Stránka 20 z 31

Re: Zaslepení EGR u 1,6TDCi 66kw+80kw

Napsal: 13.05.2015 09:17
od Komi
Od vymeny DPF mam v PC nahratych cca polovicu najazdenych km teda dat mam dost aby som mohol povedat aku mam vzdialenost medzi regeneraciami, v poslednej dobe jazdim s apkou v mobile cez BT napajanu kde mam teplotu DPF takze vidim online teplotu a mam tam napr aj vzdialenost od poslednej reg takze viem celkom presne ocakavat spustenie reg, kedze tato vzdialenost sa meni minimalne a od vymeny filtra je prakticky rovnaka-fotku som dal do vedlajsieho vlakna o DPF asi 25.4. - je to pre mna celkom zabava takto jazdit ked viem kedy bude reg a sledovat aky vplyv na teplotu maju otacky plyn atd atd

Re: Zaslepení EGR u 1,6TDCi 66kw+80kw

Napsal: 13.05.2015 10:20
od kiblik
Nevite nekdo jak presne ma reagovat EGR na rezim motoru/plynovy pedal? Dival jsem se pres diagnostiku jak to pracuje a je mi podivne, ze ani jednou za cele mereni se snimac polohy ventilu neukazal vic jak 16 % i kdyz to mel z jednotky prikazne. Nemelo by to chodit soubezne s pozadavekm PCM v celem rozsahu 0-100%. Mam tady 2 vybrane screenshoty k prozkoumani. Samozrejme to pise i nejake chybove kody 3ti screenshot

Re: Zaslepení EGR u 1,6TDCi 66kw+80kw

Napsal: 13.05.2015 14:22
od kibut
No podla chyboveho kodu aj budiku to vyzera, ze ostava vysiet. asi sa nevie dostat nad 16 percent.

Zaslepení EGR u 1,6TDCi 66kw+80kw

Napsal: 13.05.2015 19:25
od Libiq1
Draci po vymene egru me spatne spina turbo egr je ale v poradku je treba nulovat hodnoty egru? Nebo proc to?

Re: Zaslepení EGR u 1,6TDCi 66kw+80kw

Napsal: 14.05.2015 09:26
od kibut
Ja som musel po vymene EGR dat ten novy nakalibrovat vo Ford servise. Predpokladam ze to bude aj tvoj problem. Bolo to asi na 10 minut prace s notebookom a stalo to cca 10-15 €.

Re: Zaslepení EGR u 1,6TDCi 66kw+80kw

Napsal: 14.05.2015 09:32
od kiblik
Libiq1 píše:Draci po vymene egru me spatne spina turbo egr je ale v poradku je treba nulovat hodnoty egru? Nebo proc to?
Ve ForDiag jsou na to nejake funkce: smazani naucenych hodnot a kalibrace nebo neco takovyho

Takze urcite diagnostika

Re: Zaslepení EGR u 1,6TDCi 66kw+80kw

Napsal: 17.05.2015 00:50
od kiblik
Tak sem to EGR vyndal v domeni, ze tam musi byt silenej nanos uhli a ono nic 8O . V tom kanalku bylo jen trochu sazi a hotovo. Vystrikal jsem to rozpustedlem vydrhnul kartackem do cista ale furt stejny. Na chod ventilu nemela tato spinka vliv.

Nevite jak moc se da rozebrat ten horni domecek se elektormorkem??? Sundal jsem zatim jen ten horni kryt, vyndal pruzinku a zatocil parkrat tam a zpet, abych to trochu rozchodil. Zda se mi, ze to jde dost z tuha. Chtelo by to asi cele rozebrat, vycist a promazat ale vypada to tak nejak nerozebiratelne.

Mate nekdo zkusenost jak na to?

Re: Zaslepení EGR u 1,6TDCi 66kw+80kw

Napsal: 18.05.2015 11:26
od Libiq1
kiblik píše:Tak sem to EGR vyndal v domeni, ze tam musi byt silenej nanos uhli a ono nic 8O . V tom kanalku bylo jen trochu sazi a hotovo. Vystrikal jsem to rozpustedlem vydrhnul kartackem do cista ale furt stejny. Na chod ventilu nemela tato spinka vliv.

Nevite jak moc se da rozebrat ten horni domecek se elektormorkem??? Sundal jsem zatim jen ten horni kryt, vyndal pruzinku a zatocil parkrat tam a zpet, abych to trochu rozchodil. Zda se mi, ze to jde dost z tuha. Chtelo by to asi cele rozebrat, vycist a promazat ale vypada to tak nejak nerozebiratelne.

Mate nekdo zkusenost jak na to?
Doporučuju nerozebirat protože je pak strašně složitý trefit zpět výchozí polohu :nnou: a jestli de z tuha muže byt v pr.... ten elktromagnet kterej to ovladá měl sem stejnej problém vyřešil sem to koupí kompletu na vrakáču za 2k a vše je ok akorat se musí vymazat zapamatované hodnoty egru přes fordiag

Re: Zaslepení EGR u 1,6TDCi 66kw+80kw

Napsal: 18.05.2015 11:28
od Mishel
koupil jsem nový EGR ventil, zaslepil jsem ho, vymazal hodnoty přes fordiag. Stále se ale objevují chybné kódy egr a rozsvěcuje se kontrolka motoru. Už nevím co s tím :wallbash:

Re: Egr - zaslepení

Napsal: 23.06.2015 17:12
od GeorgeT
Jak jsem loni sliboval, o víkendu jsem kontroloval záslepku z EGR ventilu, je duralová, takže se žádná vypálená díra nekonala.
Mám od zaslepení najeto 11 000 tisíc kilometrů, denně 80 km do práce. Průměrná spotřeba podle palubního PC 5,2l/100km, ale podle tankování a přepočítání km podle GPS byla spotřeba 5,5-5,6l/100km.
Přikládám fota záslepky a přívodu do EGR ventilu.

Re: Egr - zaslepení

Napsal: 26.06.2015 19:42
od Radekjo
A jak by se na konec uzavřeného potrubí dostala vysoká teplota!? :irre:
I kdyby to bylo z olova tak z teploty nemám strach.

Re: Egr - zaslepení

Napsal: 27.06.2015 06:39
od phofy
Uplne jednoduse, je tam valecek s chladící kapalinou, pred tim vlnovcem. Minule sem se o to dost spalil.

Re: Egr - zaslepení

Napsal: 29.06.2015 19:11
od GeorgeT
Já jsem o teplotu strach neměl, protože pokud místem nic neprochází, nemohou se tam horké spaliny dostat, tudíž se to nemůže hřát, ale o pár příspěvků výše byla na záslepku vyslovena nedůvěra.
Proto jsem slíbil prověření po nějaké době, a navíc jsem byl zvědav, zda se v zaslepeném potrubí nebudou usazovat saze.

Re: Egr - zaslepení

Napsal: 05.09.2015 00:55
od EL
Zaslepil jsem na Focusu 1.8 TDCI r.v. 2002 EGR ventil ve spodní části trubky mosaznou záslepkou a přetěsnil pastou na výfuky. Žádná kontrolka nesvítí, ale po zahřátí motoru na provozní teplotu při zastavení auta je cítit z prostoru motoru štiplavý zápach. Nějaká netěsnost? Katalyzátor?
Zjistil jsem, že se přídírala řemenice na motoru. Po výměně za starší u p.Dudíka vpořádku.

Re: Egr - zaslepení

Napsal: 07.09.2015 13:58
od spanel
Ta pasta na výfuky nejspíš.