EGR - zaslepení

Odpovědět
Uživatelský avatar
Komi
Junior
Junior
Příspěvky: 414
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Re: Zaslepení EGR u 1,6TDCi 66kw+80kw

Příspěvek od Komi » 13.05.2015 09:17

Od vymeny DPF mam v PC nahratych cca polovicu najazdenych km teda dat mam dost aby som mohol povedat aku mam vzdialenost medzi regeneraciami, v poslednej dobe jazdim s apkou v mobile cez BT napajanu kde mam teplotu DPF takze vidim online teplotu a mam tam napr aj vzdialenost od poslednej reg takze viem celkom presne ocakavat spustenie reg, kedze tato vzdialenost sa meni minimalne a od vymeny filtra je prakticky rovnaka-fotku som dal do vedlajsieho vlakna o DPF asi 25.4. - je to pre mna celkom zabava takto jazdit ked viem kedy bude reg a sledovat aky vplyv na teplotu maju otacky plyn atd atd
Focus II. kombi, Trend (A), 1,6TDCI 80kW 2006 , DPF vymeneny 2011, turbo 2009

Uživatelský avatar
kiblik
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 540
Registrován: 01.05.2012 14:57
Bydliště: CR

Re: Zaslepení EGR u 1,6TDCi 66kw+80kw

Příspěvek od kiblik » 13.05.2015 10:20

Nevite nekdo jak presne ma reagovat EGR na rezim motoru/plynovy pedal? Dival jsem se pres diagnostiku jak to pracuje a je mi podivne, ze ani jednou za cele mereni se snimac polohy ventilu neukazal vic jak 16 % i kdyz to mel z jednotky prikazne. Nemelo by to chodit soubezne s pozadavekm PCM v celem rozsahu 0-100%. Mam tady 2 vybrane screenshoty k prozkoumani. Samozrejme to pise i nejake chybove kody 3ti screenshot
Přílohy
P1412-68-ZamrzlyEGR.jpg
EGR00.jpg
EGR36.jpg
KIBLIK007
Mozna Mondeo MK4
Je:HUBERT FordFocusCombi 1.6TDCi100kW(chip), noDPF,noEGR, r.v.2007,najeto 322tis km,5.5/100km...... jede i bez turba :D
Je:STRIBRNAK ŠkodaOctavia 1.6MPi75kW,r.v.2009,najeto235tis km,7.0l/100km

kibut
Nováček
Nováček
Příspěvky: 67
Registrován: 30.04.2013 08:14
Bydliště: Košice

Re: Zaslepení EGR u 1,6TDCi 66kw+80kw

Příspěvek od kibut » 13.05.2015 14:22

No podla chyboveho kodu aj budiku to vyzera, ze ostava vysiet. asi sa nevie dostat nad 16 percent.
staram sa o:
Ford Focus Combi II 12/2006, DA3, 1,6TDCi, 80kW, CVT ZF alias CFT23 7.st. automat, 6,2l/100km, najazdene 165000 km
Ford Focus Combi II 6/2005, DA3, 1,6 HWDA Zetec-S PFI, 74kW, 5st. manual, 7,1l/100km, 127500 km

Uživatelský avatar
Libiq1
Nováček
Nováček
Příspěvky: 118
Registrován: 03.07.2014 09:41
Bydliště: Hajany Brno - venkov

Zaslepení EGR u 1,6TDCi 66kw+80kw

Příspěvek od Libiq1 » 13.05.2015 19:25

Draci po vymene egru me spatne spina turbo egr je ale v poradku je treba nulovat hodnoty egru? Nebo proc to?
Ford Focus II combi Ghia 1.6tdci 80kw aka Pepik :-D

kibut
Nováček
Nováček
Příspěvky: 67
Registrován: 30.04.2013 08:14
Bydliště: Košice

Re: Zaslepení EGR u 1,6TDCi 66kw+80kw

Příspěvek od kibut » 14.05.2015 09:26

Ja som musel po vymene EGR dat ten novy nakalibrovat vo Ford servise. Predpokladam ze to bude aj tvoj problem. Bolo to asi na 10 minut prace s notebookom a stalo to cca 10-15 €.
staram sa o:
Ford Focus Combi II 12/2006, DA3, 1,6TDCi, 80kW, CVT ZF alias CFT23 7.st. automat, 6,2l/100km, najazdene 165000 km
Ford Focus Combi II 6/2005, DA3, 1,6 HWDA Zetec-S PFI, 74kW, 5st. manual, 7,1l/100km, 127500 km

Uživatelský avatar
kiblik
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 540
Registrován: 01.05.2012 14:57
Bydliště: CR

Re: Zaslepení EGR u 1,6TDCi 66kw+80kw

Příspěvek od kiblik » 14.05.2015 09:32

Libiq1 píše:Draci po vymene egru me spatne spina turbo egr je ale v poradku je treba nulovat hodnoty egru? Nebo proc to?
Ve ForDiag jsou na to nejake funkce: smazani naucenych hodnot a kalibrace nebo neco takovyho

Takze urcite diagnostika
KIBLIK007
Mozna Mondeo MK4
Je:HUBERT FordFocusCombi 1.6TDCi100kW(chip), noDPF,noEGR, r.v.2007,najeto 322tis km,5.5/100km...... jede i bez turba :D
Je:STRIBRNAK ŠkodaOctavia 1.6MPi75kW,r.v.2009,najeto235tis km,7.0l/100km

Uživatelský avatar
kiblik
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 540
Registrován: 01.05.2012 14:57
Bydliště: CR

Re: Zaslepení EGR u 1,6TDCi 66kw+80kw

Příspěvek od kiblik » 17.05.2015 00:50

Tak sem to EGR vyndal v domeni, ze tam musi byt silenej nanos uhli a ono nic 8O . V tom kanalku bylo jen trochu sazi a hotovo. Vystrikal jsem to rozpustedlem vydrhnul kartackem do cista ale furt stejny. Na chod ventilu nemela tato spinka vliv.

Nevite jak moc se da rozebrat ten horni domecek se elektormorkem??? Sundal jsem zatim jen ten horni kryt, vyndal pruzinku a zatocil parkrat tam a zpet, abych to trochu rozchodil. Zda se mi, ze to jde dost z tuha. Chtelo by to asi cele rozebrat, vycist a promazat ale vypada to tak nejak nerozebiratelne.

Mate nekdo zkusenost jak na to?
KIBLIK007
Mozna Mondeo MK4
Je:HUBERT FordFocusCombi 1.6TDCi100kW(chip), noDPF,noEGR, r.v.2007,najeto 322tis km,5.5/100km...... jede i bez turba :D
Je:STRIBRNAK ŠkodaOctavia 1.6MPi75kW,r.v.2009,najeto235tis km,7.0l/100km

Uživatelský avatar
Libiq1
Nováček
Nováček
Příspěvky: 118
Registrován: 03.07.2014 09:41
Bydliště: Hajany Brno - venkov

Re: Zaslepení EGR u 1,6TDCi 66kw+80kw

Příspěvek od Libiq1 » 18.05.2015 11:26

kiblik píše:Tak sem to EGR vyndal v domeni, ze tam musi byt silenej nanos uhli a ono nic 8O . V tom kanalku bylo jen trochu sazi a hotovo. Vystrikal jsem to rozpustedlem vydrhnul kartackem do cista ale furt stejny. Na chod ventilu nemela tato spinka vliv.

Nevite jak moc se da rozebrat ten horni domecek se elektormorkem??? Sundal jsem zatim jen ten horni kryt, vyndal pruzinku a zatocil parkrat tam a zpet, abych to trochu rozchodil. Zda se mi, ze to jde dost z tuha. Chtelo by to asi cele rozebrat, vycist a promazat ale vypada to tak nejak nerozebiratelne.

Mate nekdo zkusenost jak na to?
Doporučuju nerozebirat protože je pak strašně složitý trefit zpět výchozí polohu :nnou: a jestli de z tuha muže byt v pr.... ten elktromagnet kterej to ovladá měl sem stejnej problém vyřešil sem to koupí kompletu na vrakáču za 2k a vše je ok akorat se musí vymazat zapamatované hodnoty egru přes fordiag
Ford Focus II combi Ghia 1.6tdci 80kw aka Pepik :-D

Uživatelský avatar
Mishel
Nováček
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Zaslepení EGR u 1,6TDCi 66kw+80kw

Příspěvek od Mishel » 18.05.2015 11:28

koupil jsem nový EGR ventil, zaslepil jsem ho, vymazal hodnoty přes fordiag. Stále se ale objevují chybné kódy egr a rozsvěcuje se kontrolka motoru. Už nevím co s tím :wallbash:
FFII combi 2005 1.6 TDCi 80 kW s DPF

GeorgeT
Nováček
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 12.10.2008 10:07

Re: Egr - zaslepení

Příspěvek od GeorgeT » 23.06.2015 17:12

Jak jsem loni sliboval, o víkendu jsem kontroloval záslepku z EGR ventilu, je duralová, takže se žádná vypálená díra nekonala.
Mám od zaslepení najeto 11 000 tisíc kilometrů, denně 80 km do práce. Průměrná spotřeba podle palubního PC 5,2l/100km, ale podle tankování a přepočítání km podle GPS byla spotřeba 5,5-5,6l/100km.
Přikládám fota záslepky a přívodu do EGR ventilu.
Přílohy
20150620_145818.jpg
20150620_145823.jpg

Uživatelský avatar
Radekjo
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1517
Registrován: 08.12.2009 18:30
Bydliště: OVA

Re: Egr - zaslepení

Příspěvek od Radekjo » 26.06.2015 19:42

A jak by se na konec uzavřeného potrubí dostala vysoká teplota!? :irre:
I kdyby to bylo z olova tak z teploty nemám strach.
FM MKV 2,0 TDCI 15

FF II 1,8 TDCI 05 (pořád žije ale hnije) :nunu:
RS MSI GS73VR 6RF-048CZ Stealth Pro

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9502
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Egr - zaslepení

Příspěvek od phofy » 27.06.2015 06:39

Uplne jednoduse, je tam valecek s chladící kapalinou, pred tim vlnovcem. Minule sem se o to dost spalil.

GeorgeT
Nováček
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 12.10.2008 10:07

Re: Egr - zaslepení

Příspěvek od GeorgeT » 29.06.2015 19:11

Já jsem o teplotu strach neměl, protože pokud místem nic neprochází, nemohou se tam horké spaliny dostat, tudíž se to nemůže hřát, ale o pár příspěvků výše byla na záslepku vyslovena nedůvěra.
Proto jsem slíbil prověření po nějaké době, a navíc jsem byl zvědav, zda se v zaslepeném potrubí nebudou usazovat saze.

EL
Junior
Junior
Příspěvky: 266
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostravsko

Re: Egr - zaslepení

Příspěvek od EL » 05.09.2015 00:55

Zaslepil jsem na Focusu 1.8 TDCI r.v. 2002 EGR ventil ve spodní části trubky mosaznou záslepkou a přetěsnil pastou na výfuky. Žádná kontrolka nesvítí, ale po zahřátí motoru na provozní teplotu při zastavení auta je cítit z prostoru motoru štiplavý zápach. Nějaká netěsnost? Katalyzátor?
Zjistil jsem, že se přídírala řemenice na motoru. Po výměně za starší u p.Dudíka vpořádku.
Naposledy upravil(a) EL dne 11.02.2016 09:41, celkem upraveno 1 x.
Ford Focus combi 1.8 TDCI 85 kW, 2002, silver

Uživatelský avatar
spanel
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 915
Registrován: 02.09.2009 17:32

Re: Egr - zaslepení

Příspěvek od spanel » 07.09.2015 13:58

Ta pasta na výfuky nejspíš.
Do 3.5.2020 byl: FoFo II COMBI, 2006, 1.8 TDCi, 85 kW, Diamond White

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů