budu věřit tomu, že se letušky přetahovali o pilotův ...knipl :lol:

Re: Letecke havarie

Napsal: 25.03.2015 11:53
od hunger
Jasně v kokpitu byla zrvačka a proto letadlo řízeně klesalo :D hoši mohl mít námrazu na křídlech prostě cokoliv .. tyhle vaše teorie jsou směšné :D co si takhle počkat na závery vyšetřování, kdo kdy viděl nějaký díl leteckých katastrof tak ví že za havárií letadla je často absurdní schoda náhod, kterou si bez dat logicky nevydedukuješ....

Re: Letecke havarie

Napsal: 25.03.2015 12:55
od smoula

Re: Letecke havarie

Napsal: 25.03.2015 13:17
od vitr73
no jo no...letadlo je jen stroj s moznosti ze se poroucha a pilot je taky jen clovek...ale na chybu pilota neverim...ja verim na chybu stroje....

Re: Letecke havarie

Napsal: 25.03.2015 13:29
od Mufin01
Podle statistik švýcarského ACRO (Air craft Crashes Record Office) víc jak dvě třetiny všech nehod zaviní lidský faktor.

Re: Letecke havarie

Napsal: 25.03.2015 23:11
od Stanley_vy
Teď třeba rusové ukradli celé vlákno o MH317 a MN17. :twisted:

Re: Letecke havarie

Napsal: 26.03.2015 07:46
od miki21
Pilot dostal sračku a ten druhý se zamkl v kabině s letuškou :arrow:
http://www.seznam.cz/refererfix?redir=h ... abiny.html

Re: Letecke havarie

Napsal: 26.03.2015 07:56
od Zizass
opatření: vybudovat toalety přímo v pilotní kabině a angažovat stevardy místo letušek.
No není to prdel ,ale jestli se stalo něco druhému pilotovi a ten co byl na hajzlu se nemůže dostat do kokpitu???

Re: Letecke havarie

Napsal: 26.03.2015 08:12
od smoula
zizas: tvé vysvětlení otázky je zde

Převzato z jiného fora :wink:

no tak jednoduchý to není. Dveře jdou z venku samozřejmě otevřít, tak nějak se totiž myslelo na případ kdyby se povedlo dveře omylem zabouchnout (což by se stalo typicky na zemi), nebo by pilot sám v kokpitu ztratil vědomí. Použije se k tomu nouzový kód a dveře se za půl minuty otevřou. Nejdou však otevřít pokud někdo v kokpitu přepne ovládání dveří na "přístup odmítnut" což se děje pouze v případě, že víme že třeba někdo drží letušku pod krkem, která zná kód, pak ani s nouzovým kódem se nikdo do kokpitu nedostane. V běžném nastavení režimu zámku se po použití nouzového kódu dveře otevřou, tzn i kdyby zbývající pilot v kokpitu náhle padnul do bezvědomí, tak problém nenastane a druhý se tam může dostat.

Takže tohle je hodně divný. Navíc my máme ještě postup ve firmě, že by v případě odchodu pilota z kokpitu ho měla nahradit letuška. Ne že by pilotovala, ale právě byla k dispozici kdyby se tomu druhému náhodou zdravotně něco stalo.

Re: Letecke havarie

Napsal: 26.03.2015 08:17
od tym
Přesně jak se píše v citaci to je, takže je to zvláštní. U českých aerolinek se navíc nahrazuje ten, co odchází na toaletu, letuškou, aby byla k ruce druhému pilotovi pro případ náhlé nouze. Občas se to nedodržuje, ale směrnice je jasná. Pokud je u lufthansy podobná směrnice, díky mentalitě a povaze jí němci jistě budou dodržovat. Takže to vypadá hodně divně, že by se pilot nemohl dostat dovnitř... :?:

Re: Letecke havarie

Napsal: 26.03.2015 08:41
od smoula
miki21 píše:normální porucha.. a co jako?
Téma se menuje letecké katastrofy, takže z této události se také katastrofa stát mohla. Ne? :wink:

Navíc je to ex-ČSA Boeing. :wink: :wink:

Re: Letecke havarie

Napsal: 26.03.2015 10:50
od Atlis
Odporucam precitat si o EgyptAir 990.