FFIII 1.0 ecoboost 125k

Odpovědět
Uživatelský avatar
peter964
Nováček
Nováček
Příspěvky: 137
Registrován: 20.09.2013 14:43
Bydliště: Bratislava (SK)

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od peter964 » 30.03.2014 23:31

C4R3W: pravdepodobne si mal na mysli tento článok
http://www.auto.cz/zajizdeni-noveho-vozu-poradime-80385
autor článku zrejme hybernoval a prebral sa po 40 rokoch. nech sa ide pozrieť do nejakej fabriky ako to tam v dnešnej dobe funguje. len pre zaujímavosť napr. taký vw touareg resp audi q7 ihneď po opustení výrobnej linky, idú na skúšobný ovál a dostávajú nakladačku 150 km/h. pri produkciii 700-800 ks za 1 deň, nie je čas na nejaké zohrievanie motora a pod. srandičky. načo potom by sme chceli aby majitelia absolvovali dobre že nie vysokú školu zábehu.
tento článok je vhodný akurát tak pre najaké vydanie SM z roku 1980. a iba zbytočne blbne hlavy ľuďom.
s niektorými vecami možem súhlasiť ako napr.dochladenie turba, a pod. ale to s tým zábehom ( zajetím) je v dnešnej dobe na hlavu postavené. :wallbash:
Obrázek
2024-20xx: Ford Puma 1.0 (2023)
2020-2024: Peugeot 2008 New P24 1.2 96 kw (2020)
2015-2020: Ford Focus Mk3 (FL) Combi 1.0 (2015)
2013-2015: Ford Focus Mk3 Combi 1.0 (2013)
2009-2013: Ford C-Max (FL) 1.6 (2007)
2003-2009: Ford Mondeo Mk2 1.6 (1998)

Uživatelský avatar
unicorn
Nováček
Nováček
Příspěvky: 103
Registrován: 30.05.2009 16:56
Bydliště: Kosice

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od unicorn » 31.03.2014 07:59

Ja mam teraz nabehane okolo 1700km. a uz sem tam ked je zahriaty mu aj nalozim. Chcem sa spytat pri akej rychlosti pri obiehani podradujete do 3ky a pri akej do 4ky, ked chcete z toho dostat maximum.
Fofo MK3 2014, 1.0 Eco 92kW Obrázek
Ex: FoFo MK1 2002, 1.8 TDCi 74kW

Uživatelský avatar
lionzion
Nováček
Nováček
Příspěvky: 54
Registrován: 11.04.2011 11:27

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od lionzion » 31.03.2014 10:11

unicorn píše:Ja mam teraz nabehane okolo 1700km. a uz sem tam ked je zahriaty mu aj nalozim. Chcem sa spytat pri akej rychlosti pri obiehani podradujete do 3ky a pri akej do 4ky, ked chcete z toho dostat maximum.
Pokud chci max zrychlení tak řadím zhruba takhle:

při rychlosti do 70 km/h řadím 2. nejvíc zátah od 50>90 km/h
při rychlosti kolem 90 km/h řadím 3. nejvíc zátah od 80>120 km/h
při rychlosti nad 90 km/h řadím 4. od 100>140 km/h

Jinak zajížděl jsem zhruba jak je popisováno v článku SM, přitom jsem to nebral jak slovo svaté. Myslím, že dnes na tom až tak nezáleží. Ale slovo "zajížděl" spíš označuje běžné pravidla nebo spíš cit k technice, které používám v normálním provozu, tj. než se ohřeje olej a mechanické části tak to nehrotit, nechat motor vydejchat pokud jedu pod plným před tím než vypnu motor, dlouhodobě nepodtáčet anebo nepřetáčet. Prostě normální "kultura" zacházení s jakoukoliv "hračkou", která prodlouží životnost bez ohledu na to jestli je v záběhu nebo potom.

Za 5 měsíců jsem najezdil 16000 km a všechno šlape jak má. Motor si dává s lehkostí jak dálniční štreky tak popojíždění ve městě. Kdysi jsem měl Grande Punto taky s malým motorem, byla to atmo 1.2 a tam se ukázalo, že na dálnici se motor s hmotností trápí, při dlouhodobém provozu se to pak projevilo na problémech s těsností hlavy motoru, ono ale ty dálnice točil motor kolem 4500-5000 otáček, taky jsem to auto "zajížděl" s opatrností a dalo by se říct, že na tom až tak nezáleželo ... U EB jsou otáčky výrazně nižší takže obavy o životnost nemám, i když ukáže čas.
Ford Focus MK3 - Trend - Ecoboost 1.0 125k
https://moje.auto.cz/ironlionzion/focus.html

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9509
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od phofy » 31.03.2014 10:15

Kdyby jste viděli ve výrobě jak s autama zacházejí (když sjede z linky + mezi jednotlivýma testama), tak by se vám z toho chtělo :puke_r: :puke_r: :puke_r:

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13551
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od stano. » 31.03.2014 10:22

Po zjazde z linky na testovacom okruhu mu nalozia na nejakych 10km. To je pravda. Podla mna ale zavisi, ci potom ho ty budes dalsich 2000km setrit, alebo jazdit podobne prasacky.

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9509
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od phofy » 31.03.2014 10:26

Jo a to si ještě neviděl jak stím jezděj v hale a nebo když to odvážej na odstavnou plochu...

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13551
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od stano. » 31.03.2014 10:43

Praveze videl. Potom nalozia na tahac/vagon a kravatacik v showroome pri skladani auta a odstavovani na parkovisko s tym ide ako cerstva drzitelka vodicaku.
A stale vravim, ze sa to neda porovnavat, ako keby s tym podobne jazdis dalsich 2000km.

C4R3W
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 662
Registrován: 06.04.2011 14:49
Bydliště: Praha

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od C4R3W » 01.04.2014 13:51

lionzion píše:
unicorn píše:Ja mam teraz nabehane okolo 1700km. a uz sem tam ked je zahriaty mu aj nalozim. Chcem sa spytat pri akej rychlosti pri obiehani podradujete do 3ky a pri akej do 4ky, ked chcete z toho dostat maximum.
Pokud chci max zrychlení tak řadím zhruba takhle:

při rychlosti do 70 km/h řadím 2. nejvíc zátah od 50>90 km/h
při rychlosti kolem 90 km/h řadím 3. nejvíc zátah od 80>120 km/h
při rychlosti nad 90 km/h řadím 4. od 100>140 km/h
Az na tu dvojku, na kterou podrazuju max v 60ti, protoze to chce uz hodne protocit pri meziplynu, tak souhlas. Da se predjizdet ze 100ky na 6ku, kdyz mam misto, ale pokud potrebuju maximalni zrychleni, tak musi mit motor aspon 3000 rpm.
Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2

Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi

Uživatelský avatar
smoula
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4355
Registrován: 21.06.2012 15:24
Bydliště: Klecany

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od smoula » 01.04.2014 13:58

phofy píše:Jo a to si ještě neviděl jak stím jezděj v hale a nebo když to odvážej na odstavnou plochu...
Prý to je i z toho důvodu, že pokud je tam něco nekvalitně udělané, tak se to projeví hnedka :nixw:

C4R3W
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 662
Registrován: 06.04.2011 14:49
Bydliště: Praha

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od C4R3W » 06.04.2014 20:53

phofy píše:Jo a to si ještě neviděl jak stím jezděj v hale a nebo když to odvážej na odstavnou plochu...
Proto auta mivaj tzv. "Shipping mode", kterej, kdyz je aktivovanej, tak zabranuje vytoceni nad urcitou hranici otacek - vim, ze se par expertum (snad dokonce tady na foru, ale hledat se mi to nechce ;-) ) ten rezim podarilo aktivovat, akorat pak nevedeli, jak z toho ven :D
Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2

Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi

Uživatelský avatar
peter964
Nováček
Nováček
Příspěvky: 137
Registrován: 20.09.2013 14:43
Bydliště: Bratislava (SK)

Příspěvek od peter964 » 06.04.2014 22:38

jj, u vw sa to volá sleeping mode. do toho módu sa to dáva až po testovacom ovále.
Obrázek
2024-20xx: Ford Puma 1.0 (2023)
2020-2024: Peugeot 2008 New P24 1.2 96 kw (2020)
2015-2020: Ford Focus Mk3 (FL) Combi 1.0 (2015)
2013-2015: Ford Focus Mk3 Combi 1.0 (2013)
2009-2013: Ford C-Max (FL) 1.6 (2007)
2003-2009: Ford Mondeo Mk2 1.6 (1998)

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9509
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od phofy » 07.04.2014 06:30

:mrgreen: jedine dobre, ten oval pochopim, ale v hale ze to tocej a litaj s tim jak hovado. On treba prilitne a hned to chcipne jeste v otackach a takhle treba 5 krat. Nejlip stim tam jezdej zensky :mrgreen:

Uživatelský avatar
peter964
Nováček
Nováček
Příspěvky: 137
Registrován: 20.09.2013 14:43
Bydliště: Bratislava (SK)

Příspěvek od peter964 » 07.04.2014 09:07

No musí s tým letieť. Lebo medzitým už z tunela lezie dalšie auto, aby stihal. Pás nesmie zastaviť. Parafrázoval by som to: "Nezastavujeme, jenom pribrzdujeme, máme zpoždení..."
:mrgreen:
Obrázek
2024-20xx: Ford Puma 1.0 (2023)
2020-2024: Peugeot 2008 New P24 1.2 96 kw (2020)
2015-2020: Ford Focus Mk3 (FL) Combi 1.0 (2015)
2013-2015: Ford Focus Mk3 Combi 1.0 (2013)
2009-2013: Ford C-Max (FL) 1.6 (2007)
2003-2009: Ford Mondeo Mk2 1.6 (1998)

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od V12 » 10.04.2014 07:41

Kedysi davno som bol zo skoly na vyrobnej praxi v TAZ Trnava. Vyrabali tam zname S1203 a to ked ich hotove presuvali po zavode, pri driftovani pravidelne horeli gumy. Stacilo, aby bola riaditelsko - majsterska suita na nejakej tej stranickej schodzi. Jedneho dna to ale skoncilo megapruserom - chalan s vysokozdvizkou tahal na specialnych podvozkoch hotove karoserie na linku finalnej montaze. Mal ich za sebou aspon 10. Za velkeho revu motora sa prihnal sialenec s T815 Agro (na tie v inej casti zavodu vyrabali rozne polnohospodarske nadstavby), nevysla mu jeho oblubena efektna otocka na rucnej a nabral vlacik tych karoserii. Odvtedy uz rally v TAZ-ke nebolo.
Cize iluzie o spravani sa k novym autam po opusteni pasu si nerobim...
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
Nicco
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1961
Registrován: 16.06.2009 21:42
Bydliště: CZ-SK

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od Nicco » 10.04.2014 09:51

O TAZke so uz pocul svoje.
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 2011 - 2018“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů