Stránka 22 z 31
Re: Zaslepení EGR u 1,6TDCi 66kw+80kw
Napsal: 04.02.2016 10:18
od Joni
sory, možná byl ten kód 1412..
Re: Zaslepení EGR u 1,6TDCi 66kw+80kw
Napsal: 04.02.2016 11:16
od Joni
doplňuji - opravuji: kód byl asi 1412 -příliš nízký...
Re: Zaslepení EGR u 1,6TDCi 66kw+80kw
Napsal: 06.02.2016 21:32
od 12matess3
Čaute, je dôležité pri 210 000 km vyčistiť EGR poriadne pred zaslepením, neviem, či mám EGR vybrať a kupovať prípravky na poriadne vyčistenie, alebo sa ani nedívať na to, v akom je stave zanesenia a len tam dať záslepku a zmontovať nazad...??
Čo poviete? Má to zmysel poriadne vyčistiť, keď tam už - asi nikdy nebude stret s ďalšími spalinami??
Re: Zaslepení EGR u 1,6TDCi 66kw+80kw
Napsal: 07.02.2016 12:06
od lucky.jack
I když to zaslepis tak vycistenim nic nezkazis.
Napsal: 07.02.2016 12:40
od vita_k
Už bych pomalu zapojoval rozum a logické myšlení než se ptát na každou hovadinu
Re: Zaslepení EGR u 1,6TDCi 66kw+80kw
Napsal: 07.02.2016 13:06
od 12matess3
Ide mi o to, či je nutné ho vyčistiť pred zaslepením, keď mám nabehané 210 000 km, či je nutné kupovať niekde sprej na to, alebo sa to dá len zaslepiť a mám pokoj nemusím nič čistiť....
Re: Egr - zaslepení
Napsal: 10.02.2016 08:00
od uhor
Nazdár, pridám svoju skúsenosť so zaslepovaním. Mechanik mi zaslepil EGR pred dvoma rokmi, citelne to bolo poznať , sem-tam sa objavila chyba pri prudkom zošlapnutí plynu. Ale začalo mi vrtať hlavou prečo sa už chyba neobjavuje, cca rok , až došlo k tomu že som ráno pri -6 naštartoval, nechal na voľnobehu a auto po chvílke zhaslo, zadusil sa.
Včera som demontoval záslepku a hľa , zo záslepky sa stalo "tesnenie"

(od zaslepenia najazdených 60k km )
Keďže som to aj tak jemne predvídal, mal som už nachystanú záslepku z 1,5mm nerezu, tak som ju hned aj osadil.
Napsal: 10.02.2016 12:21
od djdekl
Motor si posmaknul

Re: Egr - zaslepení
Napsal: 12.02.2016 11:37
od FOCUS2LUSKY
kako píše:Mam asi 3 mesiace zaslepene. Zaslepil som pri sani tu kovvu trubku. Dve srobky ju drzia, pristup dobry. Vyrobil som do nej zatku zo silonu a zaistil voci vypadnutiu, zahol kraj. PDF nemam, neviem ci na to ma vplyv. Motor zatial ide pekne.
Ahoj
Mne Diagnostika vypisala EGR a nieco s pedalom, tak to idem zaslepit. Vies mi poslat foto ako si to spravil?
nedymi to velmi?Mam motor 1.6.TDCI 66kw.
Dakujem
Re: Egr - zaslepení
Napsal: 15.02.2016 10:58
od Tomáš99
Zdravím,
moje zkušenosti se zaslepením:
Mám Mazdu 3, motor PSA 1,6TD 80kW. EGR zaslepeno nerez plechem, elektronika nic nepozná. Po cca. 20tis.km jsem odpojil konektor EGR a nastartoval, což byla chyba. Motor šel do nouzového režimu. Po připojení vše OK, ale zůstala svítit kontrolka motoru. Bez diagnostiky nelze zhasnout. Následovalo zaslepení kontrolky. Nyní po cca 100tis.km dosud vše v pořádku, 3x na STK, spotřeba cca o 0,5l/100km nižší.
Re: Zaslepení EGR u 1,6TDCi 66kw+80kw
Napsal: 05.06.2016 10:36
od FokusF
Zdravim,panove jeden dotaz:
Vcera po delsi ostre jizde jsem citil v kabine smrad spalenin,bylo mi jasne ze asi DPF,protoze jsem chtel udelat i regenerace,jenze kdyz jsem zastavil,tak jsem zjistil ze ten smrad je od motoru

ta trubicka co vede k egr ventilu mi spalila kryt od motoru

nechal jsem motor bezet na volnobeh asi 5 minut,pritom zadna regenerace nebezela protoze spotreba na volnobeh byla 0.5 litru,zrejmne regenerace probehla predtim. Otazka zni,je normalni ze se mi spalil ten kryt? je mi to jasny ze nejaka teplota tam musi byt kvuli spaleni tech sracek,ale az takova teplota???
Ford Focus S 2.0 tdci ,s DPFkem a EGR problem nikdy nebylo
Re: Zaslepení EGR u 1,6TDCi 66kw+80kw
Napsal: 05.06.2016 22:47
od kiblik
12matess3 píše:Ide mi o to, či je nutné ho vyčistiť pred zaslepením, keď mám nabehané 210 000 km, či je nutné kupovať niekde sprej na to, alebo sa to dá len zaslepiť a mám pokoj nemusím nič čistiť....
Kdyz to budes sundavat sam uvidis jestli to chodi lehce nebo to nejde a je to zatuhle. Pokud to nejde bude ti to porad dokola hlasit chybu o zamrzlem EGR. V takovem pripade je to nutne vycistit a v tom druhem pripade je dobre to preventivne vycistit taky, aby si to nemusel rozdelavat znova o neco pozdeji. Sice uz tamtudy spaliny nepujdou ale stim bordelem co uz tam za tech 210kk je nashromazdeny, se to muze taky zadrhnout.
Nejvic bordelu bylo uvnitr toho motorku a to mu branilo aby se lehce protacel. V klapce EGR bylo 00 nic.
Napsal: 05.06.2016 23:14
od vita_k
Není to normální, máš fotku?
Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
Re: Zaslepení EGR u 1,6TDCi 66kw+80kw
Napsal: 20.06.2016 19:30
od lubkoo
Zdravim mam teky problem ze po zasplepeni egr ventilu mi vyhadzuje tieto chyby P042F a P0490. Auto nema tah tlak turba je max 0,4 baru. Za kazdy napad dakujem
Re: Zaslepení EGR u 1,6TDCi 66kw+80kw
Napsal: 19.07.2016 21:52
od Rimmerak
Ahoj, koukám že ten 1.6 tdci je prokletý. Mě se brzo po koupi rozsvítila kontrola motoru. Diag hlásila MAF. Tak jsem jí odpojil a auto s odpojenou váhou jezdí krásně. Už jsem najezdil bez ní 80 000km, prošel jsem i emise. Teď jak zpřísnili a se svítící kontrolkou prý už auto neprojde, koupil jsem novou váhu (Pierburg). Namontil, smazal chyby. Nechal jí 15 minut na volnoběh, pak cca 20km test jízda. Od výměny tak 100km teď. Žádné chyby ŘJ nehlásí.
Jenže někdy, jedno jestli za studena nebo za tepla (ale častěji za studena) nejde auto do otáček, ani na volnoběh, ani při jízdě. Je dost problém třeba najet na dálnici bezpečně. Někdy pomůže jen pustit plyn a znovu přidat, někdy pomůže chvíli držet konstantní otáčky a ono se to chytne a vystřelí to jako blázen. Udělá to třeba jednou za 10km, zastudena téměř vždy (po 1km jízdy od baráku najíždím na rychlostní silnici).
Může to být váznoucí EGR? Asi před rokem jsem ho měl venku a byl celkem čistý, vypucoval jsem ho, vše se v něm pohybovalo docela zlehka.
Turbo mám 10000km nové, auto má natočeno 245 000km.
Mám ho zkusit znovu vyndat, vyčistit a zaslepit?