
Formule 1 - F1
-
- Zkušený
- Příspěvky: 1530
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Posázaví
- Dany
- Test driver
- Příspěvky: 3790
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bílovec,Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
- Skubi
- Test driver
- Příspěvky: 11856
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Přerov
- Kontaktovat uživatele:
no on jim Mclaren už dlouho všem ležel v žaludku a teď se to ukázalo - všichni na jednoho 

FF kombi 1,6 74 kW sériová GHIASOC, 00/01, modrá metlaSkubi´s family car

Smyk nelze dostat jako chřipku, ten si prostě zaviníme sami !!!


Smyk nelze dostat jako chřipku, ten si prostě zaviníme sami !!!
-
- Zkušený
- Příspěvky: 1530
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Posázaví
už se těším na neděli jak Hamilton smete Alonsa , bylo by divný aby se mu McL nějak nerevanžoval za jeho věrný služby 

Naposledy upravil(a) pette dne 15.09.2007 16:46, celkem upraveno 1 x.
Focus combi II TDCI 1.6 2006 stříbrná Moondust
Mitsubishi Outlander 2,0 DI-D 2009 4x4
měl jsem:FoFo I combi TDCI 1,8 2002 černá perleť
Mitsubishi Outlander 2,0 DI-D 2009 4x4
měl jsem:FoFo I combi TDCI 1,8 2002 černá perleť
-
- Zkušený
- Příspěvky: 1557
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Skubi
- Test driver
- Příspěvky: 11856
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Přerov
- Kontaktovat uživatele:
článek z dnešní MfD
„Proč nesoudíme také Ferrari?“
Rekordní pokutu ve formuli 1 odhlasoval i český porotce Radovan Novák
Praha
Je jedním z 24 lidí, kteří ve čtvrtek rozhodovali o trestu za špionáž ve formuli 1. I Čech Radovan Novák hlasoval, aby stáj McLaren přišla o všechny body v Poháru konstruktérů a zaplatila pokutu 100 milionů dolarů. Když se včera z Paříže vrátil, vyprávěl o zákulisí desetihodinového jednání.
Jakých bylo těch deset hodin?
Strašných.
Zkuste je popsat. Předpokládám, že všechny materiály k případu jste dostali s předstihem.
To ano, i když třeba McLaren nám je dal v noci před jednáním. Ten spis měl tisíc stránek, takže to nikdo nečetl. Na zasedání pak naběhlo asi čtyřicet právníků, každý z nich byl děsně nažhavený. Vyslýchal se Hamilton a de la Rosa (testovací pilot McLarenu). Jen Alonso nepřijel, ten na to kašle.
Takže zasedání je asi hlavně věc právníků?
Přesně. Oni se tam mezi sebou trumfovali, kdo řekne něco lepšího. Vlastně to nebylo jako na jednání Světové rady motosportu, ale jako u soudu. Hrůza.
Co je vlastně Světová rada zač?
Je to volený orgán, který má 24 členů. Pět z nich je stálých, třeba Max Mosley (šéf Mezinárodní automobilové federace FIA) nebo Bernie Ecclestone (šéf F1). Devatenáct členů je volených. Jsou zastoupeny všechny velké státy a zbytek je z malých jako Venezuela a Česko.
To je pro Česko asi velký úspěch.
Určitě. Když se náš stát rozdělil, přišel za mnou Mosley a říká: Já tam nechci Rusy, já tam chci tebe, protože vy něco děláte. To je pro nás velká pocta.
Vraťme se ke čtvrtku, byl to nejtěžší případ, který jste řešili?
Nevím. Už jsme třeba vyhazovali Schumachera z mistrovství. Ale určitě to bylo nejdelší.
Můžete vůbec z jednání odejít?
Když chcete na záchod nebo si zakouřit, můžete. Ale kromě jedné přestávky na kafe a odchodu na studený sendvič se pořád jednalo.
A můžete se na něco zeptat?
Ano, každý na to má právo. Já se třeba ptal, proč nesoudíme Ferrari. Ty materiály si mezi sebou mění špioni, takže je jasné, že něco musí mít i oni. Jenže Ferrari je pro Mezinárodní automobilovou federaci svaté
Prosím?
Je to nedotknutelná ikona. Prostě do Ferrari se nejde.
Jak výslechy brali jezdci?
Zodpovědně. Oni - na rozdíl od těch českých - jsou slušně vychovaní. Když jim tým řekne, ať si vezmou čisté trenýrky, udělají to.
A jakým jazykem se mluví?
Anglicky, italsky a španělsky. Máme sluchátka, takže rozumím.
Koho právníci zastupovali?
Byli od McLarenu a Ferrari. Třeba Hamilton měl svého právníka, který pak v závěrečné řeči žádal, aby jezdcům byly zachovány body.
To se stalo. Ale už s předstihem šéf FIA slíbil, že pokud budou piloti spolupracovat, nebudou potrestáni.
Jenže Mosley je proti McLarenu a nesnáší se s Ronem Dennisem (šéf McLarenu). Proto chtěl, aby Hamilton s Alonsem přišli o body, a podpořil ho také italský zástupce. A Ital, to je Ferrari. My ostatní jsme říkali, že by to bylo nespravedlivé.
Ale na pokutě a odebrání bodů jste se už shodli, ne?
O všem se jednalo společně, takže si musíte tyto dva hlasy odečíst. Kvůli střetu zájmů nemohl hlasovat Jean Todt, šéf Ferrari, a náš viceprezident, který Ferrari zastupoval. Nás dvacet bylo pro.
Kdo navrhl tu rekordní pokutu?
Bernie Ecclestone. Ale do pokuty jsou započítány i peníze, které tým letos vydělal na televizních právech. Ze svého zaplatí polovinu. I tak se Ron Dennis odvolal.
Takže případ ještě nekončí?
Půjde před Mezinárodní odvolací soud, kde zasedá další Čech, pan Šťovíček. To už je konečná instance. Dennis by se mohl odvolat jedině k civilnímu soudu, ale tam už by šlo jen o peníze. Ne o body. A jak se s těmi sto miliony naloží? Jdou do rozpočtu FIA. Ale na co konkrétně budou použity, to nevím.
Pokuty FIA
100 milionů za špionážní aféru Mc Larenu.
5 milionů za politický skandál při odměňování pilotů loni v Turecku. FIA pak polovinu odpustila.
1 milion pro Ferrari, které v roce 2002 dalo Barrichellovi příkaz, aby před sebe pustil Schumachera.
1 milion pro automobilku Hyundai, že v roce 2004 vynechala čtyři závody MS v rallye.
1 milion za to, že se v roce 1998 dostali během VC Maďarska diváci na trať. Poznámka: pokuty jsou v dolarech
Velká cena Belgie
Délka trati: 7,004 kilometru. Jede se celkem 44 kol (dohromady 308,176 km).
Trať v belgickém Spa je nejdelší v šampionátu a je proslulá horským profilem i šikanou Eau rouge (Červená voda), v níž jezdci musí překonat až pětinásobek zemské přitažlivosti. Řítí se zde rychlostí kolem 290 km/h a vůz je špatně ovladatelný.
„Tady se z mládenců stávají muži,“ řekl kdysi Alain Prost.
Okruh má 20 zatáček.
Přímý přenos vysílá zítra od 14.00 TV Nova, on-line na sport.idnes.cz.
„Proč nesoudíme také Ferrari?“
Rekordní pokutu ve formuli 1 odhlasoval i český porotce Radovan Novák
Praha
Je jedním z 24 lidí, kteří ve čtvrtek rozhodovali o trestu za špionáž ve formuli 1. I Čech Radovan Novák hlasoval, aby stáj McLaren přišla o všechny body v Poháru konstruktérů a zaplatila pokutu 100 milionů dolarů. Když se včera z Paříže vrátil, vyprávěl o zákulisí desetihodinového jednání.
Jakých bylo těch deset hodin?
Strašných.
Zkuste je popsat. Předpokládám, že všechny materiály k případu jste dostali s předstihem.
To ano, i když třeba McLaren nám je dal v noci před jednáním. Ten spis měl tisíc stránek, takže to nikdo nečetl. Na zasedání pak naběhlo asi čtyřicet právníků, každý z nich byl děsně nažhavený. Vyslýchal se Hamilton a de la Rosa (testovací pilot McLarenu). Jen Alonso nepřijel, ten na to kašle.
Takže zasedání je asi hlavně věc právníků?
Přesně. Oni se tam mezi sebou trumfovali, kdo řekne něco lepšího. Vlastně to nebylo jako na jednání Světové rady motosportu, ale jako u soudu. Hrůza.
Co je vlastně Světová rada zač?
Je to volený orgán, který má 24 členů. Pět z nich je stálých, třeba Max Mosley (šéf Mezinárodní automobilové federace FIA) nebo Bernie Ecclestone (šéf F1). Devatenáct členů je volených. Jsou zastoupeny všechny velké státy a zbytek je z malých jako Venezuela a Česko.
To je pro Česko asi velký úspěch.
Určitě. Když se náš stát rozdělil, přišel za mnou Mosley a říká: Já tam nechci Rusy, já tam chci tebe, protože vy něco děláte. To je pro nás velká pocta.
Vraťme se ke čtvrtku, byl to nejtěžší případ, který jste řešili?
Nevím. Už jsme třeba vyhazovali Schumachera z mistrovství. Ale určitě to bylo nejdelší.
Můžete vůbec z jednání odejít?
Když chcete na záchod nebo si zakouřit, můžete. Ale kromě jedné přestávky na kafe a odchodu na studený sendvič se pořád jednalo.
A můžete se na něco zeptat?
Ano, každý na to má právo. Já se třeba ptal, proč nesoudíme Ferrari. Ty materiály si mezi sebou mění špioni, takže je jasné, že něco musí mít i oni. Jenže Ferrari je pro Mezinárodní automobilovou federaci svaté
Prosím?
Je to nedotknutelná ikona. Prostě do Ferrari se nejde.
Jak výslechy brali jezdci?
Zodpovědně. Oni - na rozdíl od těch českých - jsou slušně vychovaní. Když jim tým řekne, ať si vezmou čisté trenýrky, udělají to.
A jakým jazykem se mluví?
Anglicky, italsky a španělsky. Máme sluchátka, takže rozumím.
Koho právníci zastupovali?
Byli od McLarenu a Ferrari. Třeba Hamilton měl svého právníka, který pak v závěrečné řeči žádal, aby jezdcům byly zachovány body.
To se stalo. Ale už s předstihem šéf FIA slíbil, že pokud budou piloti spolupracovat, nebudou potrestáni.
Jenže Mosley je proti McLarenu a nesnáší se s Ronem Dennisem (šéf McLarenu). Proto chtěl, aby Hamilton s Alonsem přišli o body, a podpořil ho také italský zástupce. A Ital, to je Ferrari. My ostatní jsme říkali, že by to bylo nespravedlivé.
Ale na pokutě a odebrání bodů jste se už shodli, ne?
O všem se jednalo společně, takže si musíte tyto dva hlasy odečíst. Kvůli střetu zájmů nemohl hlasovat Jean Todt, šéf Ferrari, a náš viceprezident, který Ferrari zastupoval. Nás dvacet bylo pro.
Kdo navrhl tu rekordní pokutu?
Bernie Ecclestone. Ale do pokuty jsou započítány i peníze, které tým letos vydělal na televizních právech. Ze svého zaplatí polovinu. I tak se Ron Dennis odvolal.
Takže případ ještě nekončí?
Půjde před Mezinárodní odvolací soud, kde zasedá další Čech, pan Šťovíček. To už je konečná instance. Dennis by se mohl odvolat jedině k civilnímu soudu, ale tam už by šlo jen o peníze. Ne o body. A jak se s těmi sto miliony naloží? Jdou do rozpočtu FIA. Ale na co konkrétně budou použity, to nevím.
Pokuty FIA
100 milionů za špionážní aféru Mc Larenu.
5 milionů za politický skandál při odměňování pilotů loni v Turecku. FIA pak polovinu odpustila.
1 milion pro Ferrari, které v roce 2002 dalo Barrichellovi příkaz, aby před sebe pustil Schumachera.
1 milion pro automobilku Hyundai, že v roce 2004 vynechala čtyři závody MS v rallye.
1 milion za to, že se v roce 1998 dostali během VC Maďarska diváci na trať. Poznámka: pokuty jsou v dolarech
Velká cena Belgie
Délka trati: 7,004 kilometru. Jede se celkem 44 kol (dohromady 308,176 km).
Trať v belgickém Spa je nejdelší v šampionátu a je proslulá horským profilem i šikanou Eau rouge (Červená voda), v níž jezdci musí překonat až pětinásobek zemské přitažlivosti. Řítí se zde rychlostí kolem 290 km/h a vůz je špatně ovladatelný.
„Tady se z mládenců stávají muži,“ řekl kdysi Alain Prost.
Okruh má 20 zatáček.
Přímý přenos vysílá zítra od 14.00 TV Nova, on-line na sport.idnes.cz.
FF kombi 1,6 74 kW sériová GHIASOC, 00/01, modrá metlaSkubi´s family car

Smyk nelze dostat jako chřipku, ten si prostě zaviníme sami !!!


Smyk nelze dostat jako chřipku, ten si prostě zaviníme sami !!!
- misoo
- Test driver
- Příspěvky: 14839
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava SR
- Kontaktovat uživatele:
to je v prdeli, kedysi som mal ferrari rad, po predbiehacom manevri na A1 (schumacher - barichelo) ich uz nemam v laske. a po dnesnej informacii ze "do ferrari sa nejede" ich uz hadam zacnem aj nenavidiet... je to svinstvo !!
viem ze F1 uz davno neni o sporte ale o biznise, ale aj ten biznis by mal byt spravodlivy !! hanba im !!
viem ze F1 uz davno neni o sporte ale o biznise, ale aj ten biznis by mal byt spravodlivy !! hanba im !!

-
- Test driver
- Příspěvky: 9134
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
Ferrari som vždy neznášal kvoli postavení primadony vo F1, nechapem, kto im tam robí take lobby, alebo či rozdali každemu ENZO a maju klud..fakt sa mi to nepáči, F1 som miloval, ale toto už je tvrda hnusna politika..ak sa bude hrdo ferrari pyšnit tytulom, ja si max.na nich odpluvnem..a ak titul vyhra Alonso, končím asi s F1..
- Jozkablack
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha 6
- Kontaktovat uživatele:
No bohužel to nedopadlo dobře
, fandim jen Hamiltonovi, Alonsa jsem nikdy rád neměl
a když přešel k Mclarenu, nebyl jsem nadšenej
, ale co ten šmejd dělá te´d to je hustý! Viděli jste ten manévr hned po stratu
?? Pravotočivá zatáčka Hamilton se dotáh na Alonsa a ten parchant přesto že po pravym boku nikoho neměl vyrazil proti Hamiltonovi! Jen díky rychlé reakci Hamiltona oba neskončlily hned na začátku!






Ford Focus combi, 1.8TDDI, 66KW, 03, červená sériovka kromě alu kol a folií 35%-15%-5%
Renault Megane 1.6 benál, 5dv, 1996
Nálevna U Velasů: https://www.restauraceuvelasu.freepage.cz/onas/
Renault Megane 1.6 benál, 5dv, 1996
Nálevna U Velasů: https://www.restauraceuvelasu.freepage.cz/onas/
- Skubi
- Test driver
- Příspěvky: 11856
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Přerov
- Kontaktovat uživatele:
jj, jak říkáš
ale chuť jsem si spravil na MotoGP, to co předváděl Rossi s Pedrosou, to prostě nemělo chybu

ale chuť jsem si spravil na MotoGP, to co předváděl Rossi s Pedrosou, to prostě nemělo chybu

FF kombi 1,6 74 kW sériová GHIASOC, 00/01, modrá metlaSkubi´s family car

Smyk nelze dostat jako chřipku, ten si prostě zaviníme sami !!!


Smyk nelze dostat jako chřipku, ten si prostě zaviníme sami !!!
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Ahrefs [Bot] a 0 hostů