Stránka 18 z 48

Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu

Napsal: 11.08.2010 00:35
od Lukyman
Na diagnostice to hodilo chybu - příliš chudá směs + nahodilé chyby.
Lambdy by měly být v pořádku.

Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu

Napsal: 11.08.2010 10:56
od matys
Lukyman........až budeš mít opět k 1/4 v nádrži , zkus povolit a opět dotáhnout víčko nádrže (pro zrušení podtlaku v nádrži) a uvidíš , jesti se bude závada opět projevovat .

Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu

Napsal: 22.08.2010 21:10
od Lukyman
matys píše:Lukyman........až budeš mít opět k 1/4 v nádrži , zkus povolit a opět dotáhnout víčko nádrže (pro zrušení podtlaku v nádrži) a uvidíš , jesti se bude závada opět projevovat .
Tak jsem to vyzkoušel a žádná změna. :(

Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu

Napsal: 15.09.2010 18:34
od limos
Mám taky podezření na špatnou cívku, cuká to stejně jak ostatním.
Jen je mi divný, že když to cukne, mrknu na tachometr a v ten okamžik
nadskočí ručička rychloměru- zhruba o 10-30 km/h, podle síly cuknutí.
Setkal se s tím už někdo??

Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu

Napsal: 16.09.2010 00:51
od Wolf2
v tvém případě to může být čidlo rychlosti :wink: a nestane se ,že (pokud tedy máš origo rádio) se zesílí v momentě co popisuješ??

Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu

Napsal: 16.09.2010 08:28
od limos
Na čidlo rychlosti jsem původně taky myslel, ale co jsem vyčetl, tak to spíš padá na nulu, ne?
Rádio je v klidu, mám zapnutý i aut. zesilování...
Tak nevím, no.

Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu

Napsal: 02.10.2010 01:15
od bladerunner
TRT píše:...........Focus II, 1.6.......i pri prudsim pridani plynu auto zacalo cukat, a sviti oranzova kontrolka motoru............... svicky jsou prakticky az po vrsek zalite v rezave vode................
môj fofo II. - 162500km - nedávno menené rozvody, olej, filtre, sviečky - všetko origo diely z jagfordgarage, robil mi to jeden šikovný "garážista". zároveň som mal prasknutú tlakovú hadicu od serva - najprv to skúšal opraviť, ale nešlo to, takže som objednal nový diel- súprava dvoch tlak. hadíc- po namontovaní OK. Z viacerých príčin, však auto cca 2 mesiace nejazdilo. Následne mi začalo nepravidelne trhať pri akcelerácii, pritom bliká kontrolka diagnostiky motoru, resp. nejakú chvíľu aj trvalo svietila. myslel som, že sa to možno upraví- predsa len auto 2 mesiace stálo. Pri pokojnej plynulej jazde išlo celkom dobre, ale pri pridávaní plynu trhá, občas buchot asi z výfuku- najprv som myslel , či sa nedostali nejaké myši do tlmiča výfuku :lol: , ale asi to robí výbuch nespálenej zmesi vo výfukovom potrubí. nepomohol ani V-Power benzín :? . mal som podozrenie na sviečky, ale boli teraz menené za nové originál FoMoCo. Večer som skočil za mechanikom- previezol som ho pár metrov, zaparkovali sme v gaaráži, že skontrolujeme sviečky /aj keď sú nové. 1. valec OK, 2. valec OK, po sňatí klobúčikov z 3. a 4. sviečky voda okolo sviečok 8O !!!!! veľké prekvapenie- odkiaľ sa tam dostala. chuť sa zdala sladká :!: toto nedoporučujem robiť, ale myslím, že malé množstvo na jazyku neuškodí :!: takže kontrola xchladiacej kvapaliny- nechýba. tak sa to vyfúkalo kompresorom a vysušilo /motor horúci/, skúška sviečok- hádžu iskry. zm ontovanie a krátka skúšobná jazda- všetko sa zdalo OK, už som sa tešil :Dancer: , tak sme ešte chvíľu pokecali v naštartovanom aute, následne som prešiel pár desiatok metrov a opäť trhanie pri akcelerácii :x, tak som to ešte raz pristavil do garáže a opäť trocha vody okolo sviečok. Poprezeral si to a povedal, že preteká prehrdzavená /proti/mrazová zátka. Takže budúci týždeň objednám vo Forde a po výmene poreferujem, či je všetko OK.

Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu

Napsal: 25.10.2010 21:55
od yellow7431
Ahojte, tiež mám problém so šklbaním motora. Prejavuje sa to výlučne pri rozbiehaní na 1 stupni, keď potrebujem prudšie akcelerovať. Pri vytočení motora pri cca 3000-3500ot sa mi často stáva, že motor šklbe a to tak, že je počuť a cítiť dosť tlmené nárazy, opísal by som to ako keby zuby ozubených kolies namiesto aby do seba hladko zapadli, tak o seba narážajú, auto šklbe. Pri ubratí plynu tieto nárazy zmiznú a auto sa plynule rozbieha. Keď prudko vytočím motor, tak kolesá začnú prešmykovať, ale nie je cítiť žiadne trhanie, taktiež keď sa plynule rozbieham je všetko bez problémov. Pri ostatných prevodových stupňoch tento problém nepozorujem. Pri jazde do kopca taktieť žiaden problém. Sviečky, káble ani cievku som zatiaľ nemenil, budúci týždeň mi idú meniť olej a filtre, tak asi začnem od tých sviečok.
Každopádne by ma zaujímalo, či šklbanie, ktoré tu opisujete sa prejavuje práve takto?

A ešte jedna vec, dosť často mám problém zaradiť spiatočku, namiesto spiatočky tam občas dám 4, alebo keď ju zaradím silou, tak autom trochu šklbne a výlučne pri cúvaní je počuť klepot, pravdepodobne z prevodovky. Je možné, že aj toto by mohlo mať spolu súvis? Podotýkam, že auto mám ani nie dva mesiace, čiže je ťažké porovnať ako sa chovalo predtým.
Vďaka za názory.

Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu

Napsal: 05.11.2010 16:42
od lahvik
Nejlevnější zapalovací cívka u auto kely vychází na 1690-.kč a je od firmy Valeo. :perfect:

Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu

Napsal: 05.11.2010 21:21
od miki21
Ovšem to,jestli a jak dlouho bude fungovat Ti nikdo neřekne.Jediná a několikrát vyskoušená pravda o motorech zetec-origo svíčky,káble,cívka. :cooler:
Tak a teď se do mně můžete pustit :ble2:

Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu

Napsal: 06.11.2010 15:53
od lahvik
JJ souhlas to my říkaly všude v servisech že fordy jezdí jenom na origynál svíčky a na nic jiného. :gott:

Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu

Napsal: 16.01.2011 18:25
od lahvik
Dal jsem rozdělovač od Valea tak uvidím jak dlouho bude fárat je na to dva roky záruka a stál 1300-.kč i s poštou. U mně to dělal rozdělovač ,při prudkém rozjezdu jízda na tři válce po výměně klid motor krásně jede bez žádného trhání škubání apod. :Dancer: :cooler:

Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu

Napsal: 18.03.2011 20:14
od Hugi_77
...Ford C-Max 1.8i 88kW - nechal jsem si v neautorizovaném servise detekovat příčinu + odstranění - cena 1500,-Kč za výměnu zapalovací cívky a práci (včetně kontroly svíček, pročištění škrtící klapy atd...). Problém zmizel. Naprostá spokojenost!

Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu

Napsal: 22.03.2011 20:53
od Bill98
Taky cuká :-( Pred půl rokem na roční prohlídce u Forda, svíčky asi rok staré, najeto 101 000. Jdu se objednat do servisu :-(

Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu

Napsal: 07.05.2011 14:30
od hellboylukas
Zdravím všechny, jsem sice novým, ale hrdým majitelem fíkuse 1.6 16V r.v.2001, najeto 100000km, :D ale mám bohužel také problém s cukáním a potřeboval bych poradit. Když je motor studený tak je vše ok, ale jakmile se zahřeje, tak okolo 2000 ot. začne škubat a to při prudším sešlápnutí plynu. :( nad 2500 ot. už je zase všechno tak jak má být a jede skvěle.Když zrychluje zvolna tak je v pohodě. A další věc, teda neví jestli to s tím souvisí, ale při volnoběhu mi kolísají otáčky mezi 700 až 900 :( . Takže prostě jak se to zahřeje tak to blbne. Už jsem měnil svíčky a dal jsem tam Boschky. CO jsem se zatím dočetl tak by to mohla asi být cívka, ale pak mě zarazil jeden příspěvek a to že pokud kolísají volnoběžné otáčky, tak je dost možné, že to můžou být ventily. Po výměně svíček to na nějakou chvilku přestalo ale po ujetí cirka 600 km to dělá zase. Prosím o radu jestli někdo neví co bych měl dělat jako první a vůbec celkově dál moc děkuju za odpověď. :wink: