Taky ti psal SZ, "ze by rad zakopal valecnou sekyru s ze prece nebudeme zli kluci a ze muze poslat i fotecku?"


Ja se fakt po...

Taky ti psal SZ, "ze by rad zakopal valecnou sekyru s ze prece nebudeme zli kluci a ze muze poslat i fotecku?"
Tak jsem si počet fajn část o PHEV řešení v pořádným autě ... no a pak to šlo zas do hajzlu
Tady jen za sebe dodám... Já mam podobnej pocit pokaždý, když jedu s čímkoliv co má CVT. To je jak projíždka v mixéru...Kaspik píše: 14.03.2021 13:12 Kuga v PHEV mě fakt nebaví (ten rádoby 2.5 Duratec uvnitř v kombinaci s CVT), dokonce jsem to myslím nazval že jsem asi nikdy neřídil nic horšího, Ex v PHEV (3.0 EcoBoost s 10st automatem) mě baví moc.
Za mě je pořád ještě nevýhoda i pořizovací cena (jako u většiny novejch věcí, viz elektrokola - mají momentálně raketovej boom a vývoj rychlej jako telefony pár let zpět, ale to se usadí), a pak ta hmotnost pokud bys PHEV uvažoval do menšího auta na tyhle potřeby - mít 1.5EcoBoost + 15kWh baterku ve Fiestě nebo Focusu (aby manželka mohla dojíždět těch 30km na elektro) je u auta týhle velikosti mnohem větší nárust než třeba u Exe... Zase se ti ale líp rekuperuje tou hmotností.Sentik píše: 15.03.2021 08:41 Hmm, já to pořád vidím jako fajn kompromis jehož jedinou nevýhodou je jeho složitost a případná servisní náročnost....
Ale ta je mi nakonec vlastně ukradená![]()
Já jinak moc zkušeností s CVT nemám, ale tahle mě dost odrazuje od toho je získávat.Sentik píše: 15.03.2021 08:41Tady jen za sebe dodám... Já mam podobnej pocit pokaždý, když jedu s čímkoliv co má CVT. To je jak projíždka v mixéru...Kaspik píše: 14.03.2021 13:12 Kuga v PHEV mě fakt nebaví (ten rádoby 2.5 Duratec uvnitř v kombinaci s CVT), dokonce jsem to myslím nazval že jsem asi nikdy neřídil nic horšího, Ex v PHEV (3.0 EcoBoost s 10st automatem) mě baví moc.
![]()
Aspon jeden dukaz, jinak jsi tu za lhare
Tak už stačilo, ne? ... vlastně stačilo nereagovat a nepokračovat v tom
za mě PowerShift v naftě taky super. A fiesta pořád je v automatu, 7st. automatická DCT == dvouspojka. Nebo se mýlím?stano. píše: 15.03.2021 11:22 e-CVT nema s CVT konstrukcne nic spolocneho. Len vysledny dojem - otacky motora nesuvisia s rychlostou auta.
Ako pise Anduril, je to planetova prevodovka, kombinovana s 2 eletromotormi/jeden je aj generator.
Aj to je dovod, preco napriklad Yarisa v automate radsej eCVT hybrid ako CVT spalovak. Na tej eCVT sa v podstate nema velmi co pokazit, ziadne (klasicke) spojky, ziadne remene.
Dnes pri kupe maleho auta s automatom su na vyber 4 moznosti: robotizovany automat (manual so solenoidmi) napr Hyundai i10, potom sucha dvojspojka napr Ibiza, Fabia, i20, potom CVT napr Swift, Sandero, Yaris, Space Star, Clio, a nakoniec hybrid napr Yaris, Jazz.
Fiesta u nas s automatom uz nie je.
S powershiftom a hejtom nesuhlasim. Ale tak kazdy ma ine predstavy a ocakavania.
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti