
Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
- shadow029
- Nováček
- Příspěvky: 7
- Registrován: 12.02.2010 18:52
- Bydliště: Sobělice
Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
Já jsem měl taky problém se škubáním při zahřátí motoru. Jak jsme tady vyčetl, tak to mohli bejt svíčky nebo kabely nebo cívka. Zkusil jsem nejlevnější z těchto tří a to svíčky a vyplatilo se. Po škubání ani známky.
Jinak ceny u Ford autoeden Kroměříž: svíčky 140kč/ks, kabely 550kč/ks (jakýkoliv) a cívka 3600kč.

Ford focus 1.6 16V 74kW 2002 šedivej kombajn


-
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 15.10.2010 13:45
Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
Moje trpká zkušenost s cukáním, po projetí křižovatkou a přidání plynu okamžitý pokles výkonu a dále bublající jízda na 3válce,po vyřazení motor úplně chcípnul.Setrvačností jsem dojel až k nejbližší benzince tam jsem zkoušel nastartovat opět bublající motor škytání a chcípnutí poté už nešel ani nastartovat. Po odtažení do Fordu a výměně civky a sviček problém vyřešen.To byla má včerejší zkušenost celá legrace vyšla na 5 tisíc
ale fofo jede.
ff 1.6 2002 naj.105000km.


ff 1.6 2002 naj.105000km.
- duruz
- Nováček
- Příspěvky: 36
- Registrován: 01.01.2011 22:18
Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
JAko vetsina jsme to resil take...byl upalenej kabel ke svicce...asi tam jiskra jen tak tak prochazela... Po vymene motor slape jak hodinky a to jsme tam dal ty nejlevnejsi, jake jsme sehnal, pac jsem nechaval delat rozvody a mam nakoupene brzdy, takze nemam moc penez. Kabel byl upalenej a kontakt zustal na svicce..doporucuju zkusit prohodit treba od nekoho znameho a odzkouset. Forda ma kazdej...
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 608
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Tábor
Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
Mě se začal motor (83000)po nastartování a mírném zahřátí na volnoběh třást jak drahý pes v zimě, a pod plynem, pokud jsem ho sešlápl víc jak 1/2 a podržel, pocukával. WDS-ka ukázala, že čidlo teploty ukazuje o 20°víc
. Přitom rafika teploměru ukazovala normálně a sahara nespínala. Po výměně O.K. Jen se mi zdá že při poklesu otáček na volnoběh se trochu zachvěje, ale při volnoběhu je to dobré. Takže čekám co to bude, zda volnoběžný ventil (čistil jsem ho), nebo cívka s kabelama 



Focus 1,6 74kW, kombi black 2010 a od 4/2018 Superb II combi 2,0tdi
-
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 15.10.2010 13:45
Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
Jak to tak pročítám tak ve většině případů se jedná o cívku kabely svíčky ale otázka tak trochu z druhé strany,proč dochází často k úmrtnosti cívky? Má nějakou životnost? Mě třeba mechanik říkal že za to můžou ve většině případů svíčky pokud se nevymění v předepsaných intervalech. 

-
- Nováček
- Příspěvky: 161
- Registrován: 16.09.2009 19:19
Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
Prosím o radu, či sa niekto nestretol s podobným chovaním. Posledný týždeň pociťujem stratu ťahu a trhanie autom. Trhá mi keď púšťam plynový pedál alebo ak idem na nízkych otáčkach cca 2000ot/min. Včera dokonca keď som rozťahoval auto na 3-ke tak malo nepravidelný ťah, do asi 4000ot išlo rovnomerne, potom akoby bol výkon slabší a potom opäť fajn. Ďalej som si všimol že keď zaparkujem a vyťahujem okná tak po dobu čo držím vypínače okien otáčky motora klesnú. Keď vypínače pustím tak sa to vráti do normálu. Pred 2 dňami sa dokonca stalo že pri dojazde na križovatku auto bolo v neutráli a keď som dobrzďoval tak po zastavení otáčky klesli pod voľnobežné a rozsvietila sa kontrola baterky, po zošliapnutí spojky sa to znormalizovalo. Sviečky, káble, cievka majú rok. Škrtiaca klapka, snímač polohy klapky, váha vzduchu, lambda nemajú ani rok. Hadicu odvetrania kľukovky som kontroloval a je OK. Filtre sú všetky vymenené. Ešte som spozoroval jednu vec, že ak je nádrž pod ¼ alebo úplne plná tak výkon je tiež na h.... Proste cítim že auto nejde ako má a neakceleruje tak ako by malo, tlačením plynového pedálu nie je odozva rovnomerná.
-
- Nováček
- Příspěvky: 161
- Registrován: 16.09.2009 19:19
Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
Dnes sa diali ďalšie veci. Po zošliapnutí plynového pedálu malo auto omeskorenie asi 1 sekundu.
- petulak
- Test driver
- Příspěvky: 5658
- Registrován: 06.02.2010 15:45
- Bydliště: Liberec
Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
Filtr-vzduchu---filtr paliva?????
FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback
- petulak
- Test driver
- Příspěvky: 5658
- Registrován: 06.02.2010 15:45
- Bydliště: Liberec
Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
Snímač klapky??Jaroman23focus píše:Dnes sa diali ďalšie veci. Po zošliapnutí plynového pedálu malo auto omeskorenie asi 1 sekundu.
FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback
-
- Nováček
- Příspěvky: 161
- Registrován: 16.09.2009 19:19
Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
Snímač klapky má pol roka, palivový tiež. Vzduchový som menil teraz ale problémy začali cca 3 dni po montáži.
- petulak
- Test driver
- Příspěvky: 5658
- Registrován: 06.02.2010 15:45
- Bydliště: Liberec
Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
Zkus odpojit baterku,cca na 2 hod.
Uvidíme,co udělá reset.
Uvidíme,co udělá reset.
FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback
-
- Junior
- Příspěvky: 214
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Zlaté Hory
Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
Asi bez napíchnutí na diagnostiku to bude jenom hádáni čím to může být. 

-
- Pokročilý
- Příspěvky: 608
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Tábor
Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
Anabáze pokračuje- protáhl jsem ho na dovču-Budapešť a zpět a zase cuká(vynechává) ale jen při akceleraci na 3/4÷plný plyn, pouze v rozsahu 3000÷4000 ot/min a při ZAPNUTÉ klimě a nepravidelně, nahodile. Nejvíc je to poznat na 3 a 4-kuStenly píše:Mě se začal motor (83000)po nastartování a mírném zahřátí na volnoběh třást jak drahý pes v zimě, a pod plynem, pokud jsem ho sešlápl víc jak 1/2 a podržel, pocukával. WDS-ka ukázala, že čidlo teploty ukazuje o 20°víc![]()
. Přitom rafika teploměru ukazovala normálně a sahara nespínala. Po výměně O.K. Jen se mi zdá že při poklesu otáček na volnoběh se trochu zachvěje, ale při volnoběhu je to dobré. Takže čekám co to bude, zda volnoběžný ventil (čistil jsem ho), nebo cívka s kabelama



Focus 1,6 74kW, kombi black 2010 a od 4/2018 Superb II combi 2,0tdi
-
- Nováček
- Příspěvky: 161
- Registrován: 16.09.2009 19:19
Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
Ok takže bol urobený aj reset RJ a najazdených 100km bez vypnutia motora a nič. Kamoš mi robil diagnostiku, neviem aká to bola išiel podľa kódu motora EYDC a neukázalo nič ani pri naštartovanom motore.
Príznaky:
- trhanie autom pri púšťaní plynu a pri jazde na nízke otáčky okolo 2000ot/min
- prí plnom stlačení plynu na 3,4,5 auto nemá rovnomerný ťah, do 4000 ot/min ide rovnomerne, potom na chvíľu akoby stratilo výkon a potom zasa ide fajn
- auto má niekedy pri stlačení plynového pedálu oneskorenie
- pri dojazde na križovatku sa mi stalo, že na neutráli keď som zastavil, tak voľnobežné klesli a auto akoby sa dusilo a rozsvietila sa kontrola dobíjania. Po stlačení spojky sa to vrátilo do normálu. Raz sa stalo aj to, že keď som vyradil rýchlosť pri jazde z kopca tak otáčky klesli pod voľnobežné a auto zdochlo.
- Pozorujem jav že pri naštartovanom aute, pri vyťahovaní oboch okien naraz voľnobežné otáčky klesnú po dobu čo držím vypínače
Sviečky mám Denso Iridium asi cez rok, cievka a káble tiež. Škrtiaca klapka, snímač polohy klapky, váha vzduchu, lambda, voľnobežný ventil majú menej ako rok. Palivový bol menený pred 3 mesiacmi. Všetko nastalo týždeň po výmene vzduchového filtra. Mohol som poškodiť váhu vzduchu ale neverím že toto sú príznaky váhy. Alternátor je v poriadku, dobíja. Baterka má teraz 12,8V.
Príznaky:
- trhanie autom pri púšťaní plynu a pri jazde na nízke otáčky okolo 2000ot/min
- prí plnom stlačení plynu na 3,4,5 auto nemá rovnomerný ťah, do 4000 ot/min ide rovnomerne, potom na chvíľu akoby stratilo výkon a potom zasa ide fajn
- auto má niekedy pri stlačení plynového pedálu oneskorenie
- pri dojazde na križovatku sa mi stalo, že na neutráli keď som zastavil, tak voľnobežné klesli a auto akoby sa dusilo a rozsvietila sa kontrola dobíjania. Po stlačení spojky sa to vrátilo do normálu. Raz sa stalo aj to, že keď som vyradil rýchlosť pri jazde z kopca tak otáčky klesli pod voľnobežné a auto zdochlo.
- Pozorujem jav že pri naštartovanom aute, pri vyťahovaní oboch okien naraz voľnobežné otáčky klesnú po dobu čo držím vypínače
Sviečky mám Denso Iridium asi cez rok, cievka a káble tiež. Škrtiaca klapka, snímač polohy klapky, váha vzduchu, lambda, voľnobežný ventil majú menej ako rok. Palivový bol menený pred 3 mesiacmi. Všetko nastalo týždeň po výmene vzduchového filtra. Mohol som poškodiť váhu vzduchu ale neverím že toto sú príznaky váhy. Alternátor je v poriadku, dobíja. Baterka má teraz 12,8V.
- miki21
- Test driver
- Příspěvky: 13477
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
No nevím,začal bych svíčkama a dal tam origo.Je tu toho popsáno tuny o tom,že Ford si s jinýma svíčkama moc nerozumí. 
Váhu vzduchu skus odpojit(konektor) a projeď to, jestli nastane nějaká podstatná změna.Dále bych doporučil origo Ford diagnostiku,ta by měla něco ukázat.

Váhu vzduchu skus odpojit(konektor) a projeď to, jestli nastane nějaká podstatná změna.Dále bych doporučil origo Ford diagnostiku,ta by měla něco ukázat.
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Semrush [Bot] a 1 host