Stránka 21 z 48

Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu

Napsal: 10.09.2011 20:30
od Rion
Já mám stejny problem, dneska jsem jel po dalnici a ve 120km/h mi začal škubat motor, přestal tahnout.. myslíet že (svíčky,cívka, nebo váha vzduchu nakonec ? ) Díky

Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu

Napsal: 29.09.2011 12:45
od hanyz
tak toto řeším už asi přes rok, vyměnil jsem kabely, svíčky, cívku, vyčistil vše změřil tlaky na čerpadlu na válcích vše ok a pořád škubalo tak jsem odpojil váhu vzduchu a jede to normálně to me po.er 8O zajímalo by mě MŮŽU JEZDIT BEZ VÁHY VZDUCHU ???? prosím o fundovanou odpověd

Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu

Napsal: 29.09.2011 13:45
od mouse
tak já jsem taky na escu jezdil s odpojenou váhou, než jsem pořídil jinou a nic se nedělo, ale ještě bych jí zkusil vyčistit, nějakým odmašťovačem a s pomocí uchošťourů :mrgreen: a pak klidně udělat reset řj.
a jinak to vyčištění je naprosto v pohodě, ale nesměj se poškodit ty slaboučké drátky

Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu

Napsal: 29.09.2011 18:38
od petulak
hanyz píše:tak toto řeším už asi přes rok, vyměnil jsem kabely, svíčky, cívku, vyčistil vše změřil tlaky na čerpadlu na válcích vše ok a pořád škubalo tak jsem odpojil váhu vzduchu a jede to normálně to me po.er 8O zajímalo by mě MŮŽU JEZDIT BEZ VÁHY VZDUCHU ???? prosím o fundovanou odpověd
NEMŮŽEŠ!!!--

Nech motor běžet na volnoběh, odpoj konektor váhy vzduchu a motor ti musí chcípnout. Jestli né,tak je něco dobře v--K.O. :mrgreen:

konkurence.php?p=51#p51

Ot.---nepůjde ti to otevřít, ale zkus to jinak.

Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu

Napsal: 20.10.2011 21:29
od Marfros
Taky jsem se škubanim bojoval 2 roky nakonec 2 sady sviček od ruznych vyrobcu po tisicovce vyměněny kabely atd nic nepomahalo nakonec jsem koupil origo svičky a bylo po problemech prostě s jinyma svičkama to nejede!

Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu

Napsal: 20.10.2011 23:19
od miki21
:totlsmile: :totlsmile: :totlsmile: Jak by to tu nebylo 100x napsané,ale někteří se holt experimentů nebojí. :cooler:

Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu

Napsal: 21.10.2011 18:30
od petulak
Marfros píše:Taky jsem se škubanim bojoval 2 roky nakonec 2 sady sviček od ruznych vyrobcu po tisicovce vyměněny kabely atd nic nepomahalo nakonec jsem koupil origo svičky a bylo po problemech prostě s jinyma svičkama to nejede!
To, už to bylo řečeno, tolikrát,že si, nevzpomínám, kolikrát. :huraa:

Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu

Napsal: 23.10.2011 18:08
od davevo
Chtel bych se zeptat jakým způsobem jdou kabely od svíček zkontrolovat. Jde to ohmetrem bez zátěže vede/nevede nebo se to pozná při zátěži.Děkuji za odpověd.

Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu

Napsal: 23.10.2011 18:22
od Marfros
jo ja myslim že se tam měři odpor každy kabel ma mit hodnoty v určitem rozmezi loni jsem je tak měřil,zkusim najit někde to mam zapsane

Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu

Napsal: 23.10.2011 19:21
od pkadecka
Teď jsem kupoval nový kabely a měly něco kolem 7 kiloohmů, jeden (asi třetí nejdelší) měl o cca 1k víc nebo míň (už nevim), ostatní měly stejně. Ohmmetrem ale změříš jen jeden typ závady - přerušenej kabel, taky může probíjet a to ohmmetrem nepoznáš.

Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu

Napsal: 03.01.2012 02:47
od MartinyDC
tak mám taky problém s cukáním , cuká mi to při 3r.st. když jedu do kopce a navíc mě při tom svití kontrolka otevřených dveří,docela mě zaraží ta kontrolka jinak bych vyměnil svíčky nebo káble a nebo tu cívku, nemate někdo podobný problem ať to neměním zbytečně?

Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu

Napsal: 03.01.2012 06:38
od miki21
Doporučuji si doplnit bydliště a do podpisu typ auta a motorizaci. :wink:
To s tou kontrolkou může být jen náhoda a špatný kontakt v některých dveřích.

Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu

Napsal: 09.02.2012 16:57
od pkadecka
Moje zkušenost na téma cukání motoru: svíčky jsem měl seřízený na odtrh 1,3mm (jak má být pro 1.6). Při nižších otáčkách a přidání plynu mi to někdy zacukalo, tj. jízda po městě asi tak 30-40 km/h na trojku. Musel jsem podřadit za dvě, pak v pohodě. Taky jsem zjistil, že když projedu kaluží a namočí se klínový (drážkovaný) řemen, tak prokluzuje alternátor a taky mi cukal motor.

Teď jsem všechny svíčky seřídil na 1,1 - 1,2mm, je to pěkná drbačka, protože jak do toho klepu, ani se to nehne, tak klepnu trochu víc a zas je to moc a musim to rovnat zpátky ;-) A řek bych, že cukání zmizelo, záměrně jsem ho zkoušel vyvolat za stejných podmínek, tj. trojka, nižší otáčky a přidat a nic, žádný cukání.

Má to i logiku - při nižších otáčkách alternátor míň dobíjí a poklesne napětí v palubní síti no a protože cívka pak má na primáru nižší napětí a tím pádem i na sekundáru a svíčka pak špatně pálí --> jiskra nepřeskočí tu mezeru mezi elektrodama.

http://www.brisk.cz/page.php?page=2032

Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu

Napsal: 16.02.2012 16:49
od Abrc
ahoj,tak jsem zjistil ze mam asi auto poskládané ze všeho možného (termostat jsem měnil z roku 2001(mám 2000)) a když jsem dnes hledal váhu vzduchu tak jsem zjistil že ji mám tam kde je po FL(což nemám).Aspoň myslím.Posílám foto,a kdyžtak jestli mi moh někdo říct zda tam je nebo ne , popřípadě jak ji vyndat ,chtěl bych ji vyčistit.
16022012006.jpg
16022012005.jpg

Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu

Napsal: 16.02.2012 18:00
od petulak
Asi blbě vidím,ale na váhu vzduchu mě to nepřijde.