Stránka 3 z 6
Re: Krátkodobá ztráta výkonu 2.0 TDCi 100kW, po nastartování OK
Napsal: 03.06.2013 16:10
od Mr.Zdenda
dneska opětovně ztráta výkonu-ale ne jako posledně, že by to netáhlo vůbec, ale táhlo to sakra málo, žádný posazení do sedačky se moc nekonalo, přeskenoval jsem v torque a zjistil chybky p242f a p2452, další info jsem postnul
sem
Re: Krátkodobá ztráta výkonu 2.0 TDCi 100kW, po nastartování OK
Napsal: 05.06.2013 22:57
od asafa9
Tak mě to znova vypadlo na ,,tvrdo". Bohužel nebyla při ruce diagnostika,byl jsem stím až druhý den. A poprvé to ukázalo nějakou chybu- P0299 ,malá kapacita plnění turba ( není to asi přesný popis). Jinak jako obvykle z výfuku jde divný zápach, spotřeba na volnoběh bez klimy0,8-1 litr.
Po opětovném nastartování vše ok. Vytočil jsem ho do červenejch a pod vyfukem dost černých sazí. ikdyž se vtom nevyznám viděl bych to opravdu na ten filtr...
Re: Krátkodobá ztráta výkonu 2.0 TDCi 100kW, po nastartování OK
Napsal: 06.06.2013 10:26
od Stanley_vy
Pokud je moto zahřátý. měl by mít spotřebu někde kolem 0,5 - 0,6l/h, při regeneraci osciluje kolem 0,9l/h. Když ho chcípneš nebo mu šlápneš za krk, regenerace se přeruší a spotřeba je opět standardní.
Re: Krátkodobá ztráta výkonu 2.0 TDCi 100kW, po nastartování OK
Napsal: 06.06.2013 14:22
od asafa9
Normálně jsem měl spotřebu 0,5-0,6 jak píšeš. když mě to vypadne tak můžu šlapat na plyn jak chci ale nereaguje vůbec.Musím zhasnout a znovu nastartovat. jak už jsem psal...
Re: Krátkodobá ztráta výkonu 2.0 TDCi 100kW, po nastartování OK
Napsal: 06.06.2013 15:33
od Mr.Zdenda
plynový pedál nebo něco kolem toho?
Re: Krátkodobá ztráta výkonu 2.0 TDCi 100kW, po nastartování OK
Napsal: 06.06.2013 19:28
od 5957
Zdravím-mám uplně stejný problém s motorem 1.8tdci.Prostě ztráta výkonu-po znovu nastartování je vše ok.
Re: Krátkodobá ztráta výkonu 2.0 TDCi 100kW, po nastartování OK
Napsal: 07.06.2013 12:42
od V12
Skusit to zachytit s napojenym ELM327 a citanim polohy plynu, tlaku v raile a plniaceho tlaku turba. Ci to sposobuje iba vada plynoveho pedalu, alebo je to niekde inde. Kazde sliapnutie na plyn sa musi prejavit narastom tychto hodnot.
Re: Krátkodobá ztráta výkonu 2.0 TDCi 100kW, po nastartování OK
Napsal: 10.06.2013 09:51
od Kapustnak
DPF ! Teda ak tam je

Re: Krátkodobá ztráta výkonu 2.0 TDCi 100kW, po nastartování OK
Napsal: 29.06.2013 11:15
od luba.s
Stavalo se mi to same, viz moje posty zde -
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 55#p881455
Dnes jsem ovsem nastartaval a auto netahne vubec, ani po znovunastartovani. ELM ted bohuzel nemam po ruce, takze po vikendu jedu do servisu. Mate nejake tipy? Pripadne nejaky slusny servis v Praze kde umi Fordy?
Diky
Re: Krátkodobá ztráta výkonu 2.0 TDCi 100kW, po nastartování OK
Napsal: 01.07.2013 14:56
od milikbrno
Na svém autě jsem měnil podtlakovou hadičku k regulaci lopatek turba a také klapky sání. Doporučuji zkontrolovat. Vyplatí se to, hadička 12Kč.
Re: Krátkodobá ztráta výkonu 2.0 TDCi 100kW, po nastartování OK
Napsal: 04.07.2013 20:45
od luba.s
milikbrno píše:Na svém autě jsem měnil podtlakovou hadičku k regulaci lopatek turba a také klapky sání. Doporučuji zkontrolovat. Vyplatí se to, hadička 12Kč.
Tak auto uz je tri dny v autorizovanym servisu a nevedi si rady... Diagnostika nic neukazala, zatim tedy jen zaslepili EGR, zkontrolovali turbo, vymenou vyzkouseli par senzoru a kdo vi co jeste...

Re: Krátkodobá ztráta výkonu 2.0 TDCi 100kW, po nastartování OK
Napsal: 04.07.2013 22:48
od Mr.Zdenda
luba.s píše:milikbrno píše:Na svém autě jsem měnil podtlakovou hadičku k regulaci lopatek turba a také klapky sání. Doporučuji zkontrolovat. Vyplatí se to, hadička 12Kč.
Tak auto uz je tri dny v autorizovanym servisu a nevedi si rady... Diagnostika nic neukazala, zatim tedy jen zaslepili EGR, zkontrolovali turbo, vymenou vyzkouseli par senzoru a kdo vi co jeste...

a to má mít najeto 50tis?
Re: Krátkodobá ztráta výkonu 2.0 TDCi 100kW, po nastartování OK
Napsal: 06.07.2013 18:45
od luba.s
Aktualne najeto 105tkm.
Re: Krátkodobá ztráta výkonu 2.0 TDCi 100kW, po nastartování OK
Napsal: 17.07.2013 15:42
od peco1234
Ahoj!
Tak pozeram, ze uz je tu pekny zastup ludi, co maju tento problem. Tak ja ho este rozsirim.
U mna sa problem prejavuje presne tak, ako to opisal na zaciatku Asja. Stane sa to sice len velmi sporadicky, ale predsa len, nie je to nic prijemne.
Dnes som prechadzal nemecke forum a problem tam vyriesil jeden borec
Moze si to doma opravit kazdy.
Jedna sa o poruchu na skrtiacej klapke vzduchu (pozri obr.).
Tato klapka je umiestnena v potruby (na lavej strane-obr. Skrtiaca klapka1.JPG) tvaru Y. V druhej-pravej vetve je umietnena klapka, kt. ovlada vzduch pri cinnosti DPF. Teda motory bez DPF by mali mat len priame potrubie.
To vsak neznamena, ze motorov bez DPF sa to netyka.
Problem je totiz v lavej vetve. Ide o plastovu klapku ktora sa moze zaseknut v krajnej polohe a pruzina uz ju potom nemoze vratit do vychodzej polohy. Treba to rozobrat a vyskusat. Nemecky kamarati to vyriesili tak, ze vybrusili priestor okolo tejto klapky. Aj ked sa klapka po demontazi nezasekava aj tak by som to vybrusil. Ktovie ako sa to bude chovat pod vplyvom roztazosti materialov po zahriati motora. Potom sa u nich uz problem nezopakoval.
Pri tejto prilezitosti skontolujte aj druhu vetvu. Tam je klapka sice plechova, ale je ovladana ozubenim z plastu, ktore sa moze ocesat (aj taky pripad sa objavil na DE foru).
Sam som sa do toho este nepustil kvoli nedostatku casu.
Dufam, ze to niekomu pomoze.
Zdar!!!
Re: Krátkodobá ztráta výkonu 2.0 TDCi 100kW, po nastartování OK
Napsal: 21.07.2013 11:13
od luba.s
Super návod, díky!
Mně už to jezdí, ale důvod závady nevím - v servisu ze zoufalství vyměnili pár věci, začalo to jet, tak je postupně nahradili těmi původními a závada se už neobjevila...