deejaayy píše:nojo,ve FOFOIzewl píše:deejaayy: u FFI ukazuje okamzitou spotrebu, prumernou spotrebu, dojezd, venkovni teplotu, prumernou rychlost.

deejaayy píše:nojo,ve FOFOIzewl píše:deejaayy: u FFI ukazuje okamzitou spotrebu, prumernou spotrebu, dojezd, venkovni teplotu, prumernou rychlost.
to je mysleno tak, ze kdyz stojis u vlakoveho prejezdu a padaji dolu šraňky, tak muzes vypnout motor. Samozrejme se bavime o zahratem motoru a dobe delsi jak minutu. Pokud budes takto vypinat motor na kazde krizovatce, opravdu to bude mit opacny efektjarous350 píše:Rady nekoho, ze pri stanim delsim nez 30 vterin se vyplati motor vypnout, mi neprijdou uplne v poradku. Sice mnozstvi benzinu se mozna po 30 vterinach vyrovna (startovani vs. bezici motor), ale kdyz to takhle budu provadet na kazde druhe krizovatce, tak co na to starter a baterka? Tomu starteru se urcite zasadnim zpusobem snizi zivotnost, kdyz ho misto jednoho pouziti pred jizdou pouziju jeste 10x behem jizdy.
svizne zrychleni neni moc dobre, pokud mas BC a mrknes na aktualni spotrebu, tak kdyz na trojce dam plyn nadoraz = 20 litru, kdyz postupne zrychluju = 12 litru. Vim, ze jsi nemyslel nadoraz, ale i tak je z ekonomickeho hlediska lepsi plynula, neuspechana jizda bez vyrazne akceleracejarous350 píše:Co se tyce otazky, jak intenzivne je nejlepsi zrychlovat, aby vysledna spotreba byla co nejnizsi, tak se rika:
motor pri malem zatizeni neni moc efektivni (pomer spotreby a vykonane prace)
stejne tak neni efektivni pri plnem zatizeni
svizne zrychleni (nikoliv nadoraz) tedy muze byt nejlepsi variantou, protoze motor pracuje efektivne a rychle dosahne zadane vyssi rychlosti
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů