Stránka 3 z 3

Re: Cukání v tahu - 1,6/74kw

Napsal: 07.11.2024 16:26
od Fíkus1596
Tak jsem pořídit snad důležitá data z ForDiag a ForScan. Vidíte tam nějaký problém chlapi?

ForDiag volnoběh
https://youtu.be/NNN7WG_RsUk

ForDiag škrticí klapka volnoběh/přidání plynu
https://youtu.be/b5MWw9vEeTc

ForDiag MAF volnoběh
https://youtu.be/Uo88TZ4OYdk

ForDiag MAP volnoběh
https://youtu.be/6cLf3MReg24

ForDiag plný plyn za jízdy
https://youtu.be/Rfi8DbzBTmo

ForScan volnoběh
https://www.youtube.com/watch?v=ljiDZvedJyU

Re: Cukání v tahu - 1,6/74kw

Napsal: 28.11.2024 17:43
od Fíkus1596
Update - rozhodl jsem se znovu vyměnit svíčky plus čidlo polohy škrticí klapky. Když jsem odpojil zapalovaci kabely, tak jsem si všiml na pravé straně, že je vlhko viz foto. Po výměně svíček a čidla polohy škrticí klapky beze změny, furt cukáme od 1800 ot.do 2200 ot. a ve vyšších nepravidelně… Už fakt nevím, co dál.

Vyměněno - svíčky, kabely, cívka, všechny silentbloky, čidlo polohy škrticí klapky, čidlo polohy vačkového hřídele, čidlo polohy klikového hřídele, rozvody, vyčištění škrticí klapky, odvětrání klikové skříně.

V jiném tématu někdo řešil, že mu auto cuká, přidavá plyn na kruháči když drží konstantní rychlost a zatáčí. To mi dělá taky. Mohlo by to mít spojitost?

https://1iq.cz/i/album/yy9N7RM

Re: Cukání v tahu - 1,6/74kw

Napsal: 13.12.2024 07:56
od Boocheer
Mam takovy tip. Taky me auto porad nejak poskakovalo a cukalo v tahu, bylo to take neklidne. Pri vymene oleje kdyz jsem zabral za sroub tak jsem si uplne nahodně všiml že jsem nejak moc pohl motorem. Byl v háji spodni silentblok ktery drzi reakci motoru. Vymenil jsem ho a od te doby auto necuka. Vymena je asi na 5 minut. Bral jsem znacku lemforder

Re: Cukání v tahu - 1,6/74kw

Napsal: 13.12.2024 13:06
od Fíkus1596
Silentbloky jsem měnil všechny 😀

Re: Cukání v tahu - 1,6/74kw

Napsal: 22.01.2025 21:44
od Fíkus1596
Další postup - vyměnil jsem lehce prolínající mrazové zátky, dal silikon a vyčistil prostor mezi svíčkami (už je tam sucho). Stále cukáme. Dále jsem vyměnil komplet spojku. Měl jsem celý den odpojenou baterii a potom auto necukalo. Když se to cca po 40 km všechno zase vzpamatovalo, tak si zace pocukáváme…
Změřil jsem odpor zapalovacích kabelů orig. Ford (cca 10k km)-
Kabel 1 nejdelší - 4,5 kOhm
Kabel 2 - 3,97 kOhm
Kabel 3 - 2,4 kOhm
Kabel 4 nejkratší - 1,8 kOhm

Zkoušel jsem měřit odpor na cívce, ale ani na jednom kontaktu jsem nic nenaměřil.

Re: Cukání v tahu - 1,6/74kw

Napsal: 31.01.2025 12:37
od Fíkus1596
Napadlo mě, třeba je to blbost, ale nemůže být rozhozená kalibrace škrticí klapky? Lze to nějak ověřit?