baterie

Karoserie, světla, lak ...
Moderátor:ZaQik
Odpovědět
Uživatelský avatar
Damon
Test driver
Test driver
Příspěvky: 10354
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od Damon » 07.09.2006 21:50

Vím,Zatím to stačilo tak třeba na to není tak bídně :lol:
Je: Ford Kuga 2,5T 200hp 2009 & Kawasaki Z1000SX
Byl: Ford C-max 1,8 16V 2004
.....Ford Focus combi 1,8 16V 1999

Uživatelský avatar
Damon
Test driver
Test driver
Příspěvky: 10354
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od Damon » 13.09.2006 14:56

Tak jsem byl včera ze služebákem u Valouška v Praze a viděl jsem tam baterii Motorcraft silver/calcium 50AH za 1967,- Takže asi neni co řešit a před zimou koupím originál. :wink:
Je: Ford Kuga 2,5T 200hp 2009 & Kawasaki Z1000SX
Byl: Ford C-max 1,8 16V 2004
.....Ford Focus combi 1,8 16V 1999

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 17.10.2006 20:29

villli píše:Hele bacha ja som čítal v návode sice Na TDCI že ta baterka musí ma´t označenie CA+ pretože by mohlo dojsť k poškodeniu.Neviem čo to znamená ale v tom návode to asi nieje len tak.
Vcera jsem hledal na netu vhodnou baterku podle rozmeru, ktere mi vlezou pod originalni kryt a narazil jsem na tyto stranky:

http://www.autobaterie.com/udrzba.php

Je tam popsan rozdil standardnich baterii a baterii s Ca. Musi byt prizpusobena nabijeci soustava v aute. Napeti si muzete zmerit voltmetrem.
Moje namerene hodnoty po oprave regleru pri volnobeznych otackach jsou:
14,58 V .... prakticky bez odberu
14,48 V .... se zapnutymi svetly
14,26 V .... se zapnutymi svetly a vnitrni ventilator naplno
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
Ahmed
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3751
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Ahmed » 17.10.2006 21:03

pelen píše:
villli píše:Hele bacha ja som čítal v návode sice Na TDCI že ta baterka musí ma´t označenie CA+ pretože by mohlo dojsť k poškodeniu.Neviem čo to znamená ale v tom návode to asi nieje len tak.
Vcera jsem hledal na netu vhodnou baterku podle rozmeru, ktere mi vlezou pod originalni kryt a narazil jsem na tyto stranky:

http://www.autobaterie.com/udrzba.php

Je tam popsan rozdil standardnich baterii a baterii s Ca. Musi byt prizpusobena nabijeci soustava v aute. Napeti si muzete zmerit voltmetrem.
Moje namerene hodnoty po oprave regleru pri volnobeznych otackach jsou:
14,58 V .... prakticky bez odberu
14,48 V .... se zapnutymi svetly
14,26 V .... se zapnutymi svetly a vnitrni ventilator naplno
Hele, kdyz jsi tak pres ty baterky. Kdy se ma dolivat destilovana voda? Kdyz je videt, ze ji tam je malo nebo kdyz je nemeritelna hustota elektrolytu? U vetsiny baterek, co jsem potkal, nebyly znacky min max a kdyz jo, tak stejne nebylo videt, kolik tam toho je... :roll:
Obrázek
Ford Focus II Combi, Gold Collection 1,6 TDCi, 66kW, 22/08/2007, panther black
Obrázek
Byl: Ford Focus Combi 1,8 TDDi, 2001, panther black

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 17.10.2006 21:50

Hladina elektrolytu cca 1cm nad olovenymi deskami. Nektere baterky maji v otvorech pro nalevani nalitky (napr. Varta), tam dolevam po ten nalitek. Kdyz se sikovne z boku koukas, tak doliti po nalitek uvidis. Jinak vysku hladiny zmeris pomoci prouzku papiru, ktery ponoris az na doraz na desky. :wink:
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

zirafak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8970
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od zirafak » 18.10.2006 05:45

Damon píše:Tak jsem byl včera ze služebákem u Valouška v Praze a viděl jsem tam baterii Motorcraft silver/calcium 50AH za 1967,- Takže asi neni co řešit a před zimou koupím originál. :wink:
Ja som kupoval presne tu istu pre mojho znameho do 1,8 benzinak rok vyroby 99 a kludne tam staci 43A 390Ah,taka tam bola original,taku istu mam aj ja v 1,6 benzin a na SK stala cca 2200 sk.

Uživatelský avatar
Damon
Test driver
Test driver
Příspěvky: 10354
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od Damon » 18.10.2006 13:46

Já ji ještě nekoupil,původní baterie chytla druhou mízu ale obávám se až udeří mrazy. :wink:
Kolik stála 43A nevím.
Je: Ford Kuga 2,5T 200hp 2009 & Kawasaki Z1000SX
Byl: Ford C-max 1,8 16V 2004
.....Ford Focus combi 1,8 16V 1999

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 18.10.2006 17:11

Damon píše:Já ji ještě nekoupil,původní baterie chytla druhou mízu ale obávám se až udeří mrazy. :wink:
Kolik stála 43A nevím.
Lepe je mit rezervu v Ah, protoze plne nabita za mrazu klesa az na 50% jmenovite kapacity. :wink:
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
Ahmed
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3751
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Ahmed » 18.10.2006 21:45

Sel bych klidne i do 100Ah, pokud by mi tam vlezla a ten mechanik ji mel. Mam ted obyc. Brit 72Ah za 1350,- Tusim, ze na tech strankach autobaterie.com jsem v Osazeni nasel, ze do nekterych Focusu TDDi (ktere maji v zavorce SW) ma prijit 60Ah a do dalsich 72Ah. Coz je zvlastni.
Obrázek
Ford Focus II Combi, Gold Collection 1,6 TDCi, 66kW, 22/08/2007, panther black
Obrázek
Byl: Ford Focus Combi 1,8 TDDi, 2001, panther black

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 18.10.2006 22:56

to Ahmed: Ja do mensi nez 70Ah nepujdu. Zatim mi originalni baterka startuje na 1. sup.
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
libe
Junior
Junior
Příspěvky: 233
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Rožnov p. R.

Příspěvek od libe » 19.10.2006 08:11

Je dulezite take se podivat na startovaci proud baterky, neplati prima umera mezi kapacitou a startovacim proudem tj. baterie s nizsi kapacitou muze klidne mit vyssi start. proud nez baterie s vyssi kapacitou! :!:
Ford Focus 1.6 combi 11/2001
Obrázek

zirafak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8970
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od zirafak » 19.10.2006 08:22

libe píše:Je dulezite take se podivat na startovaci proud baterky, neplati prima umera mezi kapacitou a startovacim proudem tj. baterie s nizsi kapacitou muze klidne mit vyssi start. proud nez baterie s vyssi kapacitou! :!:
..same spekulacie.Väcsina z Vas ma auta rocnikov 99 a mate este povodne baterky.Naco teda spekulovat a vyhadzovat penieze za drahsie a vykonnejsie baterky :?: :?: Treba dat to,co co tam mate a mate zase na minimalne 6 rokov pokoj :idea: :wink:

chmelko
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9134
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Příspěvek od chmelko » 19.10.2006 08:30

zirafak píše:
libe píše:Je dulezite take se podivat na startovaci proud baterky, neplati prima umera mezi kapacitou a startovacim proudem tj. baterie s nizsi kapacitou muze klidne mit vyssi start. proud nez baterie s vyssi kapacitou! :!:
..same spekulacie.Väcsina z Vas ma auta rocnikov 99 a mate este povodne baterky.Naco teda spekulovat a vyhadzovat penieze za drahsie a vykonnejsie baterky :?: :?: Treba dat to,co co tam mate a mate zase na minimalne 6 rokov pokoj :idea: :wink:
Myslím ale, že taká varta sa v pohode vyrovná motorcraftu..
v tom by som ten problem nehladal,...
zase je pravda, že ked ma baterka odíst tak teraz je to najidealnejšie počasie okolo 0...

Uživatelský avatar
libe
Junior
Junior
Příspěvky: 233
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Rožnov p. R.

Příspěvek od libe » 19.10.2006 08:38

zirafak píše:
libe píše:Je dulezite take se podivat na startovaci proud baterky, neplati prima umera mezi kapacitou a startovacim proudem tj. baterie s nizsi kapacitou muze klidne mit vyssi start. proud nez baterie s vyssi kapacitou! :!:
..same spekulacie.Väcsina z Vas ma auta rocnikov 99 a mate este povodne baterky.Naco teda spekulovat a vyhadzovat penieze za drahsie a vykonnejsie baterky :?: :?: Treba dat to,co co tam mate a mate zase na minimalne 6 rokov pokoj :idea: :wink:
To neni zadna spekulace, ale fakt. U baterky mas 3 zakladni veliciny: napeti, kapacita, startovaci proud! Je prece kravina, tam cpat baterku s vyssi kapacitou, ale nizsim startovacim proudem. Ale uplne s tebou souhlasim, taky tam zase dam origo motorcraft baterku! :wink:
Ford Focus 1.6 combi 11/2001
Obrázek

zirafak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8970
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od zirafak » 19.10.2006 08:47

chmelko píše:
zirafak píše:
libe píše:Je dulezite take se podivat na startovaci proud baterky, neplati prima umera mezi kapacitou a startovacim proudem tj. baterie s nizsi kapacitou muze klidne mit vyssi start. proud nez baterie s vyssi kapacitou! :!:
..same spekulacie.Väcsina z Vas ma auta rocnikov 99 a mate este povodne baterky.Naco teda spekulovat a vyhadzovat penieze za drahsie a vykonnejsie baterky :?: :?: Treba dat to,co co tam mate a mate zase na minimalne 6 rokov pokoj :idea: :wink:
Myslím ale, že taká varta sa v pohode vyrovná motorcraftu..
v tom by som ten problem nehladal,...
zase je pravda, že ked ma baterka odíst tak teraz je to najidealnejšie počasie okolo 0...
pisem to iba na zaklade vlastnych skusenosti a poznatkov.Vidim,ze mate väcsina Focusi starsich rocnikov a baterky Vam v pohode fachcia.Ked pocuvam,ako u inych zunaciek ludia menia baterie kazde2-3-4 roky,tak sa Vam vazne cudujem,ze rozmyslate o niecom inom,ako o Motorcrafte.Mat baterku v aute 6-7 rokov,by Vam kopec majitelov inych znaciek skutocne zavidelo.A dokonca ten Motrcraft je aj cenovo na velmi slusnej urovni,co u Ford prislusenstva nebyva pravidlom.

Odpovědět

Zpět na „Karoserie“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Semrush [Bot] a 3 hosti