Stránka 3 z 26

Re: Výměna žhavicích svíček

Napsal: 30.01.2012 21:32
od Eidž
Tak to se blíží hodinářské práci. Otázkou je, co bude rychlejší. Sundat intercooler a ztratit tím čas, ale získat víc pracovního prostoru.
Tím odpadne pinzeta a podobné přípravky, protože pak to jde rukou. Pokud má člověk cit a trpělivost, tak by to s přípravky mohlo být do hodiny.

Výsledek měření:
1. žhavení 67 A a postupně klesá na 40 A, po cca 3s relé vypne, takže 0A.
2. žhavení hned po tom - 55 A a klesá na 35 A
3. žhavení hned po tom 50 A a klesá na 30 A

Pak krátká pauza.

4. žhavení 55 A a klesá na 40 A.

Pak dlouhá pauza.

5. žhavení 62 A a klesá na 40 A.

Teplota okolí 3C - ve stínu bylo míň, ale auto bylo na sluníčku.

Primární problém tedy zůstává - koupit si 4 žhaviče a měnit (i když třeba současné budou OK?). Jaká je teoretická životnost žhavičů?

Re: Výměna žhavicích svíček

Napsal: 30.01.2012 21:44
od Jardak
Jestli máš bosch tak jsou pravděpodobně všechny OK. Na svíčky co máš pod cr děličkou ti demontáž intercoleru stejně moc nepomůže.

Pokud chceš usnadnit starty dej svíčky beru (nebo jiný na 10V) rozdíl je znát.

Re: Výměna žhavicích svíček

Napsal: 31.01.2012 06:12
od Eidž
Dnes -11C. První start nic, druhý OK. Ale kdybych 2x žhavil, tak to určitě chytne na první pokus.
Uvidíme zítra, bude hůř...

Re: Výměna žhavicích svíček

Napsal: 31.01.2012 10:23
od Radekjo
Eidž píše:Jaká je teoretická životnost žhavičů?
Na tohle Ti nikdo neodpoví. Já Ti odpovím pouze na to že žhavič s napětím 10V podle mě vydrží méně.
Já používám NGK D-Power 11V

Re: Výměna žhavicích svíček

Napsal: 31.01.2012 12:38
od V12
Neviem co za zhavice mi tam mechos pred dvoma rokmi dal, v kazdom pripade to ale vcera aj dnes pri -8 natocilo na brnknutie. Ale to chrochtanie... Keby ste poculi ako krasne znel susedin cerstvo natoceny japoncik :twisted:

Re: Výměna žhavicích svíček

Napsal: 31.01.2012 16:38
od Jardak
Radekjo píše: Já Ti odpovím pouze na to že žhavič s napětím 10V podle mě vydrží méně
Životnost svíček nedokážu posoudit,nicméně Beru GN 993 ,10V prodává ford pro 1.8 TDCi ve své krabičce jako origo.
Dneska -9 start hned po zhasnutí kontrolek a chytil naprosto v pohodě a ani chod mi nepřišel nijak hrubý.Jak to tak vypadá,tak počasí nám umožní vyzkoušet start ještě za menších teplot.

Re: Výměna žhavicích svíček

Napsal: 02.02.2012 18:35
od Eidž
Tak dnes objednáno, zítra si je vyzvednu, o víkendu montuji.
V pondělí se uvidí, jestli Bosh byly KO nebo ne. Maximálně nabídnu 4 nové Beru žhavičky...

Re: Výměna žhavicích svíček

Napsal: 02.02.2012 18:50
od Bastr
Dneska -22° a šlo to na první žhavení jak koťátko.... :) takže žhaviče jsou asi ještě OK :)

Re: Výměna žhavicích svíček

Napsal: 03.02.2012 04:56
od Eidž
Tiše závidím. Pokud u mě budou žhaviče OK, tak je na řadě startér.

Re: Výměna žhavicích svíček

Napsal: 03.02.2012 07:31
od Sobull
Já dával forda včera do servisu na žhaviče. Ještě ráno při -22 nastartoval na jedno žhavení, sice rambajz jak když spadne brašna s nářadím a točil asi 5s, ale chytnul. Mechanik mi pak volal, že jsou dva žhaviče pod drnem. V létě by to snad startovalo i bez nich...
Zato dneska mám dovolenou... bratrovo fiat, co ho mám zatím půjčenej, dnešních -26 nedal...

Re: Výměna žhavicích svíček

Napsal: 03.02.2012 15:49
od Bastr
Já mám druhé auto FIat Grande Punto 1.3 Multijet r.v 2007 a měníl sem ted žhaviče protože 3 byly mrtvé a ted krásně staruje aj při dnešních -23° na první žhavení akorát trochu potom ten motor rachotí..

Re: Výměna žhavicích svíček

Napsal: 03.02.2012 19:42
od Radekjo
Dnes jen -15 a start nic moc. Zdálo se že motor klekne protože otáčky šly k 500 ale pak se to zvedlo na obvyklých +-1050. Rambajs jak sviňa. Už jsem myslel že ten motor když se rozletí nedá nikdo do kupy. Startoval jsem i v -32 a takové zvuky neznám. Není to žádný mlaďoch ale ještě musí snad něco vydržet kua!

Re: Výměna žhavicích svíček

Napsal: 05.02.2012 13:35
od V12
Sobull píše:Ještě ráno při -22 nastartoval na jedno žhavení, sice rambajz jak když spadne brašna s nářadím a točil asi 5s, ale chytnul.
Pri -14 sa zabozrut trepal, klepal, otriasal, myslel som, ze skrze kapotu lezie von (dvojhmota bola ale ticho :shocked: - zeby jej nic nebolo :?: ) Po 10 sekundach to vzdal a utisil sa. Hned som natankoval premiovu naftu, som zveday, co to bude robit.

Re: Výměna žhavicích svíček

Napsal: 05.02.2012 14:52
od paranmax
Ahoj. Tak jsem byl v servisu na podezreni va vadny žhavič nebo zhaviče. Tak me řekli ze je jeden vadný. Auto do -13 startovalo jako za tepla. V patek bylo -16 a už sem malem nenastartoval. V utery jdu na vymenu zhaviču. Takze pocitam ze od stredy bude zase kolem 0.stupnu. Jinak palivo verva od benziny bez pridanych aditiv.

Re: Výměna žhavicích svíček

Napsal: 05.02.2012 22:22
od Eidž
Tak nabízím 4 žhaviče....

Vlítl jsem na to, i s hledáním spadlého posledního šroubu :dih: to byla práce na 2 hodinky. Bosh žhaviče jsou OK, ale když jsem to rozdělal, abych se k nim dostal a vymontoval je, abych je přeměřil, tak jsem tam šupnul Beru. Vidím to, jako vyhozené peníze :palec_dolu:

Zatím venku -13C, takže zítra jsem zvědavý, jestli to byla ztráta času a peněz. Ještě v práci změřím proud při žhavení, jestli tedy bude vyšší jak 65 A (to měly Bosh).

A připravuji se na startér :nixw: