Stránka 3 z 7
Napsal: 25.04.2007 11:29
od HAWK
mmracing sice neznam,ale je řada renomovaných firem,
které chiptuning na Fordy normálně dělaj,zmiňovaná mmr.
patrně nevlastní program pro Fordy a to je celé

Napsal: 25.04.2007 11:50
od mr_nitroz
mam chip od bitpower a 100%tni spokojenost

, ten rozdil je fakt znat.

Napsal: 25.04.2007 11:53
od PaJaS
mr_nitroz: tak nám ještě prozraď co máš za motor

Napsal: 25.04.2007 12:01
od zirafak
stan píše:ja som sa informoval v jednej z najserioznejsich firem mmracing a seriozna odpoved
Dobry den,
lutujem, ale benzinove motory od forda neupravujeme
S uctou / Best Regards Marek Mosny,
cize chip a fordova elektronika sa nemaju v laske
Tiez som sa isteho casu na tento sposob upravy u roznych firiem informoval,ale odpoved bola bud negativna/neda sa,nerobime,nema vyznam/alebo da sa za neskutocne peniaze/cca 20 000 sk vykon hore o 4-5 koni,krutiak o 10NM/,alebo podvodnici za 8-10 000 sk vykon hore o 15-20 koni a krutiak o 35 nm.Tak som sa na to vy...l

Napsal: 25.04.2007 12:08
od mr_nitroz
myslel jsem ze mam vyplneny podpis, mam 2.0 130k v zakladu
Napsal: 25.04.2007 12:29
od misoo
mr_nitroz píše:myslel jsem ze mam vyplneny podpis, mam 2.0 130k v zakladu
a po chiptuningu ?? nenapinaj nas uz tolko !!!!!!!!

Napsal: 25.04.2007 12:36
od PaJaS
Kdo hledá najde
Pomocí úpravy BITPOWER, lze dosáhnout zvýšení výkonu motoru o 10 % a zvýšení točivého momentu o 13 %.
Výrobce: FORD
Model: FOCUS
Motor: 2.0 16V - 130CV
Typ řídící jednotky: -
Výkon: 130 Hp / 5750 rpm
Točivý moment: 174 Nm / 3750 rpm
Hodnoty BITPOWER:
Výkon: 143 Hp / 5850 rpm
Točivý moment: 197 Nm / 3560 rpm
Napsal: 25.04.2007 13:08
od stigi
PaJaS píše:Kdo hledá najde
Pomocí úpravy BITPOWER, lze dosáhnout zvýšení výkonu motoru o 10 % a zvýšení točivého momentu o 13 %.
Výrobce: FORD
Model: FOCUS
Motor: 2.0 16V - 130CV
Typ řídící jednotky: -
Výkon: 130 Hp / 5750 rpm
Točivý moment: 174 Nm / 3750 rpm
Hodnoty BITPOWER:
Výkon: 143 Hp / 5850 rpm
Točivý moment: 197 Nm / 3560 rpm
ajejej...

Takove zvatlaniny muzu napsat taky...
chci videt grafy z brzdy pred i po chipu, pro jedno a to same konkretni auto... zadne dalsi upravy, pouze chip...

Napsal: 25.04.2007 13:25
od zirafak
PaJaS píše:Kdo hledá najde
Pomocí úpravy BITPOWER, lze dosáhnout zvýšení výkonu motoru o 10 % a zvýšení točivého momentu o 13 %.
Výrobce: FORD
Model: FOCUS
Motor: 2.0 16V - 130CV
Typ řídící jednotky: -
Výkon: 130 Hp / 5750 rpm
Točivý moment: 174 Nm / 3750 rpm
Hodnoty BITPOWER:
Výkon: 143 Hp / 5850 rpm
Točivý moment: 197 Nm / 3560 rpm
Sorry,ale tiez sa mi to zda veeelmi prehnane....
Napsal: 25.04.2007 13:36
od stigi
Chip u atmosfery jsou vyhozene penize, nejen ja jsem to tu rikal nekolikrat. Somozrejme, nemusi se mnou nekdo souhlasit. Udelejte upravy na motoru, sani, vyfuk a v navaznosti na to upravit mapy v ECU, ale chip ne...
Napsal: 25.04.2007 14:01
od PaJaS
Hehe, jsem to nechtěl dál rozmazávat

Jak napsal stigi, chtělo by to vidět graf z brzdy před a po provedení čipu a pak o tom jestli to má nebo nemá smysl polemizovat dál

Napsal: 25.04.2007 14:07
od mr_nitroz
graf bohuzel nemam ale je to fakt znat, hlavne ten kroutak, a celkove zrychleni auta pred a po, mam na aute upravenych vic veci nez jenom ten chip, ale tech 143 koni po chipu z 130 zakladu bude realita. Me to pred 2mi lety stalo 15, ted za to chcou myslim okolo 10ti. Spotreba zustala priblizne stejna.
Tedkom bitpower ma uz i brzdu, cili jestli nenameri tolik kolik udavaji, tak to nemusis chtit a nezaplatis ani korunu, teda krome te cesty tam

Napsal: 25.04.2007 14:16
od PaJaS
Netušim teda, jestli ta klapka co uvádíš má nebo nemá nějakej vliv na výkon

Každopádně svíčky, filtr a koncovka (nebo jestli je to celej tlumič) přidají dohromady asi tak 0,000 nic

Napsal: 25.04.2007 14:22
od mr_nitroz
filtr nemam jenom filtr ale komplet upravenonu kapotu, vyfuk zvedl trochu kroutak, klapka vzduchu vykon ani ne ale hlavne odezvu na plyn a akceleraci.
Napsal: 25.04.2007 14:31
od stan
ja som si zaobstaral za cenu chip-u ladeny koncovy tlmic supersprint +5ps zajtra ho idem nahodit, taktiez som chcel ladene zvody ale vyrobca supersprint dal odpoved ze ak ich nemaju v ponuke su pre to 2 dovody bud bola vyrobena mala seria (takze to nebude nas pripad

) alebo uz seriove zvody su na takej urovni ze ladene by na vykone viac nepridali a tym padom cena by bola neadekvatna vykonu,
btw ja som sa pytal na chip pre 1,6 benzin na 2l je viac moznosti kedze vela veci prislo aj s ameriky kde mensi obsah focus ani nema