Takže čerstvé poznatky z okruhu:
Vyjel jsem brzy ráno, na místě jsem byl před půl devátou a byl jsem na autodromu SÁM

- takže luxus největší !!!!
Dal jsem si 2 x po 25 minutách, pokaždé to vyšlo cca na 9 kol (nepočítal jsem je). Po lehkém oťukání trati (cca první 3 kolečka) jsem začal trápit hlavně brzdy - tzn. na té nejdelší rovince u boxů jsem si postupně začal zkracovat doporučovaný brzdný bod, který je cca 200 metrů před tou ostrou šikanou (po startu první ostrá pravá). Vzhledem k tomu, že před začátkem brzdění jsem na konci té rovinky měl lehce přes 200, dostaly brzdy dost zabrat. Dokonce jsem se pokoušel to ubrzdit po průjezdu pod tím modrým transparentem nad tratí, ale to už bylo fakt na krev - stabilizace blikala jako šílená a gumy kvičely....

Nakonec jako optimální místo na brzdy jsem používal bílou čáru přes silnici , cca 20 metrů před tím modrým billboardem přes trať (tzn. cca o 30 m dál, než je začátek doporučovaného brzdného bodu).
Takže závěrem - po prvních 25 minutách byly brzdy pouze v posledním kole mírně "měkčí", jinak ostatní kolečka OK

...... potom jsem si sice dal 30 minut pauzu, ale při dalších 25 minutách se už začalo projevovat vadnutí více. Poslední cca 4 kola jsem musel už na pedál v těch nejkrizovějších místech tlačit opravdu fest a hlavně začít brzdit o pár metrů dřív.
Po dojetí do boxů brzdy smrděly jako prase a kouřilo se lehce z kotoučů, prostě měly dost

Závěr pro mně je tedy jednoznačný - do jara příštího roku osadit výkonnější brzdy. Samotná kapitola jsou pak gumy - předek jsem po dnešku sjel o 3 mm, a to jsem se snažil v zatáčkách jet tak, aby gumy nebyly slyšet (čisté průjezdy). Takže celkem drahá sranda.
No nic, bylo to super, sám půl hodiny na dráze - to nemělo chybu - a na další dny veřejnosti do Mostu pojedu zas (myslím, že je tam něco v říjnu). Trať je to krásná a lidičky fajn.
P.S. pro zájemce o zlepšení stylu okruhového ježdění - mám kontakt na instruktora - bývalého závodníka - který tam byl na objednávku se skupinkou pár lidí, kteří přijeli po mně s Porsche 911 a on seděl s nimi v autech a opravoval jim chyby při jízdě.... pokud bude zájem, můžeme se jako klub domluvit a on nás za rozumný peníz "vyškolí" přímo na dráze
