A ked porovnavas cisla, tak si pozri, akym sposobom su ziskane.
Ale stale nemame nikde tvojich 900lm

Ked si napisal A zo skoda fora tak treba k transilom aj to B z toho isteho fora:jarod72pm píše:ještě sem tam se narazí na diskuzi ohledně praskání žárovek ,trpí tím hlavně škodovky ale i Fordíci .
Prvotní řešení byli odporové dráty které však nedovolují žárovce po zapnutí stále svítit na 100% i když prodlužovali životnost prostě vlákno nejelo naplno.
Další řešení jsem našel a vypadá to že funguje k plnéí spokojenosti už mnoha majitelů aut.
V přiloženém popisu najdete co koupit a jak instalovat.
Jenže to B z fora je jeden příspěvek a neřešilo se to na jednom foru ale třeba na motorkářském taky . Tady šlo o to že odporové drátky cca 120kč řešili pokles napětí o 0,5V což neumožnilo žárovce svítit naplno po celou dobu svícení i když chránilo před přepětí které se ukázalo jako rozhodující pro přerušení vlákna! Transil vyvolal skrat byť na mili/micro?sekundy což nemohlo ohrozit alternátor (transil je i jinde v autě a plní tu samou funkci) a cena 4-8kč v obchodech je ideální pro ochranu žárovek protože nijak neomezuje svícení jen hlídá .Pozitivní je to že jsem nezaznamenal více lidí kterým by to nějak haprovalo či omezovalo ,jen sem tam někdo napsal že to funguje a žárovky drží svoji +- předepsanou životnost .FLA píše:Ked si napisal A zo skoda fora tak treba k transilom aj to B z toho isteho fora:jarod72pm píše:ještě sem tam se narazí na diskuzi ohledně praskání žárovek ,trpí tím hlavně škodovky ale i Fordíci .
Prvotní řešení byli odporové dráty které však nedovolují žárovce po zapnutí stále svítit na 100% i když prodlužovali životnost prostě vlákno nejelo naplno.
Další řešení jsem našel a vypadá to že funguje k plnéí spokojenosti už mnoha majitelů aut.
V přiloženém popisu najdete co koupit a jak instalovat.
citat "Som elektrikár a tak si dovolím napísať jeden názora na túto tému. Ochrana prepätia transilom je síce funkčná, avšak je nežiadúca pre alternátor, lebo transil pri zvýšení napätia nad prahovú úroveň prechádza takmer do skratu a zaťaží alternátor a môže to vadiť ostatnej elektronike v aute ako napäťové náraz.
Rozumnejšie je obmedziť prúdový náraz pri zapnutí svetiel ako to vyriešil JARKO, a aj tá úprava ktorú vymysleli páni v skodovke /odporový drôt/ je lepšia ako transil.
Žiarovkám H7 vadí najviac nárazový prúd pri zapnutí a prehrievanie /napr.cestovanie v zápche so zapnutými svetlami/ .
Ideálne by bolo obmedziť napätie na žiarovke na cca 12 V trvale a vypínať svetlá pri jazde v zápche poprípade zlepšiť chladenie reflektora.
U starších fabií odchádzali H7 podla kamaráta zo škodovky kôli napäťovým nárazom v sieti auta pri zapínaní a vypínaní posilovača /serva/. Napätie vtedy podla meraní kmitalo od 11 V až po 14,5 V a žiarovky veselo odchádzali.
Transil by v tomto prípade neustále vytváral v sieti auta rázové skratové vlny a neviem ako by sa to páčilo napr. riadiacej jednotke. Síce aj v samotnej riadiacej jednotke je na vstupe transil aby sa nepoškodila pri napr. poruche alternátora a vyskočení napätia , ale tam je transil na cca 18 V a ten by proste skratol a odišla by poistka pre napájanie riadiacej dosky a doska by bola zachránená.
V žiadnom prípade tam nedávajte transil, ktorý otvára do skratu skôr ako pri cca 14,5V. Ten odporúčany BZW06-13B15V otvára pri 15,3 V. "
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti