Stránka 19 z 48
Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
Napsal: 16.06.2011 09:20
od shadow029
Já jsem měl taky problém se škubáním při zahřátí motoru. Jak jsme tady vyčetl, tak to mohli bejt svíčky nebo kabely nebo cívka. Zkusil jsem nejlevnější z těchto tří a to svíčky a vyplatilo se. Po škubání ani známky.

Jinak ceny u Ford autoeden Kroměříž: svíčky 140kč/ks, kabely 550kč/ks (jakýkoliv) a cívka 3600kč.
Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
Napsal: 23.06.2011 21:16
od rage
Moje trpká zkušenost s cukáním, po projetí křižovatkou a přidání plynu okamžitý pokles výkonu a dále bublající jízda na 3válce,po vyřazení motor úplně chcípnul.Setrvačností jsem dojel až k nejbližší benzince tam jsem zkoušel nastartovat opět bublající motor škytání a chcípnutí poté už nešel ani nastartovat. Po odtažení do Fordu a výměně civky a sviček problém vyřešen.To byla má včerejší zkušenost celá legrace vyšla na 5 tisíc

ale fofo jede.
ff 1.6 2002 naj.105000km.
Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
Napsal: 02.07.2011 09:01
od duruz
JAko vetsina jsme to resil take...byl upalenej kabel ke svicce...asi tam jiskra jen tak tak prochazela... Po vymene motor slape jak hodinky a to jsme tam dal ty nejlevnejsi, jake jsme sehnal, pac jsem nechaval delat rozvody a mam nakoupene brzdy, takze nemam moc penez. Kabel byl upalenej a kontakt zustal na svicce..doporucuju zkusit prohodit treba od nekoho znameho a odzkouset. Forda ma kazdej...
Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
Napsal: 02.07.2011 21:31
od Stenly
Mě se začal motor (83000)po nastartování a mírném zahřátí na volnoběh třást jak drahý pes v zimě, a pod plynem, pokud jsem ho sešlápl víc jak 1/2 a podržel, pocukával. WDS-ka ukázala, že čidlo teploty ukazuje o 20°víc

. Přitom rafika teploměru ukazovala normálně a sahara nespínala. Po výměně O.K. Jen se mi zdá že při
poklesu otáček na volnoběh se trochu zachvěje, ale při volnoběhu je to dobré. Takže čekám co to bude, zda volnoběžný ventil (čistil jsem ho), nebo cívka s kabelama

Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
Napsal: 05.07.2011 20:22
od rage
Jak to tak pročítám tak ve většině případů se jedná o cívku kabely svíčky ale otázka tak trochu z druhé strany,proč dochází často k úmrtnosti cívky? Má nějakou životnost? Mě třeba mechanik říkal že za to můžou ve většině případů svíčky pokud se nevymění v předepsaných intervalech.

Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
Napsal: 15.07.2011 08:04
od Jaroman23focus
Prosím o radu, či sa niekto nestretol s podobným chovaním. Posledný týždeň pociťujem stratu ťahu a trhanie autom. Trhá mi keď púšťam plynový pedál alebo ak idem na nízkych otáčkach cca 2000ot/min. Včera dokonca keď som rozťahoval auto na 3-ke tak malo nepravidelný ťah, do asi 4000ot išlo rovnomerne, potom akoby bol výkon slabší a potom opäť fajn. Ďalej som si všimol že keď zaparkujem a vyťahujem okná tak po dobu čo držím vypínače okien otáčky motora klesnú. Keď vypínače pustím tak sa to vráti do normálu. Pred 2 dňami sa dokonca stalo že pri dojazde na križovatku auto bolo v neutráli a keď som dobrzďoval tak po zastavení otáčky klesli pod voľnobežné a rozsvietila sa kontrola baterky, po zošliapnutí spojky sa to znormalizovalo. Sviečky, káble, cievka majú rok. Škrtiaca klapka, snímač polohy klapky, váha vzduchu, lambda nemajú ani rok. Hadicu odvetrania kľukovky som kontroloval a je OK. Filtre sú všetky vymenené. Ešte som spozoroval jednu vec, že ak je nádrž pod ¼ alebo úplne plná tak výkon je tiež na h.... Proste cítim že auto nejde ako má a neakceleruje tak ako by malo, tlačením plynového pedálu nie je odozva rovnomerná.
Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
Napsal: 15.07.2011 17:00
od Jaroman23focus
Dnes sa diali ďalšie veci. Po zošliapnutí plynového pedálu malo auto omeskorenie asi 1 sekundu.
Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
Napsal: 15.07.2011 17:27
od petulak
Filtr-vzduchu---filtr paliva?????
Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
Napsal: 15.07.2011 17:30
od petulak
Jaroman23focus píše:Dnes sa diali ďalšie veci. Po zošliapnutí plynového pedálu malo auto omeskorenie asi 1 sekundu.
Snímač klapky??
Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
Napsal: 15.07.2011 17:32
od Jaroman23focus
Snímač klapky má pol roka, palivový tiež. Vzduchový som menil teraz ale problémy začali cca 3 dni po montáži.
Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
Napsal: 15.07.2011 19:41
od petulak
Zkus odpojit baterku,cca na 2 hod.
Uvidíme,co udělá reset.
Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
Napsal: 15.07.2011 22:55
od lahvik
Asi bez napíchnutí na diagnostiku to bude jenom hádáni čím to může být.

Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
Napsal: 17.07.2011 20:30
od Stenly
Stenly píše:Mě se začal motor (83000)po nastartování a mírném zahřátí na volnoběh třást jak drahý pes v zimě, a pod plynem, pokud jsem ho sešlápl víc jak 1/2 a podržel, pocukával. WDS-ka ukázala, že čidlo teploty ukazuje o 20°víc

. Přitom rafika teploměru ukazovala normálně a sahara nespínala. Po výměně O.K. Jen se mi zdá že při
poklesu otáček na volnoběh se trochu zachvěje, ale při volnoběhu je to dobré. Takže čekám co to bude, zda volnoběžný ventil (čistil jsem ho), nebo cívka s kabelama

Anabáze pokračuje- protáhl jsem ho na dovču-Budapešť a zpět a zase cuká(vynechává) ale jen při akceleraci na 3/4÷plný plyn, pouze v rozsahu 3000÷4000 ot/min a při ZAPNUTÉ klimě a nepravidelně, nahodile. Nejvíc je to poznat na 3 a 4-ku

Benzínem to není- bral jsem v rakousích u OMV, svíčky mají 25000km, spotřeba se zdá normální - cca 7,5 s klimou, volnoběh drží, nehoupe (s klimou i bez), benzín jsem necítil. Předpokládám, že kabely a cívka by se snad projevovaly v celém rozsahu otáček

. A jak se říká - teď babo raď

Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
Napsal: 22.07.2011 12:08
od Jaroman23focus
Ok takže bol urobený aj reset RJ a najazdených 100km bez vypnutia motora a nič. Kamoš mi robil diagnostiku, neviem aká to bola išiel podľa kódu motora EYDC a neukázalo nič ani pri naštartovanom motore.
Príznaky:
- trhanie autom pri púšťaní plynu a pri jazde na nízke otáčky okolo 2000ot/min
- prí plnom stlačení plynu na 3,4,5 auto nemá rovnomerný ťah, do 4000 ot/min ide rovnomerne, potom na chvíľu akoby stratilo výkon a potom zasa ide fajn
- auto má niekedy pri stlačení plynového pedálu oneskorenie
- pri dojazde na križovatku sa mi stalo, že na neutráli keď som zastavil, tak voľnobežné klesli a auto akoby sa dusilo a rozsvietila sa kontrola dobíjania. Po stlačení spojky sa to vrátilo do normálu. Raz sa stalo aj to, že keď som vyradil rýchlosť pri jazde z kopca tak otáčky klesli pod voľnobežné a auto zdochlo.
- Pozorujem jav že pri naštartovanom aute, pri vyťahovaní oboch okien naraz voľnobežné otáčky klesnú po dobu čo držím vypínače
Sviečky mám Denso Iridium asi cez rok, cievka a káble tiež. Škrtiaca klapka, snímač polohy klapky, váha vzduchu, lambda, voľnobežný ventil majú menej ako rok. Palivový bol menený pred 3 mesiacmi. Všetko nastalo týždeň po výmene vzduchového filtra. Mohol som poškodiť váhu vzduchu ale neverím že toto sú príznaky váhy. Alternátor je v poriadku, dobíja. Baterka má teraz 12,8V.
Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
Napsal: 22.07.2011 14:42
od miki21
No nevím,začal bych svíčkama a dal tam origo.Je tu toho popsáno tuny o tom,že Ford si s jinýma svíčkama moc nerozumí.

Váhu vzduchu skus odpojit(konektor) a projeď to, jestli nastane nějaká podstatná změna.Dále bych doporučil origo Ford diagnostiku,ta by měla něco ukázat.