Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
- Rion
- Nováček
- Příspěvky: 43
- Registrován: 08.04.2011 21:27
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
Já mám stejny problem, dneska jsem jel po dalnici a ve 120km/h mi začal škubat motor, přestal tahnout.. myslíet že (svíčky,cívka, nebo váha vzduchu nakonec ? ) Díky
- hanyz
- Nováček
- Příspěvky: 135
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Hrádek, okr. F-M
Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
tak toto řeším už asi přes rok, vyměnil jsem kabely, svíčky, cívku, vyčistil vše změřil tlaky na čerpadlu na válcích vše ok a pořád škubalo tak jsem odpojil váhu vzduchu a jede to normálně to me po.er
zajímalo by mě MŮŽU JEZDIT BEZ VÁHY VZDUCHU ???? prosím o fundovanou odpověd

Focus combi Ghia 1,6 r.2000, LPG Landi-Renzo
- mouse
- Test driver
- Příspěvky: 3033
- Registrován: 18.03.2011 14:37
- Bydliště: Praha 5
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
tak já jsem taky na escu jezdil s odpojenou váhou, než jsem pořídil jinou a nic se nedělo, ale ještě bych jí zkusil vyčistit, nějakým odmašťovačem a s pomocí uchošťourů
a pak klidně udělat reset řj.
a jinak to vyčištění je naprosto v pohodě, ale nesměj se poškodit ty slaboučké drátky

a jinak to vyčištění je naprosto v pohodě, ale nesměj se poškodit ty slaboučké drátky
- petulak
- Test driver
- Příspěvky: 5658
- Registrován: 06.02.2010 15:45
- Bydliště: Liberec
Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
NEMŮŽEŠ!!!--hanyz píše:tak toto řeším už asi přes rok, vyměnil jsem kabely, svíčky, cívku, vyčistil vše změřil tlaky na čerpadlu na válcích vše ok a pořád škubalo tak jsem odpojil váhu vzduchu a jede to normálně to me po.erzajímalo by mě MŮŽU JEZDIT BEZ VÁHY VZDUCHU ???? prosím o fundovanou odpověd
Nech motor běžet na volnoběh, odpoj konektor váhy vzduchu a motor ti musí chcípnout. Jestli né,tak je něco dobře v--K.O.

konkurence.php?p=51#p51
Ot.---nepůjde ti to otevřít, ale zkus to jinak.
FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback
-
- Nováček
- Příspěvky: 27
- Registrován: 12.12.2008 17:43
- Bydliště: Frydek-Mistek
Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
Taky jsem se škubanim bojoval 2 roky nakonec 2 sady sviček od ruznych vyrobcu po tisicovce vyměněny kabely atd nic nepomahalo nakonec jsem koupil origo svičky a bylo po problemech prostě s jinyma svičkama to nejede!
Ford Focus combi r.v2010 1,6 16V 74Kw 57tis.km
- miki21
- Test driver
- Příspěvky: 13477
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu




Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
- petulak
- Test driver
- Příspěvky: 5658
- Registrován: 06.02.2010 15:45
- Bydliště: Liberec
Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
To, už to bylo řečeno, tolikrát,že si, nevzpomínám, kolikrát.Marfros píše:Taky jsem se škubanim bojoval 2 roky nakonec 2 sady sviček od ruznych vyrobcu po tisicovce vyměněny kabely atd nic nepomahalo nakonec jsem koupil origo svičky a bylo po problemech prostě s jinyma svičkama to nejede!

FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback
-
- Nováček
- Příspěvky: 53
- Registrován: 04.01.2010 22:48
Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
Chtel bych se zeptat jakým způsobem jdou kabely od svíček zkontrolovat. Jde to ohmetrem bez zátěže vede/nevede nebo se to pozná při zátěži.Děkuji za odpověd.
Ford Mondeo 2,0i 107kW benzín 2001
-
- Nováček
- Příspěvky: 27
- Registrován: 12.12.2008 17:43
- Bydliště: Frydek-Mistek
Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
jo ja myslim že se tam měři odpor každy kabel ma mit hodnoty v určitem rozmezi loni jsem je tak měřil,zkusim najit někde to mam zapsane
Ford Focus combi r.v2010 1,6 16V 74Kw 57tis.km
- pkadecka
- Test driver
- Příspěvky: 4765
- Registrován: 18.08.2009 12:39
- Bydliště: Kostelec nad Labem
Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
Teď jsem kupoval nový kabely a měly něco kolem 7 kiloohmů, jeden (asi třetí nejdelší) měl o cca 1k víc nebo míň (už nevim), ostatní měly stejně. Ohmmetrem ale změříš jen jeden typ závady - přerušenej kabel, taky může probíjet a to ohmmetrem nepoznáš.
Pavel Kadečka
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: 03.01.2012 02:42
Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
tak mám taky problém s cukáním , cuká mi to při 3r.st. když jedu do kopce a navíc mě při tom svití kontrolka otevřených dveří,docela mě zaraží ta kontrolka jinak bych vyměnil svíčky nebo káble a nebo tu cívku, nemate někdo podobný problem ať to neměním zbytečně?
focus 1.6 ghia r.v2001
- miki21
- Test driver
- Příspěvky: 13477
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
Doporučuji si doplnit bydliště a do podpisu typ auta a motorizaci.
To s tou kontrolkou může být jen náhoda a špatný kontakt v některých dveřích.

To s tou kontrolkou může být jen náhoda a špatný kontakt v některých dveřích.
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
- pkadecka
- Test driver
- Příspěvky: 4765
- Registrován: 18.08.2009 12:39
- Bydliště: Kostelec nad Labem
Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
Moje zkušenost na téma cukání motoru: svíčky jsem měl seřízený na odtrh 1,3mm (jak má být pro 1.6). Při nižších otáčkách a přidání plynu mi to někdy zacukalo, tj. jízda po městě asi tak 30-40 km/h na trojku. Musel jsem podřadit za dvě, pak v pohodě. Taky jsem zjistil, že když projedu kaluží a namočí se klínový (drážkovaný) řemen, tak prokluzuje alternátor a taky mi cukal motor.
Teď jsem všechny svíčky seřídil na 1,1 - 1,2mm, je to pěkná drbačka, protože jak do toho klepu, ani se to nehne, tak klepnu trochu víc a zas je to moc a musim to rovnat zpátky
A řek bych, že cukání zmizelo, záměrně jsem ho zkoušel vyvolat za stejných podmínek, tj. trojka, nižší otáčky a přidat a nic, žádný cukání.
Má to i logiku - při nižších otáčkách alternátor míň dobíjí a poklesne napětí v palubní síti no a protože cívka pak má na primáru nižší napětí a tím pádem i na sekundáru a svíčka pak špatně pálí --> jiskra nepřeskočí tu mezeru mezi elektrodama.
http://www.brisk.cz/page.php?page=2032
Teď jsem všechny svíčky seřídil na 1,1 - 1,2mm, je to pěkná drbačka, protože jak do toho klepu, ani se to nehne, tak klepnu trochu víc a zas je to moc a musim to rovnat zpátky

Má to i logiku - při nižších otáčkách alternátor míň dobíjí a poklesne napětí v palubní síti no a protože cívka pak má na primáru nižší napětí a tím pádem i na sekundáru a svíčka pak špatně pálí --> jiskra nepřeskočí tu mezeru mezi elektrodama.
http://www.brisk.cz/page.php?page=2032
Pavel Kadečka
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
- Abrc
- Nováček
- Příspěvky: 186
- Registrován: 23.12.2011 17:35
- Bydliště: Prostĕjov
Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
ahoj,tak jsem zjistil ze mam asi auto poskládané ze všeho možného (termostat jsem měnil z roku 2001(mám 2000)) a když jsem dnes hledal váhu vzduchu tak jsem zjistil že ji mám tam kde je po FL(což nemám).Aspoň myslím.Posílám foto,a kdyžtak jestli mi moh někdo říct zda tam je nebo ne , popřípadě jak ji vyndat ,chtěl bych ji vyčistit.
byl : FF 1,6i 16v r.v 2000
je : FF2 1,8tdci r.v 2008
je : FF2 1,8tdci r.v 2008
- petulak
- Test driver
- Příspěvky: 5658
- Registrován: 06.02.2010 15:45
- Bydliště: Liberec
Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
Asi blbě vidím,ale na váhu vzduchu mě to nepřijde.
FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 2 hosti