Stránka 21 z 90

Re: FOFO 1,6 TDCI 66kW nebo 80kW

Napsal: 13.01.2014 12:12
od stano.
Mam na mysli FoFo I. A RSko to ma tiez tak, kedze vychadza z 1.8/2.0 motora.

Re: FOFO 1,6 TDCI 66kW nebo 80kW

Napsal: 13.01.2014 15:50
od Nicco
Zaujimave, ze hned ako zacali francuzski motorari pracovat s BMW na (benzinovych) motoroch 1.4 a 1.6, tak sa zacalo objavovat zakarbonovanie (a ine poruchy) - u BMW doteraz takmer nevidane.
Fordu konci spolupracu s PSA, aj ked teda iba na vacsich naftovych motoroch:
http://www.auto.cz/dominance-naftovych- ... kady-77269
aj ked do buducna by sa jej asi radi zbavili uplne:
http://www.auto.cz/dominance-naftovych- ... kady-77269

Re: FOFO 1,6 TDCI 66kW nebo 80kW

Napsal: 29.01.2014 13:58
od Nicco
http://www.peugeot-club.com/forum/viewt ... tid=106592
"Tolik vychvalovaný motor 1,6 THP v době koupě auta ... (září 2010). Dnes najeto 28.000 km. V 15.000 km cukání auta při jízdě - zakarbonovaný motor - vyčištěný a výměna oleje, 25.000 km razantní snížení výkonu - výměna rozvodů."

Re: FOFO 1,6 TDCI 66kW nebo 80kW

Napsal: 29.01.2014 15:16
od foki
on ten peugeot je stejne divne vozitko , regeneruje i s vypnutym motorem
No jasně, je potřeba tam dát tempomat a alespoň 20 minut to projet v konstatní rychlosti 130 km/h, ale klidně stačí i 90 km/h. Hlavně příliš neměnit rychlost. Mám najeto taky okolo 23 tkm a poslední 2 týdny mi regenerace pokračovala i po příjezdu do garáže. A fungovala asi ještě tak 2 minuty i s vypnutým motorem. Takže jsem musel hodinu větrat :roker
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Re: FOFO 1,6 TDCI 66kW nebo 80kW

Napsal: 29.01.2014 18:49
od V12
nicco :
A to som sa pozeral po jednej jazdenej tristoosmicke s THP 156 HP. Ked som si ale precital, co sa o tomto motore pise medzi jeho majitelmi, chut na THP ma velmi rychlo presla. Ako dalsi krok mi teda zostava iba dvojlitrovy EcoBoost v jednej Fieste 4x4 :twisted:

Re: FOFO 1,6 TDCI 66kW nebo 80kW

Napsal: 29.01.2014 19:05
od stano.
Opat dalsi skvost od zabozrutov. Ci ten motor ma povod inde?

Re: FOFO 1,6 TDCI 66kW nebo 80kW

Napsal: 29.01.2014 22:20
od Nicco
Je to spolupraca s BMW, ale netusim, kto co navrhoval. Ked to potom spojili, tak to nedopadlo najlepsie.
http://en.wikipedia.org/wiki/Prince_engine

Re: FOFO 1,6 TDCI 66kW nebo 80kW

Napsal: 17.02.2014 18:37
od Nicco
Kde presne je ten okruh mazania turba na 1.6HDI?
02.jpg
04.jpg
Nedavo predstavili novy 3-valec 1.2turbo a hned za turbo na prednu stranu motora dali katalyzator:
1.2vti turbo.jpg
Podobnost s 1.2HTP, kde ten kat vypeka olej je zrejma:
1.2htp.jpg

Re: FOFO 1,6 TDCI 66kW nebo 80kW

Napsal: 17.02.2014 19:55
od Wolodyjowsski
Nicco píše:Zaujimave, ze hned ako zacali francuzski motorari pracovat s BMW na (benzinovych) motoroch 1.4 a 1.6, tak sa zacalo objavovat zakarbonovanie (a ine poruchy) - u BMW doteraz takmer nevidane.
BMW 116i benzín, kilometry kolem 100 000...Bezva je, že to na těch 100 000 km mělo 3 x výměnu oleje :bebng: moje tak oblíbená hnusota "podle počítače" :nunu: Jezdilo do autorizáku v Ostravě.
Po třetí výměně (kdovíjak dělali předtím ty dvě) se uvolnil karbon a zacpal celý ten slavný Vanos (natáčení vaček).
Oprava stála tuším dvacku a po nějakých 1000 km se to stalo znovu...
Radost mít něco podobného doma.
Když si pak ještě někde v debatě moudrých přečtu o "čidle kvality oleje", raději pak už mlčím :wallbash:
BMW116_1.JPG
olej_BMW116.JPG

Re: FOFO 1,6 TDCI 66kW nebo 80kW

Napsal: 17.02.2014 21:13
od Nicco
To je strasne. Tiez mam svoj nazor na vymeny oleja podla PP. Na (firemnej) Fabii uz mame olej 1,5 roka (10tisic km) a pocitac bude veselo drzat vymenu az do nejakych 19900km a 3 rokov. Flotilovy manazer sleduje co najnizsie naklady za 4 roky a potom to uz nie je jeho problem. Na to isto doplatilo aj vela HDI motorov.

Re: FOFO 1,6 TDCI 66kW nebo 80kW

Napsal: 18.02.2014 12:56
od V12
Na obrazku je posledna verzia eHDI, je jasne vidiet, ze mazanie turba je uz vyriesene uplne inak, ako mal povodny 1.6HDI. mazanie turba je oznacene ciernym - kuk do prilohy.

Re: FOFO 1,6 TDCI 66kW nebo 80kW

Napsal: 18.02.2014 17:44
od foki
mas nejakou kratkou pamet , diky gumove hadici je to odklonene ale jinak je to stale blizko DPF

Re: FOFO 1,6 TDCI 66kW nebo 80kW

Napsal: 18.02.2014 20:45
od pzad
V12 píše:Na obrazku je posledna verzia eHDI, je jasne vidiet, ze mazanie turba je uz vyriesene uplne inak, ako mal povodny 1.6HDI. mazanie turba je oznacene ciernym - kuk do prilohy.
A podobne to ma aj TDCi (toto je z mojho)

Re: FOFO 1,6 TDCI 66kW nebo 80kW

Napsal: 18.02.2014 21:39
od Nicco
Nasiel som 3 rozne verzie:

asi stara verzia (stary Peugeot206):
HDI stara verzia.jpg
novsia cca 2012 (novy Citroen C3):
1.6HDI 2012.JPG
Nie je to tak, ze ten strieborny plech, co asi chrani DPF pred ochladzovanim naporom vzduchu, tak obaluje DPF a ma jediny otvor do strany, ktory smeruju na trubku mazania turba? Takze teplo od DPF sala na tu trubku.

eHDI:
eHDI.jpg

Re: FOFO 1,6 TDCI 66kW nebo 80kW

Napsal: 18.02.2014 22:45
od pzad
Mozno zalezi od turba. Pokial je GT1544 tak trubka ide rovno dolu. Pokial GT1544V tak trubka zahyba vpravo. Ale asi je jedno kadial to ide.