Tak Autoforum je hlupaku plny, o tom zadna - cekam, ze to bud zahrajou do outu, nebo to nenapadne opravi;-) Ale at si Janda vymysli cokoliv (ackoliv jsem skeptickej k predstave, ze by jeste reagoval), nikdo mi nevymluvi, ze to byl jasnej umysl:
Metodika testu je nemenna - auto zacina na rychlosti 70 km/h, pokud test absolvuje, tak se cyklus opakuje s vyssi a vyssi rychlosti, dokud trasu zvladne. Pokud to naopak v 70ce neda, cyklus se opakuje s nizsi rychlosti, dokud neprojde. Zato video s focusem zacina v nestandardni rychlosti 68 km/h, kde ukazujou evidentne pretizeny auto - nasledne se objevi informace o chybe v maximalnim zatizeni a dal ukazou novej test pouze v rychlosti 76 a 78. Z toho celkem jasne vyplyva, ze se jedna o opravnej test - pochopil by to i ignorant, presto z toho p. Bednar vykouzli takovej clanecek.
Rapidu/toledu paradoxne do urcity rychlosti sice skutecne pomuze pretacivost dana koncepci (podvozek fabie s navarenym kufrem se ani jinak chovat nebude), nicmene od rychlosti 78 km/h zacina bejt projev nebezpecnej. Osobne bych se zdrzel vychvalovani auta, ktery jde v takovy rychlosti do hodin... Zato Nissan Pulsar docela prekvapil, o tom zadna.
Co me spis pobavilo jsou vysledky ostatnich aut:
http://teknikensvarld.se/algtest/
Vysledky maj slusnej rozptyl, subjektivne horsi auta obcas prekvapi, jasni favoriti nekdy pohori. Imo spis nez o test auta jde o test schopnosti ridice a hlavne kvality pneumatik - aby to bylo objektivnejsi, museli by auta rozhazet do skupin dle tridy, nasledne kazdou tridu obout na stejny gumy.
Nicmene mne jde spis o princip - mozna ne kazdymu novy fordy sednou a je to v poradku, ale takhle ucelova interpretace a evidentni snaha konkretni auto poskodit, je uz docela za hranou. Kdyby Ford chtel, bylo by to mozna i zalovatelny, ale jak znam ceskyho importera, max mi podekujou za upozorneni
