Stránka 3 z 48

Napsal: 08.07.2007 17:00
od milos83
Tak ten samej problém, jak tu popisuješ sem řešil minulej rok. Nejdřív jsem si myslel, že to budou jenom svíčky a ve finále jsem měnil kabely i cívku. :cry:

Napsal: 08.07.2007 17:30
od matoca
podla toho, co som sa tu docital tak pojdem tymto smerom. Najskor kable a potom asi aj tu cievku, ale teraz som v pomikove, lebo ono ani tak neskupe ako skor zvoni. Len to skapinanie na krizovatke mi nejako nesedi s tym, ze by zvonili ventily. A neviem preco bola ta sviecka od oleja. No nic servis to isti, este ze som to auto kupil od majitela autoservisu. :(

Napsal: 08.07.2007 18:22
od pelen
Svicka byla od oleje, protoze na ni neni jiskra (nepali). Bud je spatna svicka, pak by se mely menit vsechny 4ks nebo je vadny kabel k te svicce. VN civka je jen jedna a pokud by mela vadu, tak vynechavala jiskra na kterekoliv svicce stridave a ne jen na te jedne.

Napsal: 08.07.2007 18:40
od matoca
pelen píše:Svicka byla od oleje, protoze na ni neni jiskra (nepali). Bud je spatna svicka, pak by se mely menit vsechny 4ks nebo je vadny kabel k te svicce. VN civka je jen jedna a pokud by mela vadu, tak vynechavala jiskra na kterekoliv svicce stridave a ne jen na te jedne.
Keby to bol kabel, tak by to islo na tri valce(myslim si). Ale mne sa nezda ten zvuk motora, zeby isiel na tri valce. Nemozu to byt piestne kruzky?

Napsal: 08.07.2007 19:11
od pelen
Krouzky to byt mohou, pak se tam dostava motorovy olej, i kdyz svicka pali. Chtelo by to merit komresni pomer ve valcich, to by melo vadne krouzky odhalit.

Napsal: 09.07.2007 07:35
od bjuty
Nevím, jestli to sem patří, ale měl jsem podobný problém. Jasně citelné škubání při přidání plynu, cukaní (houpání vozem) při volnoběhu nebo při plynulé jízdě a zničeho nic zvednutí otáček při volnoběhu na 1800, kde potom pomohlo jen vypnutí motoru.
Někde (zde na tomto fóru) jsem četl od Pelena radu o resetu ř.j. Protože to je to nejjednoduchší, odpojil jsem baretii na pár minut. A hlem, závada je pryč. Zajímavé, neobsahuje řídící jednotka software od Microsoftu ? :roll: :roll: :roll:

Napsal: 09.07.2007 18:15
od Lexie
Tak jsem prave nechala auto v servisu. U nas to cukani a tak bylo zpusobeno tim, ze jely jen tri valce. Takze bud svicky, kabely nebo civka... jak uz se tady psalo. Zitra budu vecet, co to teda bylo ;)

Napsal: 09.07.2007 18:29
od matoca
tak som dnes vymenil cievku (bola prasknuta). Uvidim co to bude robit, odpojil som na niekolko minut pre istotu aj baterku. Bol som sa previezt a raz mi to skapalo, tak neviem ci si to musi sadnut, alebo uz ma z toho mikne. Potom po nastartovani to pekne drzalo otacky a ani to nezvonilo.

Napsal: 09.07.2007 22:33
od pelen
Prasknuty obal vn modulu musis drive nebo opzdeji stejne vymenit.

Napsal: 10.07.2007 07:52
od bjuty
bjuty píše:Nevím, jestli to sem patří, ale měl jsem podobný problém. Jasně citelné škubání při přidání plynu, cukaní (houpání vozem) při volnoběhu nebo při plynulé jízdě a zničeho nic zvednutí otáček při volnoběhu na 1800, kde potom pomohlo jen vypnutí motoru.
Někde (zde na tomto fóru) jsem četl od Pelena radu o resetu ř.j. Protože to je to nejjednoduchší, odpojil jsem baretii na pár minut. A hlem, závada je pryč. Zajímavé, neobsahuje řídící jednotka software od Microsoftu ? :roll: :roll: :roll:
Tak to nepomohlo :evil:

Napsal: 10.07.2007 08:22
od Skubi
bjuty píše:
bjuty píše:Nevím, jestli to sem patří, ale měl jsem podobný problém. Jasně citelné škubání při přidání plynu, cukaní (houpání vozem) při volnoběhu nebo při plynulé jízdě a zničeho nic zvednutí otáček při volnoběhu na 1800, kde potom pomohlo jen vypnutí motoru.
Někde (zde na tomto fóru) jsem četl od Pelena radu o resetu ř.j. Protože to je to nejjednoduchší, odpojil jsem baretii na pár minut. A hlem, závada je pryč. Zajímavé, neobsahuje řídící jednotka software od Microsoftu ? :roll: :roll: :roll:
Tak to nepomohlo :evil:
jsem si hned říkal, že to je nějak moc jednoduché :(
bude potřeba hledat dál

Napsal: 10.07.2007 08:37
od StratoS
sem si tal zlehka prolit tohle vlakno... udivuje me fordaci benzinaci, ze nevite, ze do forda se nedavaji jine svicky nez origo motorcraft s jinyma to proste nejede a cuka jak rikate, myslel sem ze je to tak nejak vseobecne znamy..

jinak s tim zakuckanim pri pridani plynu me tak napadaj veci jako vaha vzduchu>lambda>vzduchovy filtr> mozna palivovy filtr

vaha vzduchu ta se hold musi nejak vycistit, lambdu zjistej na STK a vzduchovy filtr zjisti clovek sam..staci to nahodit, sundat filtr a prislapnout to jestli se to ukucka nebo ne.. aspon takhle sem to delal ja kdyz sem mel jeste seatka..

jinak bych tak uplne nevyloucil vstriky, ale nevim ze by u benzinu nejak odchazeli nebo se zanasely nebo neco podobneho..

Napsal: 10.07.2007 08:38
od bjuty
Bude to něco s plynem. Neznám diesel, ale nějaké čidlo volnoběžných otáček, nebo plynový pedál ... nevím.
Jisté je, že když po nastartování nešlápnu na plyn, tak to neudělá. Ale stačí prošlápnout plyn, nebo nohou přizvednout plynový pedál a ... 1800 je tam. Asi bude něco s čidlem na plynový pedál nebo snímačem jeho polohy. Dnes jedu do Fordu na dezinfekci klimy a výměnu pylového filtru, tak se na to podívají a dám vědět.

Napsal: 10.07.2007 09:44
od matoca
pelen píše:Prasknuty obal vn modulu musis drive nebo opzdeji stejne vymenit.
Ved ja som ju uz vymenil za novú. To co popisujem mi urobilo uz z tou novou. Ale dnes rano to islo celkom v pohode. Tak uvidim ako sa to bude chovat.

Napsal: 10.07.2007 13:00
od Lexie
Tak mi museli vymenit i svicky, i kabely i civku... :( cena i s praci 4000. Acho jo...