Vdaka za typ

Je to tak - v současné době jezdím především město a ještě krátké trasy. Že se spustí regenerace zjistím až když parkuju a to je pozdě.. Ta kontrolka regenerace by to vyřešila,ale bohužel si tohle udělat nedokážu..ta by to řešilaKomi píše:myslim ze tam nebude problem - oni su vracane aby klesla teplota spalovania a tym tvorba NOx , takze pri vyssej teplote ked je zaslepeny EGR by mohlo vznikat menej sadzi,
co pise Munga ze po zaslepeni sa mu viac zanasa si viem realne predstavit pri mestskej jazde - ja tiez v zime okrem dvoch dlhsich jazd (lyze) mesiace jazdim len mesto a to je problem - uz som to tu niekedy pisal - po zaslepeni je problem pri mestskej jazde so stanim na krizovatke udrzat aspon 450 stupnov potrebnych na ucinne spalovanie sadzi - teoreticky by to tak nemalo byt, lebo pocas regeneracie je EGR zavrety, ale zjavne ventil prepusta cast plynov - ono v sani je pri reg celkom slusny podtlak okolo 0,25 - 0,30 ... nie je to len u mna, stretol som sa s tym aj na nemeckom fore
takze Munga ma pravdu - nezaslepovat, pokial sa jazdi prevazne mesto a bez kontrolky regeneracie...
pricina ovsem neni viac sajrajtu, ale neucinne regeneracie z dovodu nedostatocnej teploty a z toho vyplyvajuca ich zvysena frekvencia
Kamaratovi to nedavno menili a ventil stal 200 eur. Servisman tvrdil ze tam dal taky aky tam patri = original Delphi.kibut píše:Alebo radsej kupit original EGR za cca 330 € ?
Tak neviem, my sme tam mali predtym VALEO a ten stoji cca 250€. Neviem, ktory je original od Fordu, ale pytaju si zan 330€.memento píše:Kamaratovi to nedavno menili a ventil stal 200 eur. Servisman tvrdil ze tam dal taky aky tam patri = original Delphi.kibut píše:Alebo radsej kupit original EGR za cca 330 € ?
(Snad si dobre pamatam.)
jeste bych zkusil zjistit kdy to naposled regenerovalo , protoze egr je potrebny pro regeneraci a pokud je stale zavreny a vse jde rovnou do vyfuku tak se muze brzy stat ze se to zastavi na zabukovany DPF .kibut píše:
Nasa teoria sa nakoniec potvrdila. Auto zatial najazdilo vyse 1000 km a jazdi skvele. Chybovi kod nevybehol ziaden.
:
pokud vim tak ids umi jen pocet pokusu o regeneraci , ty vis kolik regeneraci na kolik km ma delat novy filtr a kolik dela ten tvuj ze jsi si jisty ze se vzdalenost nezmenila ?Komi píše:nestras Foki - pri regeneracii je EGR uzavrety, je nas viac co mame EGR zaslepene a za seba mozem povedat ze nedoslo ani k najmensiemu znizeniu vzdialenosti medzi renegeraciami
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti