ford focus ST - úprava motoru
- Marťas
- Test driver
- Příspěvky: 9172
- Registrován: 13.04.2008 12:50
- Bydliště: Edinburgh / Havířov
Re: ford focus ST - úprava motoru
Byt tedka RS 4x4 s jeste lepsim motorem a dalsi high-end technologii, tak Ford opet prodela kalhoty a muzete se s budouci generaci RS rozloucit.

Byl : Focus ST2 - 213kW
Byl : Freelander 2 S - 118kW
Byl : Fiesta Mk7 - 60kW
Je : Vauxhall Corsa VXR - 141kW
Je : Suzuki SV650 - 55kW
Je : BMW 520D - 128kW
...uz nic nedovolene neprodavam

- vcedula
- .
- Příspěvky: 4065
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Re: ford focus ST - úprava motoru
presne tak, jednoducho Europania kupuju hlavne predny nahon alebo lacne haldex 4x2+2 (nehodlam to nazyvat 4x4), takze nema preco robit vyvoj 4x4. V tomto si Japonci spravili "rezervaciu trhu", lebo vsetky kvalitne 4x4 pochadzaju z Japonska a ked to niekto chce, tak sa to odtial dovezie do celeho sveta. Takze Lada ST, ak chces 4x4 v sucasnej dobe, tak sa musis pozriet po 2 znamych znackach z Japonska 

Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
-
- .
- Příspěvky: 85
- Registrován: 03.11.2009 19:35
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: ford focus ST - úprava motoru
No je to prostě věčná debata , stejně jako zda je Evo lepší jak Impreza a tak
Ale až budou peníze na zbyt bude 4x4

Ale až budou peníze na zbyt bude 4x4

-
- .
- Příspěvky: 85
- Registrován: 03.11.2009 19:35
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: ford focus ST - úprava motoru
No LADA ST hlavně teď stejně nemá na nový prachy
Bude tak dva roky ještě jezdit v ST...a je za to rád, při představě že bych moh mít třeba jiný auto.....
FORD má určitě NEJLEPŠÍ PŘEDOKOLKY na světě
A já jednu z nich mám, v tuto chvíli jsem za ní rád, a to o čem se bavíme jsou jen sny bez kterých život nemá cenu pokud by je člověk neměl 

FORD má určitě NEJLEPŠÍ PŘEDOKOLKY na světě


- killerhammer
- Test driver
- Příspěvky: 5140
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko
Re: ford focus ST - úprava motoru
ano, toto ja akceptujem, ich biznis pohlad, je racionalny a mozno aj jediny mozny
a preto stale tvrdim, ze nerozpravajme sa o ultimativnom sportovom ford focuse
ford vie postavit daleko ultimativnejsie auto
povedzme si na rovinu, je to obchodny kompromis
dvojkolka tam neni preto, ze je to lepsia platforma ako stvorkolka ale preto ze bola lacna (maju na to existujuce linky)
to iste brzdy (brembo boli drahe), motor (na sestvalec by museli upravovat asi aj podvozkovu platformu) atd atd.
s tymto vedomim k tomu auta tak pristupujme
ja ako spravny KH, tvrdo by som mohol povedat, ze sa jedna o obycajnu konfekciu
a zasa by ste ma tu sprasili ako psa
nehovorim to
nie je to konfekcia, je to slusny sportak, uznavam, najlepsia predokolka na trhu
ale pre mna je tych kompromisov vela (osobne kebyze xcem auto tejto kategorie kukam na imprezu alebo evo lebo je tam menej kompromisov a tie auta sa mi zdaju lepsie postavene, vyvazene, ak nam ide o sportovy zazitok z jazdy)

a preto stale tvrdim, ze nerozpravajme sa o ultimativnom sportovom ford focuse

ford vie postavit daleko ultimativnejsie auto

povedzme si na rovinu, je to obchodny kompromis

dvojkolka tam neni preto, ze je to lepsia platforma ako stvorkolka ale preto ze bola lacna (maju na to existujuce linky)
to iste brzdy (brembo boli drahe), motor (na sestvalec by museli upravovat asi aj podvozkovu platformu) atd atd.
s tymto vedomim k tomu auta tak pristupujme

ja ako spravny KH, tvrdo by som mohol povedat, ze sa jedna o obycajnu konfekciu

a zasa by ste ma tu sprasili ako psa

nehovorim to
nie je to konfekcia, je to slusny sportak, uznavam, najlepsia predokolka na trhu

ale pre mna je tych kompromisov vela (osobne kebyze xcem auto tejto kategorie kukam na imprezu alebo evo lebo je tam menej kompromisov a tie auta sa mi zdaju lepsie postavene, vyvazene, ak nam ide o sportovy zazitok z jazdy)
- vcedula
- .
- Příspěvky: 4065
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Re: ford focus ST - úprava motoru
KH, nenechal si sa zahambit a neodpustil si si to
ale v poho, ved sa aj o tom da debatovat... ale ocividne to nepatri do tohoto vlakna, ze ano ...



Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
-
- .
- Příspěvky: 85
- Registrován: 03.11.2009 19:35
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: ford focus ST - úprava motoru
NAPROSTO se ztotožňuju s Mr. killerhammer




- tomasTT
- Nováček
- Příspěvky: 94
- Registrován: 06.02.2010 16:56
- Bydliště: Trnava
Re: ford focus ST - úprava motoru
KN vs. Code RED
Ahoj, v blizkom case by som chcel dopriat svojmu STcku (225) nove sanie. Mate niekto skusenosti s tym ktorá značka mu bude lepsie sediet? Dik moc..
Ahoj, v blizkom case by som chcel dopriat svojmu STcku (225) nove sanie. Mate niekto skusenosti s tym ktorá značka mu bude lepsie sediet? Dik moc..
- Marťas
- Test driver
- Příspěvky: 9172
- Registrován: 13.04.2008 12:50
- Bydliště: Edinburgh / Havířov
Re: ford focus ST - úprava motoru
Mrknul bych se po Dreamscience 


Byl : Focus ST2 - 213kW
Byl : Freelander 2 S - 118kW
Byl : Fiesta Mk7 - 60kW
Je : Vauxhall Corsa VXR - 141kW
Je : Suzuki SV650 - 55kW
Je : BMW 520D - 128kW
...uz nic nedovolene neprodavam

- vcedula
- .
- Příspěvky: 4065
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Re: ford focus ST - úprava motoru
Ma niekto skusenosti s tymto ?
http://www.european-parts.net/catalog/p ... ts_id=1043
Asi sa to vyraba v USA, takze tie mapy asi robi niekto iny. Vramci krabicky si mozem vybrat 3 vytvorene mapy (zo 6, ale z toho 3 su uz na modifikovane auto). Co sa mi celkom paci. Okrem toho to dokaze citat DTC codes a vymazavat chyby, co je tiez fajn a dokoca to ma live diagnostic mode, teda pocas jazdenia ti to vypisuje aktualne hodnoty roznych parametrov (tam vraj bude treba este nejake kable ci co).Samozrejme ze to ma aj vratenie seriovej mapy.
Mne ide teraz hlavne o to, ze to stoji o trosku viac ako BlueFin (+150 EUR), ale ponuka to omnoho viac moznosti, co sa mi fakt paci. Dokonca sa to da napojit na PC a je k tomu nejaky soft, mozno aj na upload novej mapy, to som este nezistoval. Jednoducho je to taka unierzalna krabicka.
Mate niekto s tym skusenosti, poculi ste o tom ?
http://www.european-parts.net/catalog/p ... ts_id=1043
Asi sa to vyraba v USA, takze tie mapy asi robi niekto iny. Vramci krabicky si mozem vybrat 3 vytvorene mapy (zo 6, ale z toho 3 su uz na modifikovane auto). Co sa mi celkom paci. Okrem toho to dokaze citat DTC codes a vymazavat chyby, co je tiez fajn a dokoca to ma live diagnostic mode, teda pocas jazdenia ti to vypisuje aktualne hodnoty roznych parametrov (tam vraj bude treba este nejake kable ci co).Samozrejme ze to ma aj vratenie seriovej mapy.
Mne ide teraz hlavne o to, ze to stoji o trosku viac ako BlueFin (+150 EUR), ale ponuka to omnoho viac moznosti, co sa mi fakt paci. Dokonca sa to da napojit na PC a je k tomu nejaky soft, mozno aj na upload novej mapy, to som este nezistoval. Jednoducho je to taka unierzalna krabicka.
Mate niekto s tym skusenosti, poculi ste o tom ?
Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
- teebee
- .
- Příspěvky: 365
- Registrován: 13.07.2009 15:00
- Bydliště: Praha
Re: ford focus ST - úprava motoru
Hardware je z USA, software je z UK (Dreamscience) - a je to starší model tohoto: klikni
Nevím jak tahle starší verze, ale ta novější z odkazu běhá na Linuxu. Dává se to na přední okno jako navigace a zapojuješ to do OBD portu. SCT dělá i bezdrátový verze, ale s těma jsou problémy s konektivitou.
Když bys bral tu z european-parts, tak ti pro začátek budou určitě stačit Perf+, Race+ a DSCi mapy
. Ale stáhnout později další mapy asi do toho už nepůjdou, musel bys to podle mě posílat do DE na přehrání - ale to jen usuzuju. Ta novější verze z odkazu má v sobě všechny aktuální mapy (navíc i Mod C). Všechny mapy Modxxx potřebujou kompletní turboback výfuk, ať už se tam píše cokoliv
Pokud máš plánu měnit turbo za větší, tak si to jenom kvůli mapám Turbo A/B nekupuj - jiný nabízený mapy z toho stejně nemůžeš použít a vyplatí se spíš profi odladění konkrétního auta na brzdě...

Když bys bral tu z european-parts, tak ti pro začátek budou určitě stačit Perf+, Race+ a DSCi mapy


Pokud máš plánu měnit turbo za větší, tak si to jenom kvůli mapám Turbo A/B nekupuj - jiný nabízený mapy z toho stejně nemůžeš použít a vyplatí se spíš profi odladění konkrétního auta na brzdě...
Ford Focus ST, 2007 pre-facelift, 5D, Sea grey


- vcedula
- .
- Příspěvky: 4065
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Re: ford focus ST - úprava motoru
az take brutalne upravy neplanujem, to v ziadnom pripade. Takze v plane som mal tie prve 3 mapy. Paci sa mi na nich prave to, ze su odstupnovane a tym vlastne da sa povedat su setrnejsie. Nahratie novej mapy je easy, tak som to bral ako dobru vec.
Dik za info, kuknem na ten link co si poslal ale ta cena .... to je uz pekna palka...
Dik za info, kuknem na ten link co si poslal ale ta cena .... to je uz pekna palka...
Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
- teebee
- .
- Příspěvky: 365
- Registrován: 13.07.2009 15:00
- Bydliště: Praha
Re: ford focus ST - úprava motoru
To "+" v názvu označuje novější (vychytanější) verzi tý daný mapy, ten vyšší výslednej výkon je tam jen jakoby náhodou - rozdíl mezi plusem/bez plusu jsem skoro nebyl schopnej postřehnout na chování auta. Doporučuju vzít Performance+, Race+, DSCi.
Performance+: de facto stejný průběh jako u standardu, jen v silnějším podání - táhne plynule až skoro k omezovači
Race+: říkám tomu "lámač krků", někde kolem 2000rpm se nadechne turbo okamžitě na plný tlak během mrknutí oka a vykopne tě o kilometr dál
, nevýhodou je výrazná ztráta tahu někde kolem 5500rpm, na druhou stranu krásně práská do výfuku
DSCi: kombinace toho lepšího z obou předchozích, turbo se roztáčí rychleji než na Perf+, ale udrží si tah až do omezovače, výsledný výkon má max. hodnotu zhruba stejnou/malinko vyšší než Race+ s tím, že je rozprostřený do hodně širokého spektra otáček
Performance+: de facto stejný průběh jako u standardu, jen v silnějším podání - táhne plynule až skoro k omezovači
Race+: říkám tomu "lámač krků", někde kolem 2000rpm se nadechne turbo okamžitě na plný tlak během mrknutí oka a vykopne tě o kilometr dál

DSCi: kombinace toho lepšího z obou předchozích, turbo se roztáčí rychleji než na Perf+, ale udrží si tah až do omezovače, výsledný výkon má max. hodnotu zhruba stejnou/malinko vyšší než Race+ s tím, že je rozprostřený do hodně širokého spektra otáček
Ford Focus ST, 2007 pre-facelift, 5D, Sea grey


- vcedula
- .
- Příspěvky: 4065
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Re: ford focus ST - úprava motoru
Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
- vcedula
- .
- Příspěvky: 4065
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Re: ford focus ST - úprava motoru
znamena to, ze to mas doma ? Boli s tym nejake problemy ?
Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů