Stránka 20 z 48

Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu

Napsal: 22.07.2011 14:49
od Jaroman23focus
Váha bola testovaná, po odpojení motor zdochol. Ale sviečky teraz riešim. Skúsim nastaviť odtrh na DENSO či to nepomôže alebo dám originál. Ale doteraz sa nič nedialo. Mám ale dilemu lebo origo sú za 3,60 € a za 9,94€ ( http://jagfordgarage.sk/zapalovacia-svi ... p-646.html a http://jagfordgarage.sk/zapalovacia-svi ... -p-25.html ). Ďrahšie sú platinové alebo čo. Aj tak mi nejde do hlavy strata výkonu ohľadom sviečok.

Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu

Napsal: 22.07.2011 14:52
od petulak
miki21 píše:No nevím,začal bych svíčkama a dal tam origo.Je tu toho popsáno tuny o tom,že Ford si s jinýma svíčkama moc nerozumí. :nixw:
Váhu vzduchu skus odpojit(konektor) a projeď to, jestli nastane nějaká podstatná změna.Dále bych doporučil origo Ford diagnostiku,ta by měla něco ukázat.
Odpojíš-li váhu vzduchu: měl by ti motor chcípnout.

Ha, už jsi mě předešel, s odpovědí. :D

Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu

Napsal: 22.07.2011 14:55
od miki21
No nevím,u nás se ty platinové nedají sehnat a jako adekvátní náhrada jsou ty druhé.
A výkon-svíčky?Pokud je blbá jiskra co nezapálí(nebo pozdě-brzo) směs ve válci,tak se stane co...
Někde jsem četl,že nevhodné svíčky můžou odpálit i zapalovací cívku,ale jedna paní povídala...

Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu

Napsal: 22.07.2011 15:30
od matys
Jaroman23focus..............když budeš měnit svíčky , dej orig. FoMoCo AYFS 22CB (kupoval jsem v pondělí za 146 kč/ks) nastav odtrh (dělá kvalitu jiskry a přesnost zážehu) elektrod 1mm (pro 1,8 16V - 2.0 16V) a pokud máš možnost půjčit sport.vložku vzduch.filtru .
......nebo bych na zkoušku vyndal vložku vz.filtru a projel po neprašné silnici (jaký by byl rozdíl ?)

Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu

Napsal: 22.07.2011 18:52
od Jaroman23focus
Jedno mi nejde do hlavy. Môžu byť sviečky nevhodné ak nemám problémy so štartovaním? Polsedný rok naskočilo stále okamžite aj v zime. Všade čo čítam články typu "čítanie zo sviečok" alebo "stav motora podľa sviečok" píšu pri problémoch zlé štartovanie. Zo štartovaním nemám problémy tak to zníženie výkonu sa mi tiež nezdá.

Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu

Napsal: 22.07.2011 20:46
od matys
.........možná si pamatuješ , že existovaly svíčky se značením různých tepelných hodnot (samočistících - buď se zanášely spalinami , nebo se utavovaly elektrody) i různých velikostí odtrhu (pro kvalitu jiskry v různých otáčkách) , podle druhu motorů .
Ford je možná také rozmlsaný , že mu vyhovuje jen určitý druh svíček i odtrh, které jsou už vyzkoušené a doporučené .

Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu

Napsal: 22.07.2011 20:58
od miki21
Jaroman23focus píše:Snímač klapky má pol roka, palivový tiež. Vzduchový som menil teraz ale problémy začali cca 3 dni po montáži.
Nevznikla při výměně nějaká netěsnost v sání za váhou vzduchu?

Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu

Napsal: 22.07.2011 21:32
od lahvik
Podle popisu závady kolísání napětí apod. zkusil bych i baterku nebo altík.Ale je to slovo do pranice tuto závadu může dělat tolik věcí ,asi bych to bral postupně. :gott:

Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu

Napsal: 22.07.2011 21:41
od lahvik
Ty otáčky mi diagnostika taky nenapsala až podle grafu otáček jsme to poznaly že je snímač klapky špatný.Musely jsme pomalu hýbat plynovým pedálem a pokaždé po dosažení hodnoty 2000 ot krátký propad otáček skoro až na nulu po pohnutím pedálu dále nad 2000 ot vše zase ok. :gott: :Dancer:

Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu

Napsal: 23.07.2011 07:55
od vitr73
svicky pro fordy s oznacenim Motorcraft (Fomoco) stejne dela NGK....takze je zbytecne platit za svicku motorcraft 247kc kdyz stejna svicka !!! NGK stoji 110kc...akorad je nutne pred montazi nastavit odtrh na 1 mm. ...to jen pro striktni zastance "origo" dilu pro ford....

Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu

Napsal: 23.07.2011 17:35
od Jaroman23focus
Len doplním:

- skontrolované sanie, nikde žiadna netesnosť
- baterka nemá ani 2 roky a je originál Ford Silver Calcium, altík dobíja lebo stále keď dám kontrolu napätia tak je tam 12,8V +- 0,1V
- snímač polohy klapky bol menený spolu s novou klapkou
- voľnobeh je OK, nekolíše, otáčky nelietajú (okamžite klesajú)
- najviac bádať trhanie autom keď jazdím po meste okolo 2000 ot/min a stratu ťahu, auto akceleruje po max otáčky aj rýchlosť je dobrá len to trvá dlhšie - je lenivé.

Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu

Napsal: 23.07.2011 21:55
od miki21
Nevím,jestli jsi to už tady někde psal.....stav výfukové soustavy,katalyzátoru?

Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu

Napsal: 24.07.2011 09:14
od Jaroman23focus
Výfuková sústava je komplet Milltek (zvody + decat pipe + catback verzia racing s jedným tlmičom). S výfukom problém nemám, prezrel som aj tesnenia či náhodou neuniká ale výfuk je OK.

Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu

Napsal: 24.07.2011 11:58
od lahvik
Tak to už teda nevím v čem bude zrada když je všechno OK. :gott:

Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu

Napsal: 24.07.2011 12:26
od petulak
I když máš snímač klapky novej, rozeber ho a vyčisti --uhlíkové drážky.

A co třeba snímač klikovky? Nebo snímač teploty motoru?

Vono vše spolu souvisí.