Stránka 3 z 8

Napsal: 18.11.2006 14:34
od pelen
Vymenil bych hned, aby se nahodou nepodelal altik. Ten mesic spise uz nic neusetris. :wink:

Napsal: 19.11.2006 00:17
od hihi
2Pelen: me stacilo dobit a byla ok

obecne:
napeti baterky je 12,6V (svorkove, nezatizena baterka)
pri startovani mam nyni cca 10-11 V
kdyz byla bateka v haji, tak pri startovani cca 8-10V (budiky na dorazech)
po nastartovani BEZ vsech spotrebicu 14,6V (+/-)
po nastartovani se svetly, ventilatorem (ten zere vic nez se zda), radiem a vyhrivanim zadniho skla (+zrcatka) to samozrejme sleze (cislo si nepamatuju)
(mereno voltmetrem v zapalovaci)

Napsal: 19.11.2006 08:30
od pelen
hihi píše:2Pelen: me stacilo dobit a byla ok
....
Ma hin baterku, vari mu jeden clanek! Nelze dobit! :cry:

Napsal: 19.11.2006 09:55
od MedWed
pelen píše:Vymenil bych hned, aby se nahodou nepodelal altik. Ten mesic spise uz nic neusetris. :wink:
neusetrim :D
cekam na vyplatu :D

Kontrolky

Napsal: 03.12.2006 21:57
od Mira
Ahojte, mám trošku jiný problém. Když vytáhnu klíče ze zapalování, ukazatel teploty a paliva mi vyjede zhruba do poloviny kde se zastaví nebo jemně kmitá. Někdy ručičky sami spadnou dolů, ale někdy ten stav trvá do druhého dne.
Skusím dát fotku: (ještě jsem to nezkoušel)
Díky za radu.
Obrázek[/url]

Napsal: 05.12.2006 14:12
od ihrdlick
Tak Foki by měl udělat novou rubriku ABNORMALITY nebo jak se tomu říká :?:

Re: Kontrolky

Napsal: 01.01.2007 17:26
od Matej
Mira píše:url]


Nazdar Mira ,prečítaj si všetko v odkaze ktorý Ti posielam:http://forum.fordclubs.org/viewtopic.ph ... c&start=40
Prečítaj si celú rubriku a celé story ohľadom tohoto problému.Je to neskutočné a nepochopiteľné nakoľko som už pre to urobil veľa pokusov a skúšok a zo skúsenosti môžem potvrdiť že 90% vplyv na túto anomáliu má vlhkosť prostredia. Skúšaj a napíš

Napsal: 01.01.2007 18:08
od Hurvajs
Jak jsme tu popisovali to nulování počítadla, tak teď už mi to dělá mnohem častěji, tak jeden z 20-ti startů. Stopro to souvisí s napětím při startu. Tak jsem vyndal baterku a chtěl jsem ji nabít. Dolil jsem do všech článků destilku (ale chybělo velice málo, téměř nebylo potřeba dolívat) a zkontroloval pohledem elektrolyt-ve všech článcích krásně čirý, ani v jednom kalný. Začal jsem tedy dobíjet a světe div se- mám baterku 44Ah a ať jsem na nabíječce dával jakýkoliv nabíjecí proud, tak i na ten nejvyšší si baterka brala nejvíce pouze cca 2A. Nechal jsem jí tedy na tento proud na nabíječce cca 7h a ke konci už si brala jen asi 1,5A. Co to má znamenat?? Je ta baterka v čudu, nebo mám jiný problém? Např. startér? Alternátor jsem měřil a dobíjí super, cca 14,6V. Nechce se mi vyhodit zbytečně peníze za novou baterku a pak zjistit, že to tím není.Startér točí normálně a motor dobře chytá. Jen to nulování se mi vůbec nelíbí :cry: Mám strach, aby se při těch impulsech něco nepoškodilo třeba v řídící jednotce. :? Poraďte

Napsal: 01.01.2007 18:48
od Matej
[quote="Hurvajs"]Jak jsme tu popisovali to nulování počítadla, tak teď už mi to dělá mnohem častěji, tak jeden z 20-ti startů. Stopro to souvisí s napětím při startu. Tak jsem vyndal baterku .............
To čo popisuješ s bateriou je naprosto normálne. Baterii sa pri nabíjaní zvyšuje svorkové napätie a preto musí zákonite klesať aj nabíjací prúd.Takto sú konštruované aj nabíjače t.j. nabíja sa podľa charakteristiky U .Preto teoreticky keď je bateria nabitá na 100% t.j 2,4 -2,45 V na článok tak pri dobrom nabíjači tečie už minimálny prúd a nemalo by dochádzať k prebíjaniu AKB a tým jej poškodeniu.Preto aj keď si mal snahu zvyšovať nabíjací prúd bateria mala už také svorkové napätie ,že Tvoj nabíjač nebol schopný zvyšiť napatie na svorkách tak ,aby sa úmerne k tomu zvýšil napäťový potenciál a tým mohol tiecť aj vyšší prúd. Ten je daný vnútorným odporom zdroja nabíjača ktorý je podstatne vyšší než vnútorný odpor baterie.Záverom môžem povedať podľa popisu že Tvoj akumulátor po nabití je dobrý taktiež aj nabíjacia sústava vozu a keď chceš zistiť jeho kvalitu tak pred ďalšou kúpou si daj urobiť kapacitnú skúšku .Tá skúška sa robí veľkým zaťažením cca 150A a meria sa pokles svorkového napätia.To je stav na koľko poklesne napatie pri štarte a to by nemalo byť menšie ako 8V .Čím vyšie tým lepšie.Nepíšeš aký máš voz .Ak je to diesel tak tam je baterke potreba venovať patričnú pozornosť

Napsal: 01.01.2007 18:54
od Hurvajs
To Matej:
Díky za vysvětlení, taky jsem si právě říkal, že když se ta baterie takhle chová při nabíjení, tak je asi dobrá. To že při nabíjení ten proud klesá jsem věděl, ale bylo mi divné, že bere celkově tak málo, když jsem ji považoval za vybitou. Máme ten zátěžák v práci, tak to s ním zkusím. Jinak typ vozu mám v podpisu - 1,8 16V Zetec, což je benzín. :wink:

Napsal: 01.01.2007 19:13
od GHIA
Taky jsem měl před nedávnem podobný problém.Ručičky mě při startování vylítly do maxima a pak spadly.Dobil jsem baterku jak mě bylo řečeno,že je to baterkou a zatím vše v poho.Jen mě štve,že se mě ted vynulovaly všechny 4 okna a dřív stačilo zmáčknout tlačítko při zavírání oken a samo to vyjelo a ted to musím držet :( Nevíte někdo jak se to dá vrátit do normálu?Vím něco,že se to dělá jaksi přes klíček,ale postup nevím.Děkuji za odpověd

Napsal: 01.01.2007 19:22
od Hurvajs
To GHIA: Někde už se tady to programování oken řešilo. Zadej si prohledat a někde to tu najdeš :wink:

Napsal: 01.01.2007 20:30
od Beri
To GHIA:
tady jsem to trochu popisoval http://ford-focus.cz/modules.php?name=F ... 92fd04425b

Napsal: 02.01.2007 17:39
od dajosff99
slabá aku .....vlastní zkušenost.....koupil jsem novou a vše ok :D

Napsal: 02.01.2007 18:58
od pelen