Příspěvek
od Jardak » 12.12.2015 18:50
Přesně tak, na předku není třeba hledat nějakou kosmickou vědu.
Když měním kuláky, axiální táhla, nebo jinej díl co má vliv na geometrii, tak udělám přibližnou sbíhavost a to tak, že se dá volant rovně, nebo nepatrně doprava, pohledem přes vnitřní plochu předních kol tak, aby směřovaly do stejnýho místa zadních kol. Pak auto projedu, usadí se silentbloky a pokud volant není rovně tak ho vystředím. Pak udělám klasicky sbíhavost, samozřejmě s tím, že se musí točit na obou stranách stejně - taková lihová fixa hodně pomůže.
Jen dodávám, že se tyto práce většinou dělají před STK a sbíhavost kterou tam naměří těměř vždy sedí s tím co jsem nastavil.
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,