Stránka 3 z 3

Re: 2,0 TDCi za studena dymi a smrdi

Napsal: 23.10.2009 15:11
od Rike
Ještě doplňuji předešlé - v sekundových intervalech při studeném motoru přejde rezonance celým interiérem (zachvěje se). Cítit je jak ve volantu, tak v řadicí páce.

Re: 2,0 TDCi za studena dymi a smrdi

Napsal: 23.10.2009 16:23
od X-sat
Rike píše:X-Sat: Ne přímo túrovat, jen přidat na nějakých 2500-3000 ot./min a nechat prudce spadnout. Mně to klesne na nějakých 800-900 a exne to...
Tak jsem to zkusil a motor ani jednou nezdechnul :idea: Vždy se vrátil do standardu.

Re: 2,0 TDCi za studena dymi a smrdi

Napsal: 23.10.2009 22:06
od Rike
Všechny ty příznaky, co jsem tu popsal... může to být ERG ventilem?

Re: 2,0 TDCi za studena dymi a smrdi

Napsal: 28.10.2010 21:28
od V12
Dobre pocuvajte vsetky zvuky motora ihned po nastartovani a okamzitej jazde. Skuste parkrat dupnut na plyn az k podlahe, no nenechajte studeny motor vyletiet na viac ako 2000, maximalne 2500 otacok. Ak sa ozve nepravidelne ostre kovove zaklepotanie, je nacaty niektory zo vstrekovacov. Tomu nasvedcuje aj start na 3 valce pri teplote pod nulou za predpokladu, ze vsetky zhavice su OK, pripadne kolisanie volnobeznych otacok.
Inak sada 4 kusov vstrekov je vo Forde za cca 1600 €, ktore si v takomto pripade pekne nachystajte, urcite sa budu hodit. Za ako dlho, to neviem, moj pri minusovych teplotach obcas klepne odvtedy, co som ho vo februari kupil. Po 11k km sa to ale nezhorsuje, takze to neriesim. No som pripraveny. Ak nebudem vediet co s bubakmi, mozno niekedy v aprili pred EK / STK zainvestujem a na zozname zostane uz iba cerpadlo a spojka s dvojhmotou...

Re: 2,0 TDCi za studena dymi a smrdi

Napsal: 30.11.2010 09:53
od Forny
Rike píše:Všechny ty příznaky, co jsem tu popsal... může to být ERG ventilem?
u me problem s EGR ventilem pred vymenou :
- diagnostika ukazovala jeho chybu
- v zime pod -5 stupnu, startoval na 2 - 4 startovani, motor tocil, ale nechytal - nepravidelne, nekdy startoval na poprve, baterka, zhavice, startek OK
- nahodne pri startech vice svetleho - bileho dymu, vetsinou za tepla
- po studenem startu ztrata vykonu, nechtelo se mu do otacek - max 1500, po opetovnem nastartovani vse ok
- pokud jsem pri jizde na tempomat potreboval pridat citil jsem takovou 1s prodlevu, prislo mi, jako by auto zpomalilo a pak vystrelilo za plynem

v puli dubna (teplota cca 15 stupnu) nastartoval jsem, dym, neslo do otacek, vypnuti motoru, neslo natocit - Ford servis - novy EGR ventil. Od te doby nebyl problem se startovanim v zime, ted vymena zhavicu (zvetsoval se dym pri studenem starte, ted je zase ok)

Re: 2,0 TDCi za studena dymi a smrdi

Napsal: 01.12.2010 19:31
od horis
Forny píše:
Rike píše:Všechny ty příznaky, co jsem tu popsal... může to být ERG ventilem?
u me problem s EGR ventilem pred vymenou :
- diagnostika ukazovala jeho chybu
- v zime pod -5 stupnu, startoval na 2 - 4 startovani, motor tocil, ale nechytal - nepravidelne, nekdy startoval na poprve, baterka, zhavice, startek OK
- nahodne pri startech vice svetleho - bileho dymu, vetsinou za tepla
- po studenem startu ztrata vykonu, nechtelo se mu do otacek - max 1500, po opetovnem nastartovani vse ok
- pokud jsem pri jizde na tempomat potreboval pridat citil jsem takovou 1s prodlevu, prislo mi, jako by auto zpomalilo a pak vystrelilo za plynem

v puli dubna (teplota cca 15 stupnu) nastartoval jsem, dym, neslo do otacek, vypnuti motoru, neslo natocit - Ford servis - novy EGR ventil. Od te doby nebyl problem se startovanim v zime, ted vymena zhavicu (zvetsoval se dym pri studenem starte, ted je zase ok)
kolik te stala vymena zhavicu ? delal jsi to ve Fordu ?

Re: 2,0 TDCi za studena dymi a smrdi

Napsal: 02.12.2010 14:42
od Forny
nedelal, nechal jsem si to udelat v normalnim servisu - delali mi predni brzdy, a ted "servisku" pri 120k km, jezdim k nim jiz s 4 autem a plna spokojenost.
stalo me to 5500, ale byli v tom zhavice bosh + prace a nova autobaterie taky od boshe, mam takovy dojem ze rikal, ze cena zhavicu vysla na 400/ks
pri predani mi rikal jak to ma ford hezky nepristupne a ze tam je mraky kabelaze a vselijakejch drzacku :)

Re: 2,0 TDCi za studena dymi a smrdi

Napsal: 02.12.2010 15:13
od horis
Forny píše:nedelal, nechal jsem si to udelat v normalnim servisu - delali mi predni brzdy, a ted "servisku" pri 120k km, jezdim k nim jiz s 4 autem a plna spokojenost.
stalo me to 5500, ale byli v tom zhavice bosh + prace a nova autobaterie taky od boshe, mam takovy dojem ze rikal, ze cena zhavicu vysla na 400/ks
pri predani mi rikal jak to ma ford hezky nepristupne a ze tam je mraky kabelaze a vselijakejch drzacku :)
no, prave. zhavicky jsem zvykly menit sam, ale kdyz jsem cetl kde jsou.. :bebng: